ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ανατροπή με τις άδειες στα κανάλια, το Survivor… Διχασμού του Σκάι, ο πόλεμος Λιάγκα – Λάκη, η μεγάλη συμμαχία Mega, ANT1, Alpha και Star και το δείπνο του Κυριακού
Η Alter Ego Media, ένας από τους μεγαλύτερους ελληνικούς ομίλους μέσων μαζικής ενημέρωσης, ανακοίνωσε την ανάληψη καθηκόντων από τον Κωνσταντίνο Μόκκα στη νέα θέση Head of Data στο πλαίσιο της συνεχούς δέσμευσής του για ενίσχυση των δυνατοτήτων διαχείρισης δεδομένων και την παροχή στοχευμένης διαφήμισης στα μέσα του ομίλου.
Στο πλαίσιο των καθηκόντων του, σημειώνει η σχετική ανακοίνωση, ο κ Μόκκας θα ηγηθεί της οργάνωσης και διαχείρισης των datasets του ομίλου, με σκοπό τη βελτιστοποίηση των διαφημιστικών αποτελεσμάτων και της καλύτερης στόχευσης περιεχομένου σε όλες τις πλατφόρμες του Ομίλου. Οι κύριες αρμοδιότητές του περιλαμβάνουν την αξιοποίηση και καθαρισμό των βάσεων δεδομένων, την ενσωμάτωση τεχνολογιών AI και την ανάπτυξη στρατηγικής βασισμένης σε δεδομένα, ώστε να προσφέρονται πιο στοχευμένες και αποδοτικές διαφημιστικές λύσεις και αναλύσεις στους πελάτες και στους επισκέπτες των μέσων του ομίλου.
Ο κ Μόκκας διαθέτει εκτεταμένη εμπειρία στον τομέα της επιστήμης δεδομένων και της ανάλυσης, έχοντας εργαστεί στην οργάνωση, ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων σε κορυφαίους οργανισμούς όπως η Google, η BlackRock και η Schroders. Είναι επίσης κάτοχος MSc στον τομέα του Operational Research and Management Science (Lancaster University) και κατέχει BSc στις Επιχειρησιακές Σπουδές και Χρηματοοικονομικά (Northeastern University).
Οι δεξιότητές του στην ανάπτυξη υψηλών επιδόσεων datasets και η εξειδίκευσή του στην ερμηνεία και αξιοποίηση δεδομένων θα είναι κρίσιμης σημασίας για την επιτυχία αυτής της νέας στρατηγικής δεδομένων της Alter Ego Media.
“Η ένταξη του Κωνσταντίνου στην ομάδα μας σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο στη επίτευξη της στρατηγική μας για την αποτελεσματική διαχείριση δεδομένων. Η τεχνογνωσία του Κωνσταντίνου θα μας επιτρέψει να ενισχύσουμε τις διαφημιστικές μας λύσεις, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη αξία στους πελάτες μας και πιο στοχευμένο περιεχόμενο στους επισκέπτες των ιστοσελίδων μας και μελλοντικών πλατφορμών περιεχομένου που θα αναπτύξουμε” δήλωσε ο Γιώργος Σαλιάρης-Φασσέας, Γενικός Διευθυντής Στρατηγικής, Τεχνολογίας και Ανάπτυξης.
Διαβάστε επίσης:
Alfa Wood: Επενδύει 8 εκατ. ευρώ σε δύο νέες γραμμές παραγωγής στη Λάρισα
Δημογλίδου: Απαράδεκτη η διαρροή ονομάτων του «ελληνικού FBI» – Kίνδυνος ακόμα και για τη ζωή τους
Wyndham Hotels & Resorts: Αποκλειστική συμφωνία με NILE Hospitality LLP – Επέκταση στην Ινδία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γιάννης Αλαφούζος: Δεν υπάρχει καμία πρόταση για αγορά της ΠΑΕ – Λάθος που έδιωξα τον Γιοβάνοβιτς
- Μόδα: Η άνοδος της Cartier, τα 5 δισ. της Kim Kardashian και η αδέξια κίνηση της Boss – μια αντιφατική εβδομάδα
- Τα γαλάζια δείπνα επιστρέφουν – Οι πρωταγωνιστές και οι στόχοι
- ΕΧΑΕ – Euronext: Τι αλλάζει από σήμερα για επενδυτές, χρηματιστές και εισηγμένες