Business

Ανατροπή στο Μπράλος-Άμφισα: Εκτός διαγωνισμού η Κοινοπραξία ΤΕΚΑΛ-Interkat, η ΑΒΑΞ αναλαμβάνει το έργο

ΑΒΑΞ

Χρήστος Ιωάννου, Πρόεδρος Ομίλου ΑΒΑΞ


Ανατροπή είχαμε για τον ανάδοχο του οδικού έργου Μπράλος-Άμφισσα αξίας 285 εκατ. ευρώ, το οποίο δημοπρατήθηκε στα μέσα του περασμένου Φεβρουαρίου και την καλύτερη προσφορά είχε δώσει, όπως είχε γράψει πρώτο το mononews, η Κοινοπραξία ΤΕΚΑΛ-Interkat-CmC Di Ravenna καθώς είχε δώσει έκπτωση 14% (τιμή έργου 245,1 εκατ. ευρώ)

Ωστόσο, σύμφωνα με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Αχ. Καραμανλή, η κοινοπραξία τέθηκε εκτός του διαγωνισμού και το έργο αναλαμβάνει πλέον ο φορέας που έδωσε την καλύτερη προσφορά, ο οποίος είναι ο Όμιλος ΑΒΑΞ. Υπενθυμίζεται πως ο Όμιλος είχε δώσει έκπτωση ύψους 10% και πλέον κλειδώνει το έργο στα 260 εκατ. ευρώ.

Όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση που αναρτήθηκε πρόσφατα στη Διαύγεια, η προσφορά της Κοινοπραξίας απορρίφθηκε, καθώς, όπως είχε γράψει πάλι πρώτο το mononews, υπήρχαν αμφιβολίες σχετικά με την ικανότητα του Ιταλού εταίρου του σχήματος CmC Di Ravenna να ανταποκριθεί στις ανάγκες χρηματοδότησης του έργου και είναι σε θέση να εκτελέσει τη σύμβαση, λαμβάνοντας υπόψη τις ισχύουσες διατάξεις και τα μέτρα για τη συνέχιση της επιχειρηματικής του λειτουργίας.

Σημειώνεται, επίσης, πως η Κοινοπραξία είχε δώσει τις δικές της απαντήσεις σχετικά με το ζήτημα.

Το έργο

Το μήκος του τμήματος Μπράλος-Άμφισσα ανέρχεται στα 25 χιλιόμετρα. Το υπό δημοπράτηση έργο εντάσσεται στον διαγώνιο οδικό άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο και αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι του Ε65, καθώς συνδέει την ΠΑΘΕ με την Ιονία Οδό, ενώ μειώνεται και ο χρόνος της διαδρομής από την πόλη της Πάτρας και το Αντίρριο έως τη Λαμία.

Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνεται η κατασκευή δύο σηράγγων, οκτώ γεφυρών και οκτώ ισόπεδων κόμβων. Συγκεκριμένα, το έργο περιλαμβάνει:

  • Χωματουργικά έργα (γενικές εκσκαφές σε γαιώδες-ημιβραχώδες και βραχώδες έδαφος, εκσκαφές χαλαρών εδαφών, εκσκαφές θεμελίων τεχνικών έργων, εκσκαφές τάφρων, διανοίξεις σηράγγων, επιχώσεις με προϊόντα εκσκαφών, επιχώσεις με κοκκώδη υλικά και θραυστά υλικά λατομείου κλπ)
  • Εργασίες για την κατασκευή κάθε είδους τεχνικών έργων (οχετοί, γέφυρες, σήραγγες, τοίχοι αντιστήριξης, οπλισμένο επίχωμα)
  • Εργασίες οδοστρωσίας και ασφαλτόστρωσης
  • Εργασίες ασφάλισης και σήμανσης
  • Η/Μ εργασίες οδοφωτισμού και υπογείων έργων (σηράγγων)
  • Λοιπές εργασίες που είναι απαραίτητες για τη λειτουργία της οδού, όπως κατασκευή και τοποθέτηση κρασπεδορείθρων, πλακοστρώσεις, εργασίες αποχέτευσης και αποστράγγισης, περιφράξεις οδικών έργων κλπ.

Διαβάστε επίσης

Outsider για το Μπράλος-Άμφισσα – Η ΤΕΚΑΛ του Παναγιώτη Ψαλτάκου πήρε τη δουλειά, εκτός οι μεγάλοι κατασκευαστές

Χρεοκοπημένη ιταλική εταιρεία στο Μπράλος-Άμφισσα;

Μπράλος-Άμφισσα: Τι απαντά η κοινοπραξία ΤΕΚΑΛ-Interkat-CMC για την αποκάλυψη του mononews για τα δάνεια του Ιταλού εταίρου



ΣΧΟΛΙΑ