• Αθηναϊκή Ζυθοποιία

    Business

    Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Κοινωνικό έργο σχεδόν €180 εκατ. απέφεραν οι επενδύσεις στο Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού

    • NewsRoom

    Κοινωνικό έργο ύψους 179.253.103 ευρώ παρήγαγε η συνολική επένδυση που πραγματοποίησε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία την περίοδο 2015-2021 στο πλαίσιο του Προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού που έχει αναπτύξει, στηρίζοντας έμπρακτα τον πρωτογενή τομέα στη χώρα και περισσότερους από 2.000 αγρότες σε όλη την Ελλάδα.

    Αυτό προκύπτει από μελέτη Εκτίμησης Κοινωνικής Απόδοσης Επένδυσης (Social Return On Investment -SROI) που πραγματοποίησε η εταιρεία, αναδεικνύοντας τα οφέλη της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας, τόσο για τους αγρότες όσο και για την ελληνική οικονομία, τον πρωτογενή τομέα και τις τοπικές κοινωνίες.

    Πιο συγκεκριμένα, η μελέτη, η οποία αποτίμησε μόνο τις τελευταίες έξι καλλιεργητικές περιόδους του προγράμματος (2015-2021) που υλοποιεί η εταιρεία από το 2008, κατέληξε πως η επένδυση της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας έχει δείκτη κοινωνικής απόδοσης ίσο με 2,43:1. Αυτό σημαίνει πως για κάθε 1 ευρώ που επενδύθηκε στο Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας από την εταιρεία, παρήχθησαν 2,43 ευρώ κοινωνικής αξίας. Δηλαδή η συνολική επένδυση που πραγματοποιήθηκε από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυτές τις έξι καλλιεργητικές περιόδους, η οποία ανέρχεται σε 73.678.700 ευρώ, παρήγαγε κοινωνικό έργο αξίας 179.253.103 ευρώ συνολικά.

    Έμπρακτη στήριξη στον πρωτογενή τομέα

    Με οδηγό την καινοτομία, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει αναπτύξει το πρώτο και μεγαλύτερο πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας του είδους του στη χώρα, μέσω του οποίου, από το 2008, προμηθεύεται ελληνικό κριθάρι για την κάλυψη του 100% των αναγκών για την παραγωγή των προϊόντων της. Προϊόντων που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τις μπίρες Άμστελ, Άμστελ Dark, Άμστελ Radler, Άμστελ Free, Άμστελ Free Lemon, Άμστελ KARGO IPA, Heineken, ΑΛΦΑ, ΑΛΦΑ Strong, AΛΦΑ Weiss, ΑΛΦΑ Χωρίς, Fischer, ΜΑΜΟΣ (με παραχώρηση άδειας χρήσης σήματος από την οικογένεια Μάμου), ΝΥΜΦΗ και Buckler, τα οποία παράγει και διανέμει σε 19 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο.

    Οι ελληνικές πρώτες ύλες σε συνδυασμό, με τα σύγχρονα ζυθοποιεία και τα 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία δημιουργούν μια πλήρως καθετοποιημένη ελληνική διαδρομή για τα προϊόντα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

    Την ίδια ώρα, επενδύοντας διαρκώς στην Έρευνα και Ανάπτυξη σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αλλά και με συνεχείς εκπαιδεύσεις των συνεργαζόμενων αγροτών, το πρόγραμμα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας έχει συμβάλει καθοριστικά στην αύξηση των καλλιεργητικών αποδόσεων, οδηγώντας σε σημαντική μείωση κόστους και αύξηση των εσόδων για τους αγρότες, τους συγκεντρωτές και άλλους συνεργάτες και φορείς που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

    Τέλος, εστιάζοντας διαρκώς στη βιώσιμη ανάπτυξη σε όλα τα επίπεδα, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει θέσει ως στόχο την πιστοποίηση της συνολικής ποσότητας παραγόμενου κριθαριού του Προγράμματος Συμβολαιακής ως προϊόν ορθής γεωργικής παραγωγής. Ήδη η εταιρεία έχει επιτύχει την πιστοποίηση του 65% της παραγωγής του 2021.

     

    Ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, δήλωσε σχετικά: «Στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία εστιάζουμε πάντα σε συνεργασίες που στοχεύουν στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για όλους τους εμπλεκόμενους, συνδυασμένη με τις αρχές της οικονομικής , κοινωνικής και περιβαλλοντικής βιωσιμότητας. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι για τα σημαντικά, πολλαπλασιαστικά οφέλη του προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας της εταιρείας μας, που κατέγραψε η μελέτη για τις τοπικές κοινωνίες και τους 2.000 συνεργαζόμενους αγρότες. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να στηρίζουμε τον πρωτογενή τομέα, μέσα από έρευνα και καινοτόμες δράσεις, δημιουργώντας έτσι τις κατάλληλες προϋποθέσεις για πιο ανταγωνιστικό ελληνικό κριθάρι με μεγαλύτερο όφελος για την ελληνική οικονομία».