• Business

    Adidas: Μείωση αποθεμάτων και εκπτώσεων σχεδιάζει ο νέος CEO – Μέρισμα μειωμένο κατά 80%

    • Bloomberg
    Bjorn Gulden, CEO της Adidas

    Bjorn Gulden, CEO της Adidas


    Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Adidas, Bjorn Gulden, υποσχέθηκε να δώσει και πάλι ώθηση στην κερδοφορία της εταιρείας το 2024 και να ανανεώσει το αθλητικό brand που πλήττεται σε πολλά μέτωπα.

    Ο Gulden επικεντρώνεται στη μείωση των αποθεμάτων και στον περιορισμό των εκπτώσεων, ανέφερε η Adidas σε ανακοίνωση της, στην οποία επιβεβαίωσε τις ζοφερές προοπτικές της για το έτος.

    Δεν έδωσε, ωστόσο, σαφείς απαντήσεις σχετικά με το τι θα κάνει με το απόθεμα των προϊόντων Yeezy ύψους 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

    Η Adidas πρότεινε μέρισμα 70 σεντς ανά μετοχή, μειωμένο κατά 79%.

    Ο νέος CEO επιδιώκει να αναθερμάνει το ενδιαφέρον για την Αdidas εστιάζοντας τόσο στα κανάλια χονδρικής όσο και απευθείας στους καταναλωτές και υιοθετώντας μια στρατηγική που «εξισορροπεί την παγκόσμια τάση με τις τοπικές ανάγκες, η οποία είναι γρήγορη και ευέλικτη», είπε στη δήλωση του.

    Εάν η εταιρεία διαγράψει τα απούλητα προϊόντα Yeezy – οι παλιές σειρές των οποίων συνεχίζουν να έχουν υψηλές τιμές σε ιστότοπους όπως το eBay – θα μειώσει τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας κατά 500 εκατομμύρια ευρώ (527 εκατομμύρια δολάρια) και θα οδηγήσει στην πρώτη ετήσια απώλεια της Adidas σε περισσότερα από 30 χρόνια.

    Η Adidas αντιμετωπίζει επίσης προκλήσεις στην Κίνα, όπου η ζήτηση για τα παπούτσια και τα ρούχα της έχει μειωθεί εν μέσω του μποϊκοτάζ των καταναλωτών και ως αποτέλεσμα των περιορισμών Covid. Οι πωλήσεις στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού μειώθηκαν κατά 31% το 2022.

    Ο Bjorn Gulden, ανέλαβε τα ηνία της Adidas τον Ιανουάριο, μετά από σχεδόν μια δεκαετία στο τιμόνι της ανταγωνίστριας εταιρείας Puma, όπου ηγήθηκε της ανάκαμψης της επαναφέροντας τα κέρδη και τις πωλήσεις σε ανοδική τροχιά.

    Διαβάστε ακόμη:

    Adidas: Προειδοποιεί για πιθανές ζημιές 700 εκατ. ευρώ μετά το «διαζύγιο» με τον Kanye West

    Adidas: Βουτιά 50% στις πωλήσεις του brand της Beyoncé



    ΣΧΟΛΙΑ