• Business

    Απ. Πεταλάς (Fourlis): Αισιόδοξος για τo μέλλον του λιανεμπορίου – Ο ρόλος του φυσικού και του Online καταστήματος

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    • Ρομίνα Νικηφόρου
    Apostolos petalas

    Απόστολος Πεταλάς, CEO Ομίλου Fourlis


    Αισιόδοξος σχετικά με τα επόμενα χρόνια του ελληνικού λιανεμπορίου σε ορίζοντα 3-5 ετών εμφανίστηκε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Fourlis, Απόστολος Πεταλάς.

    «Είμαι πολύ αισιόδοξος ότι ο κύκλος θα είναι ο θετικός για όσους μπορούν να δουν και να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες» σημείωσε ο κ. Πεταλάς μιλώντας στο συνέδριο της συνέδριο της Prodexpo. Πρόσθεσε ότι σε έναν ορίζοντα, ο οποίος προσδιορίζεται στα επόμενα 3 με 5 χρόνια, θα υπάρχει ένας ευνοϊκός κύκλος, κάτι το οποίο η Ελλάδα το χρειαζόταν έπειτα από την οικονομική και στη συνέχεια την υγειονομική κρίση.

    «Δεδομένου ότι στηρίχθηκε πολύ καλά η οικονομία κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ήδη έχουμε δει, ότι με το που μειώθηκε η έντασή της επέστρεψε ο κόσμος στα καταστήματα και στο shopping γενικότερα. Αυτό ήδη άρχισε να συμβαίνει. Επίσης όλοι οι ειδικοί λένε ότι η ανάπτυξη και φέτος και του χρόνου αλλά και τα επόμενα χρόνια, σε συνδυασμό και με τη ρευστότητα που θα φέρει το Ταμείο Ανάκαμψης, για όσους δουν τις ευκαιρίες και μπορούν να τις αξιοποιήσουν θα είναι μία πολύ καλή περίοδος » σημείωσε ο κ Πεταλάς.

    «Συμπληρωματικός στο μέλλον ο ρόλος φυσικού και Online καταστήματος»

    Για την επόμενη μέρα του λιανεμπορίου ο κ. Πεταλάς σημείωσε ότι ο ρόλος του φυσικού καταστήματος θα είναι σημαντικός αλλά διαφορετικός από εκείνον που είχε, καθώς ο καταναλωτής πλέον εκπαιδεύτηκε να χρησιμοποιεί και το Online κανάλι.

    «Ο επιτυχημένος retailer στο μέλλον σίγουρα θα πρέπει να τα συνδυάσει ώστε φυσικό κατάστημα και Online να έχουν ρόλο συμπληρωματικό» τόνισε. Το φυσικό κατάστημα θα έχει τον ρόλο της εμπειρίας, εμπιστοσύνης και της εξυπηρέτησης, όπως πρόσθεσε.

    Εκτίμησε παράλληλα ότι το Online κατάστημα θα μεγαλώσει σε ποσοστό σημειώνοντας ότι ο retailer θα πρέπει να προσδιορίζει πλέον τα target group στα οποία απευθύνεται ώστε να τους περάσει το σωστό μήνυμα. «Εάν δεν το κάνει αυτό και ο retailer μείνει μόνο στο φυσικό κατάστημα, αργά ή γρήγορα θα αντιμετωπίσει θέμα ανταγωνισμού από το Οnline. Νομίζω ότι όλοι πλέον είναι εν δυνάμει καταναλωτές και των δύο καναλιών» σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Πεταλάς.

    Διαβάστε επίσης:

    Τα νέα σχέδια του Βασίλη Φουρλή για το ΙΚΕΑ στο Τhe Μall Athens



    ΣΧΟΛΙΑ