• Business

    Γ. Καλλιμανόπουλος: Αποδεσμεύεται πλοίο της Toisa με δικαστική απόφαση

    Γρηγόρης Καλλιμανόπουλος, εφοπλιστής Toisa ναυτιλία

    Γρηγόρης Καλλιμανόπουλος, εφοπλιστής Toisa


    Την αποδέσμευση ενός πλοίου της ναυτιλιακής εταιρείας Toisa, συμφερόντων του εφοπλιστή Γρηγόρη Καλλιμανόπουλου, διέταξε αμερικανικό δικαστήριο, κάνοντας δεκτή προσφυγή της εταιρείας κατά της Citibank που είχε ζητήσει την επίσχεσή του.

    Στην προσφυγή της η Toisa ζητούσε την απελευθέρωση εξασφαλίσεων σε μετρητά τα οποία έχει επισχέσει η Citibank, καθώς και την απελευθέρωση του τάνκερ United Journey (χωρητικότητας 113.000 dwt, κατασκευής 2010), που είχε ζητήσει η Citibank, καθώς η Toisa ήταν εγγυήτρια σε δάνεια ύψους άνω των 100 εκατομμυρίων δολαρίων που ήταν εξασφαλισμένα από το United Journey και από το πλοίο United Seas (χωρητικότητας 110.000 dwt, κατασκευής 2008).

    Η απόφαση του δικαστηρίου αναφέρει πως η Citibank συμφώνησε στην αποδέσμευση του United Journey, υπό τον όρο ότι η Toisa θα υποβάλλει στην τράπεζα μηνιαία αναφορά για τα έσοδα, τα έξοδα και τον εκτιμώμενο προϋπολογισμό για τον επόμενο μήνα.

    Στο πλαίσιο αυτό, η Toisa θα μπορεί να χρησιμοποιήσει τις εξασφαλίσεις της Citibank για να χρηματοδοτήσει συγκεκριμένες λειτουργικές δαπάνες για τάνκερ και άλλες δαπάνες, ενώ η Citibank θα έχει προτεραιότητα σε τόκουςκαι επισχέσεις περιουσιακών στοιχείων που σχετίζονται με τα δύο αυτά πλοία.

    Σημειωτέον ότι το United Journey απέφερε στην Toisa, πριν την επίσχεσή του, 15.000 δολάρια ημερησίως.

    Να υπενθυμίσουμε σε αυτό το σημείο ότι η Toisa έχει ζητήσει την υπαγωγή της σε καθεστώς προστασίας από τους πιστωτές της, υπό το βάρος των υπέρογκων χρεών της που ξεπερνούν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια.

    Σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία, η Toisa χρωστά περίπου 123 εκατομμύρια δολάρια στην Danish Ship Finance (εξασφαλισμένα από επτά πλοία), ενώ μεγάλα είναι τα χρέη της και προς την DNB Bank (115 εκατ. δολάρια, εξασφαλισμένα από τρία τάνκερ), όπως και στην ING Bank (114,6 εκατ. δολάρια, εξασφαλισμένα από επτά πλοία). Η εταιρεία χρωστά επίσης σχεδόν 100 εκατομμύρια δολάρια στη Citibank, 82,3 εκατομμύρια δολάρια στην BNP Paribas και ακόμα 23,1 εκατομμύρια δολάρια στην China Shipping Industry.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Έλληνες εφοπλιστές: Παραγγέλνουν τάνκερ – «θηρία»

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιατί το «Grexit» έγινε και πάλι αγαπημένη λέξη στα χείλη των διεθνών αναλυτών

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: ΟΛΠ: Αύξηση 13% στα κέρδη το 2016 – Ο τζίρος στα 103,5 εκατ. ευρώ



    ΣΧΟΛΙΑ