• Business

    Αυτός είναι ο 31χρονος εκατομμυριούχος που πριν από 5 χρόνια δεν μπορούσε να αγοράσει ούτε ένα ακριβό ρολόι


    Το 2011 ο νεαρός εκατομμυριούχος Filip Tysander επένδυσε 24,000 δολάρια για να ξεκινήσει τη δική του φίρμα ρολογιών. Σήμερα, στα 31 του χρόνια, η εταιρία του βγάζει 180 εκατομμύρια δολάρια τον χρόνο από την πώληση ρολογιών με περιθώριο κέρδους πάνω από 50%.

    Όλα ξεκίνησαν με μία τυχαία συνάντηση. Ο νεαρός Σουηδός Filip Tysander, αφού αποφοίτησε από το λύκειο, ταξίδεψε στην Αυστραλία όπου και γνώρισε τον κομψό Άγγλο Daniel Wellington ο οποίος φορούσε ένα ρολόι Rolex με το κλασικό Nato λουράκι. Βαθύτατα εντυπωσιασμένος από τον αέρα του Βρετανού άνδρα, ο Tysander πήρε την ιδέα και το όνομα του ενός εκατομμυρίου, Daniel Wellington.

    Σε μία συνέντευξη με τη Veckans Affärer ο νεαρός εκατομμυριούχος σχολίασε “συνειδητοποίησα πως υπήρχε ζήτηση για καλόγουστα ρολόγια”. Η επιτυχία όμως δεν τον βρήκε αποβραδίς. Περνώντας από αρκετές δουλειές τελικώς ξεκίνησε σπουδές διαχείρισης επιχειρήσεων και ταυτόχρονα δύο εταιρίες, πωλώντας γραβάτες στην πρώτη και πλαστικά ρολόγια στη δεύτερη. Στη χρονιά της φοίτησής του επένδυσε τις 24,000 δολάρια που είχε εισπράξει από τις προηγούμενες εταιρίες του προκειμένου να ξεκινήσει την τρίτη και πιο επιτυχημένη, τα γνωστά ρολόγια Daniel Wellington.

    thumb_Screen Shot 2016-06-14 at 8.11.04 PM_1024

    Τα καλόγουστα ρολόγια σημείωσαν τεράστια επιτυχία, όχι μόνο λόγω του στιλ τους και της “value for money” προσέγγισης αλλά κυρίως λόγω της διαφημιστικής στρατηγικής που ακολούθησε ο Tysander. Τα ρολόγια αρχικά διαφημίζονταν μέσω των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης πριν ακόμα αυτή η τακτική γίνει μόδα. Σήμερα η εταιρία έχει περισσότερους από 2 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram, ξεπερνώντας πολλές ανταγωνιστικές μάρκες.

    thumb_Screen Shot 2016-06-14 at 8.11.08 PM_1024

    Το 2014 η εταιρία πούλησε πάνω από 1 εκατομμύρια κομμάτια σημειώνοντας εισπράξεις 70 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ το 2015 τα έσοδα εκτοξεύθηκαν στα 170 εκατομμύρια δολάρια. Με μεγάλα περιθώρια κέρδους πάνω από 50% ο Tysander, ως μοναδικός ιδιοκτήτης της εταιρίας, εισέπραξε κέρδος 66 εκατομμυρίων δολαρίων το 2015. Κατέχει πλέον το ακριβότερο διαμέρισμα της Στοκχόλμης εμβαδού 418 τετραγωνικών μέτρων και αξίας 12.8 εκατομμυρίων δολαρίων.

    Μέσα στο διαμέρισμα του Filip Tysander

    Ο νεαρός επιχειρηματίας ισχυρίζεται πως οποιοσδήποτε μπορεί να γίνει ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας, το μόνο που χρειάζεται είναι χρόνος και λίγη τύχη. Αναφέρεται χαρακτηριστικά στο ρητό του συγγραφέα Malcolm Gladwell, ότι κάποιος χρειάζεται “10.000 ώρες επιχειρηματικότητας για να καταλάβει πως συνδέονται τα πάντα”.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/pia-kinisi-blue-star-ferries-enischii-tin-fimi-tis/53393

     



    ΣΧΟΛΙΑ