• Business

    Adidas: Οι πωλήσεις πρώτου τριμήνου ξεπέρασαν τις προσδοκίες – Τι θα κάνει με τα Yeezy

    • NewsRoom
    Bjorn Gulden, νέoς CEO της Adidas

    Bjorn Gulden, CEO της Adidas


    Η Adidas ανακοίνωσε αποτελέσματα πρώτου τριμήνου καλύτερα από τα αναμενόμενα, αν και οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, καθώς οι επενδυτές ελπίζουν ότι ο γερμανικός κολοσσός αθλητικών ειδών θα αντιμετωπίσει επιτυχώς τα προβλήματα της προηγούμενης χρονιάς.

    Η εταιρεία, η οποία πέρυσι τερμάτισε μια επικερδή συνεργασία με τον Ye, τον ράπερ που ήταν παλαιότερα γνωστό ως Kanye West, δεν έδωσε καμία ενημέρωση για το τι σχεδιάζει να κάνει με το απόθεμα των απούλητων παπουτσιών Yeezy.

    Η κρίση των Yeezy έπληξε τις πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο κατά περίπου 400 εκατομμύρια ευρώ (441,56 εκατομμύρια δολάρια), σύμφωνα με την Adidas, επηρεάζοντας κυρίως τα έσοδα σε όλη τη Βόρεια Αμερική, την ευρύτερη Κίνα και τις περιοχές EMEA.

    «Η πτώση του Lifestyle και η απώλεια των Yeezy φυσικά μας βλάπτουν», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Bjorn Gulden.

    Ωστόσο, ο Gulden ήταν αισιόδοξος για το υπόλοιπο της χρονιάς. Η συλλογή παπουτσιών Terrace τα πάει καλά σε όλες τις αγορές, πρόσθεσε, και η εταιρεία άρχισε να φτιάχνει περισσότερα παπούτσια Samba, Gazelle και Campus.

    Οι πωλήσεις ανήλθαν στα 5,274 δισ. ευρώ, από 5,302 δισ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2022. Οι αναλυτές ανέμεναν πτώση των πωλήσεων κατά 4%, σύμφωνα με τις μέσες εκτιμήσεις που συγκέντρωσε η εταιρεία.

    Η Βόρεια Αμερική επλήγη περισσότερο από την καταστροφή των Yeezy, με τις ουδέτερες συναλλαγματικές πωλήσεις να έχουν μειωθεί κατά 20% από πέρυσι. Οι πωλήσεις στην ευρύτερη Κίνα μειώθηκαν κατά 9%, ενώ οι πωλήσεις στην ΕΜΕΑ αυξήθηκαν κατά 4%.

    Η Adidas ανακοίνωσε λειτουργικά κέρδη 60 εκατομμυρίων ευρώ, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για 15 εκατομμύρια ευρώ.

    Το μεικτό της περιθώριο μειώθηκε στο 44,8% λόγω της απώλειας των πωλήσεων των Yeezy, του υψηλότερου κόστους της αλυσίδας εφοδιασμού και των εκπτώσεων.

    Διαβάστε ακόμη:

    Adidas: Πράσινο φως στο Black Lives Matter για την χρήση σήματος με τρεις λωρίδες

    Beyoncé: Διαζύγιο με την Adidas, μετά την αποτυχημένη συνεργασία τους

    Adidas: Μείωση αποθεμάτων και εκπτώσεων σχεδιάζει ο νέος CEO – Μέρισμα μειωμένο κατά 80%



    ΣΧΟΛΙΑ