ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αναβρασμός επικρατεί στο “στρατηγείο” της Aegean στην Κηφισιά. Μετά την λανθασμένη και άστοχη διαχείριση του περιστατικού της πτήσης Α. 928 από Αθήνα προς ΤΕΛ Αβίβ, στις 3 Ιανουαρίου, με τους Ισραηλινούς επιβάτες, έρχονται ανταγωνιστικές εταιρείες να προσθέσουν ένα ακόμα “πονοκέφαλο” στο επιτελείο της αεροπορικής υπό την διοίκηση του Ευτύχη Βασιλάκη.

Η Emirates αποφάσισε να ενισχύσει τα δρομολόγια των πτήσεών της προς την Αθήνα προσθέτοντας, από την 1η Μαρτίου, μία δεύτερη καθημερινή πτήση και ανεβάζοντας το σύνολο των εβδομαδιαίων πτήσεων που εξυπηρετούν την πρωτεύουσα στις 14.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η πτήση θα συνδέεται με το ήδη υπάρχον δρομολόγιο Ντουμπάι-Λάρνακα, δίνοντας τη δυνατότητα στους επιβάτες να κάνουν κράτηση εισιτηρίων μεταξύ της κυπριακής πόλης και της Αθήνας.
Και οι “περιπέτειες” για τον Ευτύχη Βασιλάκη, δεν σταματούν εδώ. Σειρά έχουν οι καταναλωτές. Η Αegean Airlines βρίσκεται τώρα στο στόχαστρο πολλών καταναλωτών εξαιτίας των ακριβών εισιτήριων. Μάλιστα δεν διστάσουν να εκφράσουν τα παράπονα τους και μέσω του διαδικτύου.
Οι περισσότεροι επισημαίνουν ότι οι τιμές των εισιτηρίων για τους δημοφιλείς προορισμούς της Ελλάδας άλλα και του εξωτερικού είναι σημαντικά υψηλότερες από άλλες τις ανταγωνίστριες εταιρίες όπως η Ryanair. Για παράδειγμα η πτήση Αθήνα-Λευκωσία κοστίζει περίπου 300 ευρώ όταν το εισιτήριο της Ryan Air για την πτήση Αθήνα-Πάφο κοστίζει πέριξ των 100 ευρώ. Με τις τιμές του πετρέλαιου να βρίσκονται στα χαμηλότερα επίπεδα της τελευταίας 12ετίας (30 δολ το βαρέλι) είναι ανεξήγητο γιατί η εταιρία υπό τον κ Ευτύχη Βασιλάκη δεν χαμηλώνει τις τιμές έτσι ώστε να κάνει τα εισιτήρια περισσότερο προσιτά για τους πολίτες.

Όμως αυτήν την φορά οι καταναλωτές που «μετέτρεψαν» τα παράπονα τους σε καταγγελίες δεν δίστασαν να τα μοιραστούν με το αγοραστικό κοινό διαδικτυακά. Ενδεικτικά αναφέρουμε:
“Aιχμές” για το πρόγραμμα Miles & Bonus
Όλα τα περιστατικά έχουν “καταγγελθεί” στην σελίδα της εταιρείας στο Facebook και τα περισσότερα αφορούν στην τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας.

H AEGEAN στις περισσότερες απάντησεις στους “διαδικτυακούς” της πελάτες επισημαίνει ότι δεν είναι low cost εταιρεία και παρέχει υψηλό επίπεδο υπηρεσιών σε όλους τους επιβάτες, τόσο στο έδαφος όσο και στον αέρα ανεξάρτητα από την κατηγορία του εισιτηρίου που έχουν επιλέξει.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ο Μακρόν ζήτησε τη διεξαγωγή «άμεσων συνομιλιών» μεταξύ Ρωσίας-Ουκρανίας
- Ρόδος: Πέθανε η γυναίκα που ακρωτηριάστηκε μετά το τροχαίο
- Βουλή: Κατατέθηκε το ν/σ για τον έλεγχο άμεσων ξένων επενδύσεων στην ΕΕ
- Μαρινάκης: Φοιτητές που συλλαμβάνονται για αξιόποινες πράξεις στα ΑΕΙ θα χάνουν την ιδιότητά τους για 2 χρόνια
