• Business

    Αδαμάντιος Πολέμης: Η New Shipping… ψωνίζει πάλι από τον ιαπωνικό γίγαντα NYK

    Αδαμάντιος Πολέμης, εφοπλιστής

    Αδαμάντιος Πολέμης, εφοπλιστής New Shipping


    Για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες, ο Έλληνας εφοπλιστής Αδαμάντιος Πολέμης… «ψωνίζει» από την ιαπωνική NYK Line. Τον περασμένο Ιούνιο ήταν το χωρητικότητας 298.400 dtw πλοίο Nippon, κατασκευής 2002, που πέρασε στα χέρια της New Shipping του Αδαμάντιου Πολέμη έναντι 28,3 εκατομμυρίων δολαρίων. Και τώρα πληροφορίες θέλουν τη New Shipping να αποκτά το χωρητικότητας 174.000 dwt Ocean Crescent, κατασκευής 2007, έναντι ποσού που εκτιμάται πάνω από τα 12 εκατομμύρια δολάρια.

    Πρόκειται για μία κίνηση που έρχεται την ώρα που οι αναλυτές περιμένουν με αγωνία τις αναθεωρημένες εκτιμήσεις της NYK για τα οικονομικά της στοιχεία, που θα ανακοινωθούν στις 31 Οκτωβρίου, μαζί με τα πλήρη αποτελέσματα εξαμήνου της. Ο ιαπωνικός κολοσσός έχει ήδη προειδοποιήσει τους επενδυτές για έκτακτες ζημίες της τάξεως των 1,87 δις δολαρίων, λόγω των δυσκολιών και των προβλέψεων στους τομείς των φορτηγών πλοίων και των μεταφορών ξηρού φορτίου.

    Από την άλλη, η New Shipping του Αδαμάντιου Πολέμη συνεχίζει να επεκτείνει τον στόλο της σε μία ιδιαίτερα δραστήρια χρονιά για την εταιρεία, καθώς πέραν του Nippon τον περασμένο Ιούνιο, η New Shipping απέκτησε τον Ιούλιο και το χωρητικότητας 105.000 dwt TH Sonata (κατασκευής 2008), έναντι 25-26 εκατομμυρίων δολαρίων. Αξιοσημείωτο είναι δε ότι η εταιρεία είχε αποκτήσει και το 2015 δύο πλοία τύπου VLCC.

    Υπενθυμίζεται ότι πριν από δύο χρόνια τα αδέλφια Αδαμάντιος και Σπύρος Πολέμης, ιδιοκτήτες της Polembros, αποφάσισαν μετά από 40 χρόνια κοινής, επιτυχημένης επιχειρηματικής πορείας, να χωρίσουν τις επιχειρήσεις τους, ακολουθώντας διαφορετική στρατηγική ανάπτυξης και επιθυμώντας να δώσουν ενεργό ρόλο στους διαδόχους τους. Έτσι, ο Σπύρος Πολέμης με το γιο του Λεωνίδα κράτησαν την Polembros και ο Αδαμάντιος με τα δύο του παιδιά ανέλαβαν τη New Shipping.

    Ο Aδαμάντιος Πολέμης ανέκαθεν έδειχνε προτίμηση σε πλοία μεγαλύτερης ηλικίας, κυρίως tankers και φορτηγά πλοία, για τα οποία μπορούσε να εξασφαλίσει προσιτές τιμές. Παράλληλα, όταν ανέλαβε τη New Shipping επένδυσε στον κλάδο ξηρού φορτίου και σε νεότευκτα πλοία.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

    http://www.mononews.gr/epidimia-kathisteriseon-sta-nea-vlccs-giati-efoplistes-ta-afinoun-gia-2017/82838

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

    http://www.mononews.gr/ekplixi-kratos-isepraxe-parapano-35-dis-logo-ton-xefrenon-foron/82639

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:

    http://www.mononews.gr/megalos-diagonismos-tou-mononewsgr-5-doroepitages-apo-attica-sinolikis-axias-1000-evro/80036



    ΣΧΟΛΙΑ