Η Nintendo απέσυρε τα προϊόντα της από την ιστοσελίδα της Amazon.com στις ΗΠΑ μετά από διαφωνία σχετικά με μη εξουσιοδοτημένες πωλήσεις, με αποτέλεσμα η εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου να χάσει δικαιώματα στο νέο Switch 2 της Nintendo, της μεγαλύτερης σε κυκλοφορία κονσόλας όλων των εποχών.

Η ιαπωνική εταιρεία σταμάτησε να πουλάει στην Amazon αφού παρατήρησε ότι τρίτοι έμποροι προσέφεραν παιχνίδια προς πώληση στις ΗΠΑ σε τιμές χαμηλότερες από τις διαφημιζόμενες τιμές της Nintendo, σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg.

1

Επιχειρήσεις αγόραζαν προϊόντα της Nintendo στη Νοτιοανατολική Ασία και τα εξήγαγαν στις ΗΠΑ, ανέφερε ένα άτομο, το οποίο ζήτησε να μην κατονομαστεί.

Οι καταχωρίσεις προϊόντων της Nintendo άρχισαν να εξαφανίζονται από την ιστοσελίδα της Amazon στις ΗΠΑ πέρσι, ανέφεραν τότε τα πρακτορεία ειδήσεων για παιχνίδια.

Οι καταχωρίσεις εμφανίζονταν ως «Πωλούνται από την Amazon», που συνήθως υποδηλώνει εμπορεύματα που ο διαδικτυακός λιανοπωλητής αγοράζει απευθείας από την πηγή.

Από πλευράς της η Amazon προσπάθησε να καθησυχάσει τη Nintendo προσφέροντας να επικολλήσει ετικέτες σε προϊόντα που εγγυώνται την αυθεντικότητά τους.

Η Amazon χρησιμοποιεί αυτήν την τεχνική για να διαβεβαιώσει τους αγοραστές ότι τα προϊόντα δεν είναι fake και για να την βοηθήσει να παρακολουθεί τα εμπορεύματα.

Ωστόσο, αυτό δεν ήταν αρκετό για την Nintendo, η οποία τελικά επέλεξε να αποσύρει τα προϊόντα της από την Amazon στις ΗΠΑ.

«Δεν αποκαλύπτουμε λεπτομέρειες σχετικά με τις διαπραγματεύσεις ή τις συμβάσεις με τις εταιρείες λιανικής πώλησης», δήλωσε εκπρόσωπος της Nintendo σε απάντηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αρνούμενος να δώσει περισσότερες πληροφορίες.

Ένας εκπρόσωπος της Amazon δήλωσε ότι «οι ισχυρισμοί του Bloomberg σχετικά με τη σχέση μας με τη Nintendo είναι ανακριβείς», αλλά αρνήθηκε να διευκρινίσει το πώς.

«Η Amazon είναι στην ευχάριστη θέση να προσφέρει προϊόντα της Nintendo απευθείας στους πελάτες μας, στο πλαίσιο της δέσμευσής μας να παρέχουμε μια εξαιρετική εμπειρία αγορών με την ευρύτερη δυνατή επιλογή», ​​δήλωσε ο εκπρόσωπος.

Όταν η Nintendo κυκλοφόρησε το πολυαναμενόμενο Switch 2 αυτόν τον μήνα, οι Walmart, Target, Best Buy και GameStop διέθεταν όλες την κονσόλα στα καταστήματά τους στις ΗΠΑ.

Η Amazon πωλεί το Switch 2 σε ξένες αγορές, συμπεριλαμβανομένου του Καναδά, της Ιαπωνίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, αλλά οι πελάτες της εταιρείας στις ΗΠΑ δεν ήταν τυχεροί, με ορισμένους να αναρωτιούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πότε ο μεγαλύτερος διαδικτυακός λιανοπωλητής στον κόσμο θα μπορούσε να το έχει σε απόθεμα.

Σημειώνεται ότι οι ΗΠΑ αντιπροσωπεύουν περίπου τα δύο τρίτα των πωλήσεων της Amazon.

Η «κόντρα» με την Apple

Να σημειωθεί επίσης ότι η Nintendo δεν είναι η πρώτη μάρκα που συγκρούεται με την Amazon σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρονται οι τρίτοι έμποροι στην αγορά της εταιρείας.

Οι μεγάλες μάρκες έχουν δηλώσει εδώ και καιρό ότι η Amazon πρέπει να κάνει περισσότερα για να περιορίσει τις απομιμήσεις.

Με την πάροδο των ετών, πολλές εταιρείες έχουν επίσης αποσύρει τα προϊόντα τους από τον ιστότοπο, καθώς υποστηρίζουν ότι η Amazon δεν τους δίνει επαρκή έλεγχο στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται και πωλούνται τα προϊόντα τους.

Σε αυτό το πλαίσιο, το 2018, η Amazon και η Apple σύναψαν μια συμφωνία που επέτρεψε στην Amazon να πουλήσει τα πιο πρόσφατα iPhone και άλλα προϊόντα.

Στη συνέχεια, η Amazon απαγόρευσε σε μη εξουσιοδοτημένους τρίτους εμπόρους να πουλήσουν νέα προϊόντα που κατασκευάστηκαν από την Apple.

Τις τελευταίες εβδομάδες, η Nintendo φαίνεται να έχει αποκαταστήσει μια άμεση σχέση με την Amazon στις ΗΠΑ, με τις προπαραγγελίες για το επερχόμενο Donkey Kong Bananza να εμφανίζονται στην ιστοσελίδα ως πωλούμενες από την Amazon.

Ωστόσο, μέχρι την Παρασκευή, δεν υπήρχε καταχώριση για το Switch 2 και η Amazon δεν εμφανιζόταν στη λίστα της Nintendo με τους λιανοπωλητές στις ΗΠΑ που διαθέτουν την κονσόλα.

Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι η Nintendo πούλησε πάνω από 3,5 εκατομμύρια μονάδες του πολυαναμενομένου Switch 2 σε μόλις τέσσερις ημέρες, ένα ρεκόρ για την πρώτη νέα κονσόλα της εταιρείας εδώ και οκτώ χρόνια.

Η εταιρεία ελπίζει να πουλήσει 15 εκατομμύρια μονάδες μέχρι τον επόμενο Μάρτιο.

Οι παίκτες από το Τόκιο μέχρι το Σαν Φρανσίσκο έκαναν ουρές για ώρες νωρίτερα αυτόν τον μήνα για να αποκτήσουν ένα από τα gadget.

Το Switch 2 διαδέχτηκε το δημοφιλές πρωτότυπο, που πρωτοστάτησε σε έναν υβριδικό σχεδιασμό που επιτρέπει στους παίκτες να παίζουν στο σπίτι σε μια τηλεόραση και εν κινήσει.

Διαβάστε επίσης: 

ING: Απολύει διευθυντές γιατί «μαζεύτηκαν πολλοί»

Sony Honda Mobility: «Δύσκολη εξίσωση» το ηλεκτρικό Afeela – Διπλασιάστηκαν οι ζημιές της κοινής προσπάθειας

Starlink (Έλον Μασκ): Επενδυτικό σχέδιο πάνω από $100 εκατ. στη Νότια Αφρική