• Business Of Fashion

    Tod’s: Γιατί δεν ήρθε η ανάκαμψη στην εταιρεία με τα πιο γνωστά μοκασίνια

    • NewsRoom


    Oι μετοχές της ιταλικής εταιρείας υποδημάτων και αξεσουάρ πολυτελείας Tod’s υποχώρησαν σημαντικά χθες, μετά την ανακοίνωση για τη συνεχιζόμενη πτώση των πωλήσεων της, η οποία υποδεικνύει ότι τελικά η ανάκαμψη που περιμένει είναι μακριά.

    Οι πωλήσεις του ομίλου, που είναι γνωστός για τα loafers του, κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα με αυτά των προηγούμενων εννέα μηνών του 2018, σημειώνοντας πτώση 2,1%,  γεγονός που υποδηλώνει ότι η επιστροφή στην ανάπτυξη κατά το τέταρτο τρίμηνο μπορεί να μην επιτευχθεί.

    “Εφόσον δεν υπάρχει ένα σημαντικό σημείο ανάκαμψης στην κορυφαία γραμμή μας, παραμένουμε σκεπτικοί για την ανάκαμψη της Tod’s”, ανέφεραν οι αναλυτές του Berenberg.

    Oι εταιρείες αξιολόγησης Berenberg, Kepler Cheuvreux, UBS και Mediobanca περιέκοψαν την τιμή-στόχο για τη μετοχή του ομίλου μετά τα αποτελέσματα, τα οποία ανακοινώθηκαν το απόγευμα της Τετάρτης 7 Νοεμβρίου 2018.

    Χθες το απόγευμα η μετοχή σημείωνε πτώση κατά 11,1% και διαπραγματεύονταν στα 48,70 δολάρια, ενώ υποχώρησε μέχρι τα 48,40 δολάρια, που αποτελεί το χαμηλότερο επίπεδο της τελευταίας διετίας.

    Ο πρόεδρος της Diego Della Valle διέψευσε τις φήμες του περασμένου μήνα για πιθανή πώληση του ομίλου, το 60% του οποίου ανήκει στην οικογένειά του και αποτιμάται σε περίπου 1,6 δισ. ευρώ (1,8 δισ. δολάρια).

    Ο οικονομικός διευθυντής Emilio Macellari δήλωσε στους αναλυτές ότι οι προσδοκίες της αγοράς για τα ετήσια έσοδα είναι “εφικτές αλλά δύσκολες” να επιτευχθούν, καθώς οι προβλέψεις για το τέταρτο τρίμηνο είναι ασαφείς.

    Οι αναλυτές είχαν προβλέψει για το 2018 πωλήσεις περίπου 960 εκατ. ευρώ, αλλά αρκετοί δήλωσαν ότι θα μπορούσαν να αναθεωρήσουν τις προβλέψεις τους μετά το τρίτο τρίμηνο. Για το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2018 οι πωλήσεις της Tod’s ανήλθαν στα 706 εκατ. ευρώ.

    Νωρίτερα φέτος η εταιρεία ανακοίνωσε ότι μια νέα στρατηγική που επικεντρώνεται σε περισσότερες συλλογές και κλασικά στοιχεία θα συμβάλει στην βελτίωση των αποτελεσμάτων από το δεύτερο εξάμηνο του 2018.

    Την Τετάρτη όμως, ο Macellari δήλωσε ότι η στρατηγική της ανάκαμψης θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο από τον αναμενόμενο για να αποδώσει, παρόλο που υπήρχαν ήδη κάποια θετικά σημάδια και η ανταπόκριση στα προϊόντα του νέου σχεδιαστή της Gherardo Felloni ήταν “πολύ καλή”.

     



    ΣΧΟΛΙΑ