• Business

    Amazon: Νέο τέλος 2% στους εμπόρους που δεν χρησιμοποιούν τα logistics της εταιρείας

    • NewsRoom
    Ο Άντι Τζέισι, CEO της Amazon

    Ο Άντι Τζέισι, CEO της Amazon


    Η Amazon ανακοίνωσε πως θα επιβάλλει νέο τέλος σε όσους εμπόρους δεν χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες logistics της εταιρείας.

    Η αλλαγή έφερε έντονες αντιδράσεις σε χιλιάδες εμπόρους που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα, ενώ η κυβέρνηση των ΗΠΑ εμφανίζεται έτοιμη να καταθέσει αγωγή κατά του κολοσσού του ηλεκτρονικού εμπορίου.

    Χιλιάδες τρίτοι που αποστέλλουν προϊόντα στους πελάτες τους μέσω του προγράμματος Seller Fullfilled Prime της Amazon, θα αρχίσουν να πληρώνουν τέλος 2% για κάθε πώληση από τον Οκτώβριο σύμφωνα με έγγραφα που έφτασαν στην κατοχή του Bloomberg.

    Το συγκεκριμένο τέλος είναι πάνω από την προμήθεια του 15% που συνήθως πληρώνουν οι έμποροι στην Amazon, για να χρησιμοποιούν το δημοφιλές διαδικτυακό κατάστημα.

    Η εταιρεία δεν εξήγησε ποτέ στους πωλητές γιατί απαιτείται η νέα εισφορά, αλλά είπε στο Bloomberg ότι θα βοηθήσει στην κάλυψη του κόστους λειτουργίας μιας ξεχωριστής υποδομής και στη μέτρηση της αποτελεσματικότητάς της.

    Τα τελευταία χρόνια η Amazon έχει αυξήσει τις χρεώσεις στους εμπόρους, οι οποίοι συνήθως πληρώνουν για διαφημίσεις και logistics, για να μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις τους.

    Ο συγκεκριμένος κλάδος έχει γίνει ολοένα και πιο σημαντικός για την Amazon, με τα έσοδα να φτάνουν στα 32,3 δισ. δολάρια το 2ο τρίμηνο, καταγράφοντας αύξηση 18% σε σχέση με πέρσι.

    Οι προμήθειες των πωλητών έφτασαν για πρώτη φορά το 2022 να καλύπτουν περίπου το μισό κόστος κάθε πώλησης.

    Η νέα χρέωση στοχεύει τους εμπόρους που χρησιμοποιούν το Seller Fullfilled Prime, μια υπηρεσία που τους επιτρέπει να χειρίζονται οι ίδιοι τα logistics και να λαμβάνουν σήμα Amazon Prime, ώστε οι πελάτες τους να γνωρίζουν ότι μπορούν να περιμένουν γρήγορη παράδοση. Συνήθως χρησιμοποιούνται από εμπόρους που πουλούν πιο ογκώδη αντικείμενα, όπως έπιπλα, τα οποία δεν ταιριάζουν καλά στις αυτοματοποιημένες αποθήκες της Amazon, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί για μικρότερα προϊόντα.

    Η Amazon κυκλοφόρησε το Seller Fullfilled Prime το 2015, αλλά έκλεισε την εγγραφή στο πρόγραμμα λίγα χρόνια αργότερα. Τον Ιούνιο η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα επιτρέψει ξανά την εγγραφή, μια κίνηση που θεωρήθηκε ως ένας τρόπος για να κατευνάσει τις ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ, οι οποίες την ερευνούσαν για θέματα αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας.

    Διαβάστε επίσης:

    Dotsoft: Στο 16,65% αυξήθηκε το ποσοστό του Αθανάσιου Κατσέλη

    Πώς διαμορφώνεται το μερίδιο των μεγάλων στη συνδρομητική – mononewsTV

    Mytilineos: Τροποποίηση σύμβασης για τα φωτοβολταϊκά της Egnatia



    ΣΧΟΛΙΑ