• Business Of Fashion

    Salvatore Ferragamo: Νέος διευθυντής δημιουργικού ο Μαξιμίλιαν Ντέιβις

    • NewsRoom
    Μαξιμίλιαν Ντέιβις

    Μαξιμίλιαν Ντέιβις, νέος διευθυντής δημιουργικού του οίκου Salvatore Ferragamo


    Νέος διευθυντής δημιουργικού του οίκου Salvatore Ferragamo ορίστηκε ο σχεδιαστής μόδας, Μαξιμίλιαν Ντέιβις.

    Πρόκειται για την πρώτη σημαντική κίνηση του διευθύνοντος συμβούλου του οίκου, Μάρκο Γκομπέτι.

    Ο γεννημένος στο Μάντσεστερ, απόφοιτος της Σχολής Μόδας του Λονδίνου (London College of Fashion,) ίδρυσε το ομώνυμο brand του το 2020 και στηριζόμενος στην καταγωγή του από την Τρινιντάντ και την Τζαμάικα, δημιούργησε ισχυρούς οπαδούς για την έντονη κομψότητα, τα φωτεινά χρώματα και μια πολιτιστικά-υβριδική άποψη, σύμφωνα με το Vogue UK.

    Ο Μαξιμίλιαν Ντέιβις θα διαδεχθεί τον Πολ Άντριου που αποχώρησε πριν από ένα χρόνο και θα αναλάβει καθήκοντα αυτήν την εβδομάδα.

    Ο διευθύνων σύμβουλος Μάρκο Γκομπέτι εντάχθηκε στο ιταλικό brand τον Ιανουάριο προερχόμενος από τον Burberry και την περασμένη εβδομάδα ανήγγειλε νέα στρατηγική κατεύθυνση μετά την επιστροφή στην κερδοφορία πέρυσι. Οι ετήσιες πωλήσεις αυξήθηκαν 29,5% στα 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ (1,2 δισεκατομμύρια δολάρια) το 2021.

    «Είμαι στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσω τον Μαξιμίλιαν στον οίκο Ferragamo. Η σαφήνεια του οράματός του μαζί με το επίπεδο εκτέλεσης και την ισχυρή αισθητική του τον καθιστούν ένα από τα πιο λαμπρά ταλέντα της γενιάς του» ανέφερε ο Γκομπέτι σε δήλωσή του.

    «Το έργο του ορίζεται από την κομψότητα, την εκλεπτυσμένη αισθαντικότητα και τη συνεχή προσήλωση στην ποιότητα. Μέσα από το φακό της σύγχρονης ευαισθησίας του, θα γράψει ένα νέο, συναρπαστικό κεφάλαιο για αυτό τον οίκο, οικοδομημένο πάνω σε μια κληρονομιά δημιουργικότητας, δεξιοτεχνίας, πολυπλοκότητας και εξαιρετικών ανθρώπινων αξιών», καταλήγει ο ίδιος.

    Ο Μαξιμίλιαν Ντέιβις εργάστηκε στο παρελθόν ως βοηθός σχεδιαστή στο brand Grace Wales Bonner. Έχει επίσης εργαστεί για τα brand Mowalola, Asai και Supriya Lele.

    Διαβάστε επίσης:

    Πώς η εξάπλωση του κορονοϊού επηρεάζει τα πολυτελή brands



    ΣΧΟΛΙΑ