F

Business

Οι πέντε σημαντικότερες ειδήσεις στη ναυτιλία τώρα

ναυτιλία ναυλαγορά


Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε.

Μυστήριο με παραγγελία νεότευκτων πλοίων μεταφοράς LNG

Τα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία DSME επιβεβαίωσαν ότι έλαβαν μια παραγγελία για την κατασκευή 2 δεξαμενόπλοιων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), με το συμβόλαιο να περιλαμβάνει και την option για την κατασκευή άλλων 2 όμοιων – όλα χωρητικότητας 173.400-cbm. Ωστόσο, ενώ η ταυτότητα του εφοπλιστή ή της εταιρείας που έκανε την παραγγελία – η οποία μπορεί να αγγίξει σε κόστος και τα 726 εκατ. δολ. – δεν έχει αποκαλυφθεί, πηγές της αγοράς εκτιμούν ότι πρόκειται για το Νορβηγό εφοπλιστή John Fredriksen και την εταιρεία του, Flex LNG.

Χρεοκοπία για μεγάλη ρωσική μεταφορική εταιρεία

Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
Ευριπίδης Κουτσοχρήστος

Η ρωσικών συμφερόντων μεταφορική εταιρεία Fesco, η οποία είναι μια από τις μεγαλύτερες στον κλάδο και συνεργάζεται με ναυτιλιακές εταιρείες και λιμάνια ανά τον κόσμο, πρόκειται να χρεοκοπήσει, καθώς αντιμετωπίζει σοβαρές οικονομικές δυσκολίες. Η Kapital Asset Management κατέθεσε αγωγή εναντίον της εταιρείας στα τέλη του Φεβρουαρίου, μετά την αποτυχία της Fesco να αποπληρώσει ομόλογα που έληξαν.

Η Alphabulk συστήνει μεγαλύτερη δραστηριότητα στο scrapping φορτηγών πλοίων

Στην τελευταία της ανάλυση, η εταιρεία Alphabulk προτρέπει τους εφοπλιστές που δραστηριοποιούνται στο ξηρό φορτίο να πουλήσουν περισσότερα φορτηγά πλοία για scrap, με σκοπό να επανέλθει η ισορροπία ανάμεσα στην προσφορά και τη ζήτηση. Οι αναλυτές της Alphabulk επισημαίνουν, ωστόσο, ότι τα διαλυτήρια από μόνα τους δεν είναι αρκετά για να βελτιωθεί η κατάσταση στην αγορά.

Τρία containerships θα «χτίσει» η Cosco Corporation

Η Cosco Corporation – με έδρα τη Σιγκαπούρη – έλαβε παραγγελία από ευρωπαϊκή ναυτιλιακή για την κατασκευή τριών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 1.750-teu, τα οποία θα κατασκευαστούν στη γιάρδα Cosco Guangdong Shipyard. Η παράδοσή τους έχει προγραμματιστεί για το 4ο τρίμηνο του 2019 και το πρώτο εξάμηνο του 2020. Τόσο η ταυτότητα της εταιρείας όσο και το κόστος του ναυπηγικού προγράμματος παραμένουν μυστήριο.

Αναβάθμισε τη μετοχή της Seaspan η JP Morgan

Ο Noah Parquette, αναλυτής της JP Morgan, προχώρησε σε αναβάθμιση της σύστασής του για τη μετοχή της ναυτιλιακής Seaspan Corporation (με έδρα το Χονγκ Κονγκ) από «underweight» σε «neutral», καθώς στα αποτελέσματά της ανακοίνωσε περικοπές στη διανομή μερίσματος. Το γεγονός αυτό θα επιτρέψει στη Seaspan να εξασφαλίσει ρευστότητα ύψους 107 εκατ. δολαρίων και, σύμφωνα με τον Parquette, απομακρύνει την αβεβαιότητα προς το παρόν.

  • Το Baltic Exchange Index και οι επιμέρους δείκτες του εκπροσωπούν καθημερινά τις τιμές των ναύλων για τα χύδην φορτία.

Για την Πέμπτη 2/3/17, οι δείκτες του Baltic Freight Index διαμορφώθηκαν ως εξής:

Baltic Freight Index (BDI): 904 (+33)
Baltic Cape Index (BCI): 1097 (+103)
Baltic Panamax Index (BPI): 1084 (+43)
Baltic Supramax Index (BSI): 840 (+7)
Baltic Handysize Index (BSHI): 457 (+6)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Π. Γεωργιόπουλος: Αυξήθηκαν τα κέρδη της Aegean Marine στο δ’ τρίμηνο του 2016

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Παππάς: Η Deutsche Bank αναβαθμίζει σε buy τη μετοχή της Star Bulk

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Χατζηπατέρας: Η αναπάντεχη έκπληξη από την Pareto για τη ναυτιλιακή του


ΣΧΟΛΙΑ