• Business

    Απαράδεκτο για την Άννα Ζολώτα! Δεν πληρώνει 331.000 δολ. μισθούς σε 17 ναυτικούς

    NewLead Victoria Ζολώτας

    Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου panamax “NewLead Victoria” της NewLead είναι χωρητικότητας 75.966-dwt και κατασκευής του έτους 2002


    Δεν έχει 331.000 δολάρια η επικεφαλής της ναυτιλιακής NewLead Holdings Άννα Ζολώτα; Μια εταιρεία, η οποία ναι μεν αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα, όμως, όσα συμβαίνουν πλήττουν τη φήμη της ανεπανόρθωτα…

    Οι εξελίξεις γύρω από την υπόθεση του φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου NewLead Victoria (χωρητικότητας 75.966-dwt και κατασκευής 2002) που ανήκει στο στόλο της ναυτιλιακής είναι καταιγιστικές, καθώς οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν το πρώην πλήρωμα να φτάνει στα άκρα προκειμένου να εξασφαλίσει την καταβολή των αμοιβών που τους οφείλονται, τη στιγμή που το πλοίο ετοιμάζεται να πωληθεί από την γερμανική τράπεζα Portigon που διεκδικεί αποζημίωση ύψους 26 εκατ. δολαρίων.

    Ειδικότερα, ο καπετάνιος του πλοίου Abraham Capero προέβη σε ένορκη γραπτή κατάθεση στο Ναυτοδικείο της Μαλαισίας, με το αίτημα ότι στο 17μελές πλήρωμα του NewLead Victoria οφείλονται μισθοί και έξοδα επαναπατρισμού συνολικού ύψους 331.000 δολαρίων. Σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται ο καπετάνιος, οι μισθοί που οφείλει η ναυτιλιακή είναι για τους μήνες Ιούλιο-Δεκέμβριο του 2016 – δηλαδή, εδώ και 6 μήνες οι ναυτικοί παραμένουν απλήρωτοι.

    Σε αυτό το σημείο αξίζει να υπενθυμιστεί ότι, όπως είχε γράψει το mononews.gr στις 5 Ιανουαρίου, το νηολόγιο της Λιβερίας αποφάσισε να προχωρήσει στην ανάκληση του πιστοποιητικού διαχείρισης ασφάλειας (Safety Management Certificate – SMC) του πλοίου, το οποίο βρισκόταν από τα τέλη Νοεμβρίου αγκυροβολημένο στη Σιγκαπούρη, κατόπιν δικαστικών εντολών επίσχεσης για ληξιπρόθεσμες οφειλές της εταιρείας.

    NewLead Victoria
    Το φορτηγό πλοίο NewLead Victoria

    Η εξέλιξη αυτή είναι ιδιαίτερα σοβαρή καθώς κάνει δυσκολότερο για το ναυλωτή του πλοίου να ολοκληρώσει επιτυχώς το ναυλοσύμφωνο, κάτι που αποτελεί νομική υποχρέωση με βάση τη μαλαισιανή ναυτιλιακή νομοθεσία, ενώ ως συνέπεια της απώλειας του SMC, το P&I club American Club αποφάσισε να άρει την κάλυψη του πλοίου εξαιτίας του γεγονότος ότι όλα τα μέλη του πληρώματος το είχαν εγκαταλείψει.

    Το NewLead Victoria, μεταφέρει φορτίο κάρβουνου 70.000 μετρικών τόνων αξίας 7 εκατ. δολαρίων, για λογαριασμό της ναυλώτριας εταιρείας DBC Shipping (έχει έδρα το Ντουμπάι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων), η οποία σχεδιάζει, σύμφωνα με πληροφορίες, να ξεφορτώσει το κάρβουνο εξαιτίας της απώλειας του πιστοποιητικού ασφαλείας.

    Αξίζει να σημειωθεί βέβαια ότι στο πλοίο υπάρχει νέο προσωρινό πλήρωμα 13 ναυτικών που θα αναλάβει καθήκοντα ώστε να αποδεσμεύσει το φορτίο κάρβουνου που μεταφέρει το πλοίο.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Π. Γεωργιόπουλος: Τι κρύβεται πίσω από την “αυτοκτονική” πώληση μετοχών της Gener8 Maritime;

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χ. Βαφειάς: Μετατίθεται χρονικά η παράδοση τεσσάρων νέων πλοίων LPG στην StealthGas

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Το κύκνειο άσμα της Efploia Shipping – «Στο σφυρί» και το τελευταίο της πλοίο



    ΣΧΟΛΙΑ