• Business

    Amazon: Άλμα 11% στις πωλήσεις-Σημαντικά κέρδη από τη διαδικτυακή διαφήμιση

    • NewsRoom
    Ο Άντι Τζάσι, CEO της Amazon

    Ο Άντι Τζάσι, CEO της Amazon


    Ενθουσίασε τους επενδυτές ο κολοσσός της Wall Street, Amazon, καθώς τα αποτελέσματα του β’ τριμήνου ήταν υψηλότερα των εκτιμήσεων και η εταιρεία προέβλεψε έσοδα πάνω από τις προσδοκίες των αναλυτών για το γ’ τρίμηνο.

    Οι μετοχές της εταιρείας μετά το κλείσιμο της Wall Street διαπραγματεύονταν ακόμα και κατά 6% πάνω.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας οι πωλήσεις του δεύτερου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 11% στα 134,4 δισ. δολάρια, έναντι εκτιμήσεων για 131,50 δισ. δολάρια.

    Η διαφημιστική επιχείρηση του γίγαντα του διαδικτυακού λιανεμπορίου απέφερε 10,68 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις κατά το δεύτερο τρίμηνο, που ήταν ένα άλμα 22% σε σχέση με το προηγούμενο έτος κατά την ίδια περίοδο, δήλωσε η εταιρεία κατά την ανακοίνωση των τελευταίων οικονομικών αποτελεσμάτων της την Πέμπτη.

    Όμως το ενδιαφέρον των αναλυτών και των επενδυτών εστίασε στην μεγαλύτερη εκδήλωση εκπτώσεων της Amazon, την Prime Day, η οποία διεξήχθη τον Ιούλιο.

    Οι εκπτώσεις σε αγαθά και οι κωδικοί προσφορών για πρώτη φορά σε υπηρεσίες όπως οι κρατήσεις ξενοδοχείων οδήγησαν τις διαδικτυακές πωλήσεις στις ΗΠΑ σε αύξηση 6,1% με ρεκόρ 12,7 δισ. δολαρίων κατά τη διάρκεια της Amazons.

    Τα σχεδόν 200 εκατομμύρια μέλη του Prime της Amazon εξοικονόμησαν πάνω από 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε περίπου 375 εκατομμύρια αντικείμενα που πωλήθηκαν κατά τη διάρκεια της διήμερης εκδήλωσης.

    Οι αναλυτές αναμένουν ότι αυτό θα ενισχύσει τα έσοδα από διαφημίσεις και εμπορικές υπηρεσίες, καθώς και τις εγγραφές των εμπόρων.

    Διαβάστε επίσης:

    Amazon: Ριζικές αλλαγές στα παντοπωλεία της – Δύσκολη η «μάχη» στην αγορά του $1,5 τρισ.

    Amazon: Αποφασισμένη να «χτυπήσει» Microsoft και Google στον τομέα του AI

    Επενδύσεις 1,2 δισ. ευρώ σε data center μέχρι το 2028



    ΣΧΟΛΙΑ