• Business

    Adidas: Βουτιά 50% στις πωλήσεις του brand της Beyoncé

    • NewsRoom

    Το brand της διάσημης τραγουδίστριας Beyonce δεν απέφερε κέρδη στην Adidas


    Μία από τις μεγαλύτερες συνεργασίες για την γερμανική εταιρεία αθλητικών Adidas με την διάσημη τραγουδίστρια και κάτοχο 32 βραβείων Grammy Beyoncé, περνάει δύσκολες ημέρες, καθώς σύμφωνα με τη Wall Street Journal, οι πωλήσεις έκαναν βουτιά 50% το 2022.

    Τα απογοητευτικά αποτελέσματα άφησαν μία τρύπα 200 εκατομμυρίων δολαρίων στις προβλέψεις της εταιρείας, η οποία αντί για 250 εκατομμύρια δολάρια που προέβλεπε από τις πωλήσεις για το 2023, πέτυχε μόλις 40 εκατ. δολάρια.

    Η άδοξη συνεργασία με τον Γουέστ

    Το brand Ivy Park «κοστίζει» στην Adidas, η οποία χάνει ακόμα 10 εκατ. δολάρια από τις χαμηλές πωλήσεις,  ενώ παράλληλα πληρώνει ετησίως 20 εκατ. δολάρια στη Beyoncé για τη συνεργασία τους.

    Πρόκειται για μία συνεργασία που μετράει μόλις τρία χρόνια, με την Adidas να ανακοινώνει το 2019 μία «συνεργασία ζωής». Το λανσάρισμα των ρούχων Ivy Park ήρθε μετά την επιτυχημένη συνεργασία της Adidas με τον ράπερ Κάνιε Γούεστ, με τα δημοφιλή Yeezy sneakers του να αποφέρουν το 8% των συνολικών εσόδων της εταιρείας.

    Η συνεργασία αυτή έληξε άδοξα τον περασμένο Νοέμβριο αφήνοντας την Adidas με μία τεράστια τρύπα στα έσοδα και με τις νέες συνεργασίες της, όπως η δημοφιλής τραγουδίστρια με τους 300 εκατ. ακολούθους στο Instagram, να μην μπορεί να αναπληρώσει το κενό.

    Η εταιρεία έπεσε τόσο έξω στις προβλέψεις της, που ενώ για το 2023 ανέμενε πωλήσεις αξίας άνω των 335 εκατ. δολαρίων από το brand της Beyoncé, πλέον εκτιμάει ότι οι πωλήσεις θα ξεπεράσουν τα 65 εκατ. δολάρια, ένας στόχος αρκετά υψηλός σε σχέση με τα απογοητευτικά αποτελέσματα του 2022.

    Τα μισά προϊόντα μένουν στο ράφι

    Σύμφωνα με την WSJ, στα πέντε από τα έξι λανσαρίσματα του brand, το 50% του εμπορεύματος έμεινε στα ράφια.

    Παρ’ όλα αυτά η εταιρεία υποστηρίζει αυτή τη συνεργασία, με το συμβόλαιο να λήγει στα τέλη του 2023 και την Adidas να ισχυρίζεται ότι θα συνεχιστεί.

    Τα νέα προϊόντα του brand παρουσιάστηκαν τον περασμένο μήνα  στο Ντουμπάι από την Beyoncé και αναμένεται να κυκλοφορήσουν αυτή την εβδομάδα. Οι τιμές τους κυμαίνονται από 30 έως 600 δολάρια.

    Η Adidas με κεφαλαιοποίηση 30 δις δολαρίων αντιμετωπίζει τους τελευταίους μήνες αδυναμία να διατηρήσει υψηλά τις πωλήσεις της, ύστερα από την συνεργασία με τον Κάνιε Γουέστ, που έληξε άδοξα λόγω των αντισημητικών σχολίων του δεύτερου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    Διαφωνίες

    «Συνεχίζουμε να εμπνεόμαστε από το συλλογικό μας όραμα και είμαστε περήφανοι για τη δουλειά που δημιουργήσαμε μαζί», ανέφερε η εταιρεία σε δήλωσή της, όμως  σύμφωνα με τη WSJ, εσωτερικά υπάρχει εκνευρισμός για την προώθηση της συνεργασίας.

    Η  Beyoncé έχει κάνει εμφανίσεις φορώντας ρούχα και αξεσουάρ Ivy Park εσε καμπάνιες μάρκετινγκ, όμως οι εμφανίσεις της δεν είναι τόσο συχνές όσο αυτές του Γουέστ με ρούχα της Adidas σε φωτογραφίες των παπαράτσι.

    Διαφωνίες φέρεται να υπήρχαν και μεταξύ της Adidas και της ομάδας της σχετικό με την προώθηση των προϊόντων, με την Adidas να πιέζει για μεγαλύτερη ανάδειξη του brand.

    Διαβάστε επίσης:

    Mαρίνα Βερνίκου: Στην exclusive συναυλία της Beyoncé στο Ντουμπάι με τις κόρες της



    ΣΧΟΛΙΑ