• Business

    Π. Γεωργιόπουλος: «Ναυάγησε» η πώληση ενός δεξαμενόπλοιου της ναυτιλιακής του

    Πήτερ Γεωργιόπουλος Gener8

    Πήτερ Γεωργιόπουλος, διευθύνων σύμβουλος Gener8 Maritime


    Μπορεί το τελευταίο διάστημα η ναυτιλιακή Gener8 Maritime, συμφερόντων του εφοπλιστή Πήτερ Γεωργιόπουλου, να έχει «επιδοθεί» σε ένα μπαράζ πωλήσεων δεξαμενόπλοιων (τόσο παλαιότερων όσο και νεότευκτων), ωστόσο, φαίνεται πως μια προσυμφωνημένη από το 2016 πώληση δεν ευοδώθηκε.

    Ο λόγος για το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου τύπου aframax Gener8 Pericles (πρώην “Genmar Strength”, χωρητικότητας 105.674-dwt και κατασκευής 2003), το οποίο, σύμφωνα με όσα ισχυρίζονταν οι brokers το προηγούμενο διάστημα, είχε συμφωνήσει η ναυτιλιακή να το πουλήσει στην εταιρεία καυσίμων Heng Tong Fuels & Shipping (θυγατρική του ομίλου Coastal Holdings) από την Κίνα, για το ποσό των 14 εκατ. δολαρίων.

    Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες της αγοράς, η συναλλαγή κατέληξε σε… ναυάγιο και το δεξαμενόπλοιο παραμένει στο στόλο της εισηγμένης στη Νέα Υόρκη Gener8, ενώ αναμένεται να συνεχίσει να δραστηριοποιείται στο pool (κοινοπρακτικό σχήμα) του ομίλου Navig8.

    Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα, όπως έγραψε το mononews.gr το Δεκέμβριο του 2016, η ναυτιλιακή έχει προχωρήσει σε αρκετές πωλήσεις πλοίων του στόλου της.

    Gener8 Γεωργιόπουλος
    Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου τύπου aframax “Gener8 Pericles” της Gener8 Maritime είναι χωρητικότητας 105.674-dwt και κατασκευής του έτους 2003

    Πιο πρόσφατες είναι εκείνες δύο νεότευκτων δεξαμενόπλοιων μεταφοράς αργού πετρελαίου κλάσης VLCC (αμφότερα χωρητικότητας 320.000-dwt), τα οποία κατασκευάζονται αυτή την περίοδο στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hanjin Heavy Industries, με προγραμματισμένη την παράδοσή τους τον ερχόμενο Μάρτιο στην νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή εταιρεία H-Line Corporation. Οι πληροφορίες θέλουν το αντίτιμο για την αγοραπωλησία να ανέρχεται σε 79 εκατ. δολάρια για κάθε πλοίο και συνολικά στα 158 εκατ. δολάρια.

    Είχαν προηγηθεί πιο πριν και οι πωλήσεις τριών ακόμα δεξαμενόπλοιων (ενός τύπου aframax, ενός τύπου suezmax και ενός ακόμη VLCC), οι οποίες πυροδότησαν την έντονη φημολογία για τα επόμενα βήματα του κ. Γεωργιόπουλου, με το επικρατέστερο σενάριο που πλέον συζητείται πολύ στην αγορά, να είναι μία συμμαχία μεγατόνων με τον Νορβηγό εφοπλιστή John Fredriksen, του οποίου η ναυτιλιακή Frontline επεξεργάζεται την πλήρη ενσωμάτωση της Gener8, κάτι που αν συμβεί θα αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες εξαγορές στην ιστορία της.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Α. Φράγκου: Αγόρασε κι άλλο πλοίο

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Οικονόμου: Είναι επίσημο! Εισέρχεται στις μεταφορές υγροποιημένου φυσικού αερίου με 83,5 εκατ. δολ.

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Λου Κολλάκης: Επενδύσεις-έκπληξη από τον ισχυρό εφοπλιστή



    ΣΧΟΛΙΑ