ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην εξαγορά του πλοίου Lowlands Camellia προχώρησε ο Γιώργος Αλεξανδράτος, καθώς σύμφωνα με ναυλομεσίτες, ο Έλληνας εφοπλιστής βρίσκεται πίσω από τη σχετική συμφωνία πώλησης του ιαπωνικών συμφερόντων panamax.
Το Lowlands Camellia κατασκευής 2006 και χωρητικότητας 76.800 dwt, πουλήθηκε στην τιμή των 6,5 εκατ. δολαρίων και πρόκειται για το δεύτερο πλοίο που αποκτά η οικογένεια Αλεξανδράτου. To πρώτο πλοίο αγοράστηκε το 2004, ένα panamax, με την ονομασία Golden Kiji, που κατασκευάστηκε στην Ιαπωνία το 2007, χωρητικότητας 76.600 dwt. Επρόκειτο για το πρώτο πλοίο του επενδυτικού fund Bluewater Maritime, στο οποίο συμμετέχει ο Γιώργος Αλεξανδράτος. Ωστόσο, μετά την εξαγορά οι νέοι ιδιοκτήτες λειτούργησαν το πλοίο με το όνομα Blue Chip.
Η εφοπλιστική οικογένεια Αλεξανδράτου, μετά από αρκετά χρόνια αποχής από την αγορά λόγω της κρίσης, επέστρεψε στο χώρο της ναυτιλίας, μέσω του επενδυτικού fund κλειστού τύπου Bluewater Maritime και με στόχο την αγορά ξηρού φορτίου. Στο fund ο Γιώργος Αλεξανδράτος και η αδελφή του Κατερίνα έχουν ποσοστό 30%.
Ο Γιώργιος Αλεξανδράτος κατέχει πτυχίο Ναυτιλιακών Σπουδών και Ναυτικού Δικαίου και μεταπτυχιακό τίτλο στα Διεθνή Ναυτιλιακά με ειδίκευση στη διαχείριση ναυτιλιακών κρίσεων, από το πανεπιστήμιο του Κάρντιφ της Ουαλίας.
Η οικογενειακή ναυτιλιακή επιχείρηση Apollonia Lines, είχε πέντε πλοία και βγήκε από την αγορά μετά και την πώληση του τελευταίου πλοίου της το 2010.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Intralot και τα big news, η super Alpha Bank, τα διεθνή ραντεβού του Πιερ, ο ΟΠΕΚΕΠΕ και οι φωνές στο ΜΜ, ποιος έβαλε νάρκη στον εφοπλιστή Οικονόμου και ο Σταθόπουλος της BC σε κέφια (3 φωτό)
- Αξιολόγηση του ΕΣΥ: Βήμα – βήμα η διαδικασία, 7 παράμετροι στο μικροσκόπιο
- Ποιος ζήτησε την παραίτηση Βορίδη, ο άγριος καυγάς στο Μαξίμου, το σχέδιο αλλαγής πρωθυπουργού και γιατί γέμισε «Ινδιάνους» η Λάρισα
- Sichuan Airlines: Ξεκίνησαν οι απευθείας πτήσεις από τον ΔΑΑ προς Τσενγκντού – Ελληνοκινεζική συνεργασία ορόσημο στις αερομεταφορές
