• Business

    ‘Αμεσα η ολοκλήρωση της πώλησης του Χίλτον-Δραστική μείωση των κερδών της Ιονικής Ξενοδοχειακής


    Την όσο το δυνατόν συντόμευση των διαδικασιών πώλησης του ξενοδοχείου Χίλτον Αθηνών επιθυμεί η διοίκηση της Alpha Bank καθώς τα οικονομικά αποτελέσματα της θυγατρικής της εταιρίας και ιδιοκτήτριας του ιστορικού ξενοδοχείου, Ιονικής Ξενοδοχειακής κάθε άλλο παρά θετικά είναι, για το πρώτο εξάμηνο του έτους. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Alpha Bank μετέχει στην Ιονική Ξενοδοχειακή με ποσοστό 97,3%.

    Εως το τέλος Αυγούστου πρόκειται να έχει ανακοινωθεί επίσημα από την Alpha Bank το χρονοδιάγραμμα της διαδικασίας της πώλησης, καθώς, εντός του φθινοπώρου, αναμένεται να ολοκληρωθούν οι συζητήσεις με τον προτιμητέο επενδυτή από την τράπεζα, την κοινοπραξία ΤΕΜΕΣ Α.Ε./D-Marine Investments Holding B.V. και έτσι να κατακυρωθεί η πώληση του ιστορικού ξενοδοχείου Athens Hilton, καθώς, όπως είναι γνωστό, η τράπεζα θέλει να “απαλλαγεί” από το συγκεκριμένο περιουσιακό στοιχείο, αρκετό χρονικό διάστημα.

    Στο σημείο αυτό να σημειωθεί ότι ο όμιλος ΤΕΜΕΣ υλοποιεί ένα από τα μεγαλύτερα σχέδια τουριστικής αξιοποίησης ακινήτων στην Ευρώπη, την Costa Navarino στη Μεσσηνία. Ο όμιλος Dogus, ένας από τους μεγαλύτερους επιχειρηματικούς ομίλους της Τουρκίας, δραστηριοποιείται σε 30 χώρες, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα, με περισσότερες από 290 επιχειρήσεις και πάνω από 50.000 εργαζομένους.

    galaxy 2

    Οπως προκύπτει, λοιπόν, και με τα αποτελέσματα της εισηγμένης στο Χ.Α. εταιρίας και ιδιοκτήτριας του Χίλτον Αθηνών, τα καθαρά κέρδη της “Ιονική Ξενοδοχειακαί Επιχειρήσεις”, μετά από φόρους το πρώτο εξάμηνο του 2016, εμφανίζονται ιδιαίτερα μειωμένα φθάνοντας στα  51.000 ευρώ έναντι 434.000 ευρώ που είχαν ανέλθει την αντίστοιχη περίοδο του 2015.

    Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016, τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων διαμορφώθηκαν σε 2,8 εκατ. ευρώ έναντι 3,4 εκατ. ευρώ πέρυσι. Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 14,5 εκατ. ευρώ, έναντι 15 εκατ. ευρώ κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2015.

    marriott starwood

    Σε διεθνές επίπεδο, σημαντικές αλλαγές στον τρόπο αγοραπωλησίας των επαγγελματικών ταξιδιών από την επόμενη τουριστική περίοδο των διαπραγματεύσεων, το φθινόπωρο του 2017, αναμένεται να επιφέρει η εξαγορά της Starwood από τη Marriott, σύμφωνα με έκθεση της Carlson Wagonlit Travel (CWT) στην οποία επισημαίνεται ότι ακόμα κι αν οι συγχωνεύσεις στην ξενοδοχειακή βιομηχανία δεν αποτελούν νέο δεδομένο, η συγκεκριμένη θα αλλάξει τους όρους διαπραγμάτευσης των συμφωνιών στα επαγγελματικά ταξίδια. Δηλαδή, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο διατίθενται στην τουριστική αγορά τα δωμάτια των ξενοδοχείων στα επαγγελματικά ταξίδια.

    Σε 14 από τις 20 κορυφαίες πόλεις του κόσμου, ο νέος ξενοδοχειακός όμιλος θα αντιπροσωπεύει σχεδόν το 1/3 των δαπανών σε επαγγελματικά ταξίδια, ανεβαίνοντας ακόμα και στο μισό σε ορισμένες περιοχές.

    marriott starwood 2

    Επίσης αναμένεται να επηρεαστεί η συμμόρφωση στην πολιτική ταξιδίων, η οποία αποτελεί ένα από τα πιο δυνατά διαπραγματευτικά χαρτιά των αγοραστών γιατί διοχετεύουν επισκέπτες σε προτιμώμενα ξενοδοχεία. Ωστόσο, σύμφωνα με την ανάλυση της CWT, το 22% των δαπανών που δεν μπαίνει σε πλαίσιο συμμόρφωσης αντιστοιχεί στη Marriott και το 9% στη Starwood. Επιπλέον, τα προγράμματα πιστότητας του συγχωνευμένου ομίλου ενδέχεται να δράσουν εκτός του πλαισίου συμμόρφωσης.

    Ετσι, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Διαχείρισης Παγκόσμιων Προμηθευτών της CWT, Scott Brennan οι επαγγελματίες θα πρέπει να αρχίσουν από σήμερα τις διαπραγματεύσεις των ταξιδιωτικών προγραμμάτων, ακολουθώντας σε 4 απλά βήματα:

    -Αναγνώριση των βασικών αγορών | κοιτάξτε το μερίδιο που κατέχει η κορυφαία αλυσίδα στις πόλεις-κλειδιά ή στις περιοχές μιας πόλης, αξιολογήστε τα εναλλακτικά ξενοδοχεία και πιθανή εξοικονόμηση κόστους.

    -Προετοιμασία για πιο ευέλικτη προσέγγιση για το 2017, με την ενσωμάτωση εναλλακτικών προμηθευτών ανάλογα με τις απαιτήσεις

    -Προσαρμογή της πολιτικής ταξιδίων ώστε να διασφαλίζεται η συμμόρφωση

    -Επικοινωνία με ταξιδιώτες, προσέλκυσή τους σε εταιρικούς στόχους και δημιουργία κοινών αποτελεσμάτων.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

    http://www.mononews.gr/pos-o-giannis-stournaras/69490



    ΣΧΟΛΙΑ