• Business

    Αλλάζει στρατηγική η Αθηναϊκή Ζυθοποιία – Πως θα απαντά στις «επιθέσεις» του ανταγωνισμού

    Αλέξανδρος Δανιηλίδης. CEO Αθηναϊκής Ζυθοποιίας


    Μια διαφορετική προσέγγιση στον τρόπο που θα χειρίζεται από εδώ και πέρα τις επιθέσεις του ανταγωνισμού για την ελληνικότητά της υιοθετεί πλέον η Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Η εταιρεία, αντιλαμβανόμενη το πλήγμα που έχει δεχθεί η φήμη της μετά την επιβολή του προστίμου από την Επιτροπή Ανταγωνισμού για αθέμιτες πρακτικές εγκαταλείπει την αμυντική στάση, και περνάει στην αντεπίθεση.

    Όπως ανέφερε χθες ο νέος γενικός διευθυντής της εταιρείας, Αλέξανδρος Δανιηλίδης στην πρώτη συνέντευξη τύπου μετά την ανάληψη των καθηκόντων του στις αρχές του έτους, η Αθηναϊκή δεν θα επιτρέψει σε κανέναν από εδώ και στο εξής να ρίχνει λάσπη χωρίς νομικές επιπτώσεις. Δεν θα δεχθεί όπως είπε, να δέχεται αθέμιτες επιθέσεις από τον οποιονδήποτε. Θα πρέπει αυτός, να μπορεί να αποδείξει όσα ισχυρίζεται, διαφορετικά το λόγο θα έχει η δικαιοσύνη. Και αυτό είναι μια δέσμευση που έχει αναλάβει έναντι των 850 εργαζομένων της.

    Το ποτήρι που ξεχείλισε το ποτήρι και οδήγησε την Αθηναϊκή να αλλάξει στρατηγική στο θέμα αυτό, φαίνεται πως ήταν η πρόσφατη καμπάνια της ΕΖΑ με τίτλο «Διεκδικούμε χώρο για την Ελλάδα». Μέσα από την συγκεκριμένη καμπάνια, η οποία έτυχε ευρείας δημοσιότητας η Ζυθοποιία από την Αταλάντη έβαλε ευθέως εναντίον των δυο πολυεθνικών που ηγούνται της εγχώριας αγοράς μπίρας, την Heineken και την Carlsberg, υποστηρίζοντας πως στερούσαν τις δυνατότητες ανάπτυξης των ανταγωνιστών τους με αθέμιτες πρακτικές.

    Ο κ. Δανιηλίδης ανέφερε πως πολλοί επικαλούνται την ελληνικότητα και την συμβολή τους στην οικονομία, ωστόσο η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. «Πίσω από την ελληνικότητα, κάποιοι κρύβουν πράγματα και θαύματα», σημείωσε χαρακτηριστικά. Αντίθετα, υπογράμμισε η Αθηναϊκή με νούμερα και στοιχεία μπορεί να αποδείξει την τεράστια συμβολή στην εθνική οικονομία όλα τα χρόνια, και πιο πολύ τα τελευταία δύσκολα χρόνια της κρίσης.

    Να σημειωθεί πως η Αθηναϊκή βρίσκεται στα δικαστήρια με την Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης – Βεργίνα. Η τελευταία έχει προσφύγει στην Ολλανδική Δικαιοσύνη και ζητάει αποζημίωση ύψους 100 εκατ. ευρώ από τον όμιλο Heineken για κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης του στην ελληνική αγορά. Η κίνηση αυτή, ήρθε σε συνέχεια του προστίμου ύψους περίπου 30 εκατ. ευρώ που επέβαλλε η Επιτροπή Ανταγωνισμού στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία για νόθευση του υγιούς ανταγωνισμού για διάστημα άνω των 10 χρόνων.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αθηναϊκή Ζυθοποιία: «Αν βρείτε κάτι πιο ελληνικό από εμάς, ελάτε να μας το πείτε»

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Μείωση 20% στην κατανάλωση νερού στα εργοστάσιά της έως το 2020

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τι απαντά ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας για τον ανταγωνισμό και την ελληνικότητα



    ΣΧΟΛΙΑ