• Business Of Fashion

    Πώς ένας νέος σχεδιαστής μπορεί να αλλάξει όλο το τοπίο της LVMH

    • Bloomberg


    Την πρώτη του κολεξιόν για την Celine, ένα από τα brands της LVMH, θα παρουσιάσει την Παρασκευή ο σχεδιαστής Hedi Slimane. Με τον διάσημο σχεδιαστή, που επιστρέφει στη βιομηχανία της μόδας μετά από δύο χρόνια απουσίας, ο γαλλικός κολοσσός επιθυμεί να διπλασιάσει – ή να τριπλασιάσει – τις πωλήσεις της Celine μέσα σε πέντε χρόνια και να προσθέσει νέες κατηγορίες προϊόντων, με στόχο να την μεταμορφώσει σε μια μεγάλη φίρμα, στην κλίμακα του Christian Dior ή της Prada.

    Ο σχεδιαστής

    Ο Slimane έγινε γνωστός για τις συλλογές του ανδρικής ένδυσης στον οίκο Dior στις αρχές της δεκαετίας του 2000, όταν επανέφερε τα skinny κοστούμια και τα τζιν στην αντρική μόδα.

    Κατά τη διάρκεια της τετραετής θητείας του στον οίκο Yves Saint Laurent της Kering SA, μεταμόρφωσε τον προβληματικό γαλλικό οίκο σε μια εμπορική δύναμη. Εφάρμοσε μια ασπρόμαυρη αισθητική στις καμπάνιες του οίκου και ξέθαψε τα αρχεία του brand για να δημιουργήσει ρετρό, ροκ-σικ λουκ που έδωσαν μια Καλιφορνέζικη αίσθηση στην γαλλική πολυτέλεια.
    Το Brand
    Η Celine, το παριζιάνικο brand αξεσουάρ που ιδρύθηκε το 1965, αναδείχθηκε από τον σχεδιαστή Phoebe Philo, ο οποίος αποχώρησε μετά από 10 χρόνια δυναμικής παρουσίας. Και ενώ τα διάσημα χαρακτηριστικά προϊόντα του οίκου, όπως η τσάντα Phantom των 3.000 δολαρίων και τα γυαλιά ηλίου Edge των 500 δολαρίων αύξησαν τα έσοδα σε περίπου 1 δισ. ευρώ, ο Philo παρέμεινε αφοσιωμένος στη θέση του αποφεύγοντας το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα social media.

     

    Στόχος του Slimane είναι να αναβαθμίσει το brand και να το επεκτείνει στην αντρική ένδυση, τα αρώματα και την υψηλή ραπτική.

    Η πρόκληση

    Η κίνηση του CEO της LVMH Bernard Arnault να τοποθετήσει έναν διάσημο σχεδιαστή στην Celine θα μπορούσε να μεταφραστεί ως μια εύστοχη «απάντηση» στον βασικό ανταγωνιστή του, τον οίκο Kering, ο οποίος παρουσίασε ανάπτυξη 25% το 2017, με τις θυγατρικές του Gucci και Balenciaga να κατατροπώνουν τους ανταγωνιστές τους.

    Για να καταφέρει τον στόχο των εσόδων 2-3 δισ. ευρώ για την Celine, η LVMH θα πρέπει να παρουσιάσει ετήσια ανάπτυξη έως και 15%.

    Ο ανταγωνιστής

    Από τότε που αποχώρησε ο Slimane από την Saint Laurent, η ανάπτυξη του οίκου έχει συνεχιστεί. Ο νέος σχεδιαστής, Anthony Vaccarello, έχει αφήσει το στίγμα του στις κολεξιόν του brand με μια πιο αισθησιακή, 80’s αισθητική και κινηματογραφικές πασαρέλες μπροστά στον Πύργο του Άιφελ. Ωστόσο, το brand παρέμεινε μέσα στις γραμμές του Slimane, με το μονόχρωμο και νεανικό καλούπι του.

     

    Το Look



    ΣΧΟΛΙΑ