Business Of Fashion

 Ο Τόμι Χίλφιγκερ και ο Λούις Χάμιλτον κάνουν comeback με μια νέα συλλογή

  • NewsRoom


Ο Τόμι Χίλφιγκερ και ο έξι φορές πρωταθλητής της Formula 1 Λούις Χάμιλτον, ετοιμάζονται για τη νέα τους συνεργασία που θα εστιάσει στη «βιωσιμότητα της μόδας» με την συλλογή Tommy X Lewis, που θα παρουσιαστεί στα πλαίσια της σεζόν Άνοιξη 2020, στην εκδήλωση του brand «TOMMYNOW» στο Λονδίνο, την Κυριακή 16 Φεβρουαρίου.

Η νέα αυτή συλλογή επικεντρώνεται στη βιωσιμότητα των ρούχων, καθώς πάνω από το 75%  της κολεξιόν προέρχεται από φιλικά στο περιβάλλον υλικά. Η τελευταία Tommy X Lewis συλλογή περιλαμβάνει κομμάτια φτιαγμένα από 100% επεξεργασμένο -με βιώσιμους τρόπους- βαμβάκι, συμπεριλαμβανομένου οργανικού βαμβακιού και ανακυκλωμένων υλικών, εναλλακτικές προτάσεις από vegan leather, οικολογικές πλύσεις στα denim κομμάτια και miDori® bioWick, χρήση φυτικών λαδιών, αποτύπωμα χαμηλής περιεκτικότητας σε άνθρακα, μεθόδους γρήγορου στεγνώματος και wicking φινιρίσματα στα υφάσματα.

«Είμαστε αποφασισμένοι να γίνουμε ένα από τα πιο βιώσιμα designer brands στον κόσμο, και αυτή είναι μια δέσμευση που έχουμε από κοινού με τον Λούις», δήλωσε ο Τόμι Χίλφιγκερ. «Από την πρώτη μέρα, ο Λούις και εγώ βρισκόμαστε σε ένα συνεχές ταξίδι προκειμένου να ενσωματώσουμε καινοτόμες αρχές παραγωγής και βιώσιμα υλικά σε κάθε μία από τις συνεργασίες μας. Είμαστε υπερήφανοι που κάθε φορά πετυχαίνουμε νέους στόχους, με την συλλογή για την Άνοιξη 2020 να είναι η πιο βιώσιμη συνεργασία μας έως σήμερα».

Παράλληλα, ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 ανέφερε τα εξής για την συλλογή: «Η τέταρτη collaborative συλλογή μας, αποτυπώνει το πιο αυθεντικό ‘εγώ’ μου. Καθώς δεν συλλαμβάνει μόνο το προσωπικό street style μου, αλλά παράλληλα είναι πιστή στο μήνυμα της βιωσιμότητας για το οποίο έχω μεγάλο πάθος. Ο Tommy και εγώ συνεχώς ανακαλύπτουμε νέους τρόπους για να πάμε το όραμα της βιωσιμότητας σε μεγαλύτερα επίπεδα και η συλλογή για την Άνοιξη 2020 είναι η τελευταία μας κατάκτηση σε αυτή τη διαδρομή. Είμαι ενθουσιασμένος που θα παρουσιάσουμε τα βιώσιμα σχέδια που δημιουργήσαμε μέσω της πλατφόρμας TOMMYNOW και που συνεχίζουμε να προωθούμε αυτό το μήνυμα».

Δείτε στιγμιότυπα από το fashion show στη Σανγκάη, της προηγούμενης τους συνεργασίας:


ΣΧΟΛΙΑ