ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η νέα, streaming εποχή του Champions League! – Ποιες πλατφόρμες θέλουν αγώνες, τι σημαίνει για τον Έλληνα τηλεθεατή;
Με το πρόγραμμα για τη νέα σεζόν να έχει κλείσει, οι μεγάλοι πάροχοι αναμένουν με ενδιαφέρον τον Σεπτέμβριο.
Και οι τρεις μεγάλοι πάροχοι διατήρησαν το περιεχόμενό τους χωρίς μεγάλες εκπλήξεις και ανακατατάξεις. Το καλοκαίρι και οι τρεις απέφυγαν την… ευθεία σύγκρουση, τακτική που στο τέλος της ημέρας θα έβγαζε ζημιωμένες μόνο τις ίδιες τις εταιρείες, καθώς τα κασέ θα ανέβαιναν σε πολύ υψηλά επίπεδα.
Βάσει στοιχείων, η Cosmote TV διατηρεί τα πρωτεία, με τους συνδρομητές το β τρίμηνο του έτους να παρουσιάζονται αυξημένοι κατά 1%, στους 647.897 από 641.578 το αντίστοιχο διάστημα το 2022. Μειωμένοι ωστόσο σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο που οι συνδρομητές διαμορφώθηκαν στους 648.531.
Η Nova έχει μπει και εκείνη δυναμικά στο τηλεοπτικό περιεχόμενο, με νέες συνεργασίες και σημαντικές συμφωνίες, έχοντας κλείσει περιεχόμενο για τα επόμενα πέντε χρόνια. Οι συνδρομητές αυξάνονται διαρκώς, ξεπερνώντας αυτή τη στιγμή τους, σύμφωνα με πληροφορίες, τους 400.000.
Η Vodafone είναι εκτός ανταγωνισμού όσον αφορά το αθλητικό περιεχόμενο, καθώς πλέον έχει ρίξει το βάρος στην ψυχαγωγία. Κάτι που απ ότι φαίνεται αποφέρει καρπούς. Αυτή τη στιγμή έχει καταφέρει να ξεπεράσει τους 180.000 συνδρομητές Vodafone TV, με στόχο σύντομα να φτάσει τους 200.000.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Διαμαντής Καραναστάσης: Οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ – Του αφαιρέθηκε το δίπλωμα
- Ιβάν Σαββίδης: Δεν πουλιέται το OPEN – Τι είπε για ΟΛΘ και ΠΑΟΚ
- Metron Analysis: Υποχώρηση 2,3 ποσοστιαίων μονάδων για την ΝΔ – Κερδισμένη η Ζωή Κωνσταντοπούλου
- Γεωργιάδης για Κωνσταντοπούλου: Δεν είναι ούτε αφελής ούτε ανόητη, επιδιώκει πολιτική επιβίωση