• Business

    Αττικό Μετρό: Προχωρά τη διαδικασία για την ανάθεση της λειτουργίας και συντήρησης του Μετρό της Θεσσαλονίκης σε ιδιώτες

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη

    Nίκος Ταχιάος, Πρόεδρος της Αττικό Μετρό


    Με την ανάθεση του έργου παροχής υπηρεσιών Τεχνικού Συμβούλου στην εταιρεία MPRIME Advisory Services η Αττικό Μετρό προχωρά τη διαδικασία προκήρυξης διεθνούς διαγωνισμού για τη σύναψη σύμβασης ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα) για τη λειτουργία και τη συντήρηση του Μετρό της Θεσσαλονίκης.

    Πρόκειται ειδικότερα για ΣΔΙΤ, εκτιμώμενης αξίας περίπου 400 εκατ. ευρώ και το ενδιαφέρον είναι ότι για πρώτη φορά θα εισέλθει σε έργο Μετρό ιδιώτης.

    Η διοίκηση της Αττικό Μετρό προκρίνει το συγκεκριμένο μοντέλο για τη λειτουργία του Μετρό της συμπρωτεύουσας επικαλούμενη λόγους που σχετίζονται με τον έλεγχο του κόστους και την ευελιξία στη διαχείριση του προσωπικού.

    Βάσει των πιο πρόσφατων εκτιμήσεων της διοίκησης της Αττικό Μετρό το Μετρό της Θεσσαλονίκης (βασική γραμμή) θα είναι έτοιμο εντός του 2023.

    Ο Τεχνικός Σύμβουλος που έχει επιλεγεί από την Αττικό Μετρό θα βοηθήσει στη σύνταξη των τευχών δημοπράτησης του ΣΔΙΤ, με τη χορήγηση οδηγιών, υποδείξεων και συμβουλών για την ανάδειξη κατάλληλου και ικανού αναδόχου. Για το ίδιο ΣΔΙΤ προβλέπεται ακόμα νομικός και χρηματοοικονομικός σύμβουλος.

    Διαβάστε επίσης

    Στις ράγες η πρώτη φάση της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2030



    ΣΧΟΛΙΑ