• Business

    Ο Λαλιώτης κρύβεται πίσω από την αγορά των πλοίων Capital και Secret, λένε ναυτιλιακές πηγές

    tanker


    O εφοπλιστής Βασίλης Λαλιώτης της Sea Globe Management & Trading ο οποίος θεωρείται από τους πλέον αξιόπιστους στον χώρο είναι σύμφωνα με πηγές  ο Έλληνας  που κρύβεται πίσω από την ιδιαίτερα επιτυχημένη εξαγορά των πλοίων ξηρού φορτίου Capital  και  Secret.  To mononews.gr επικοινώνησε την Πέμπτη το απόγευμα στις 17,45 με την ναυτιλιακή εταιρία του κ. Βασίλη Λαλιώτη (Laliotis Group) προκειμένου να επιβεβαιώσει την συγκεκριμένη είδηση αλλά μέχρι την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές δεν κατεστεί δυνατόν να συνομιλήσουμε μαζί του παρόλο που το γραφείο του γνωρίζει το θέμα.
    laliwths

    Η εξαγορά των δυο αυτών πλοίων ήταν το θέμα συζήτησης όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό καθώς μέχρι στιγμής κρατείτο σαν επτασφράγιστο μυστικό ο νέος ιδιοκτήτης αυτών των πλοίων. Προφανώς αυτό συμβαίνει είτε γιατί η τράπεζα που δανειοδότησε την αγορά δεν θέλει να μαθευτεί είτε γιατί ο νέος ιδιοκτήτης για τους δικούς του λόγους δεν επιθυμεί να γίνει γνωστό.

    Τα δύο πλοία, χωρητικότητας 55.300 dwt κατασκευάστηκαν το 2013, και το τίμημα αγοράς τους κυμάνθηκε στα 8,25 εκατ. έως 8,5 εκατ. δολάρια το καθένα. Δηλαδή περίπου 16,75 εκατ. δολάρια. Αν λάβουμε υπόψη ότι στις αρχές του έτους, πριν δηλαδή από δύο μήνες, η αξία τους ήταν στα 20 εκατ. δολάρια και τα δυο  και η ηλεκτρονική πλατφόρμα VesselsValue.com ορίζει την αξία αγοράς τους στα 19,6  εκατ. δολάρια, τότε ο αγοραστής επωφελήθηκε σημαντικά από την απόκτηση τους. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι μέσα σε 3 μήνες ο Έλληνας εφοπλιστής πέτυχε να αγοράσει τα 2 πλοία σχεδόν 3 εκατ χαμηλότερα σε σχέση με 3 μήνες πριν

    Τα πλοία Capital και Secret, μαζί με τα ίδιου μεγέθους πλοία Sharp και World, που επίσης κατασκευάστηκαν το 2013,  είχαν πουληθεί τον Ιανουάριο 2016 στην κορεάτικη εταιρία διαχείρισης κεφαλαίων Mirae Asset έναντι 10 εκατ. δολαρίων το καθένα.

    Βασίλης Λαλιώτης . Sea Global Management
    Βασίλης Λαλιώτης . Sea Global Management

    O όμιλος Λαλιώτη σύμφωνα την πλατφόρμα VesselsValue.com διαθέτει έναν στόλο με 16 tankers Ηandysize και  Αframax, τα οποία έχουν χτιστεί από το 1990 έως το 2010. H οικογένεια Λαλιώτη είναι ιδιαίτερα χαμηλών τόνων και θεωρείται από τις πλέον δυνατές σε παγκόσμιο επίπεδο. Διαθέτει μεγάλη ρευστότητα και οι κινήσεις τους στην σκακιέρα της ναυτιλίας ήταν πάντοτε προσεκτικές.

    Πριν λίγα χρόνια το Laliotis Group (Sea World Management) προχώρησε στην αγορά τριών MR δεξαμενόπλοιων, μεσαίου μεγέθους, μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου. Η αγορά έγινε από την ιαπωνική εταιρεία Nisshin και σύμφωνα με τους μεσίτες το τίμημα ανέρχεται στο ποσό των 42 εκατομμυρίων δολαρίων.



    ΣΧΟΛΙΑ