ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
O γαλλικός οίκος μόδας Balmain μετά από 70 ολόκληρα χρόνια αλλάζει το logo του, το οποίο και γνωστοποιήθηκε για πρώτη φορά στην παρουσίαση της 2019 Pre-Fall κολεξιόν.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο logo δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το design studio Adulte Adulte και περιλαμβάνει τα δύο αρχικά του ιδρυτή του οίκου Pierre Balmain που ενώνονται, σχηματίζοντας ένα κομψό και μίνιμαλ ”PB”.
Το αποτέλεσμα είναι ένα minimal όνειρο– η διπλή γραμματοσειρά που όλοι γνωρίζαμε έφυγε, και έμειναν οι λέξεις BALMAIN PARIS. Φυσικά οι διπλές γραμμές δε θα μπορούσαν να εξαφανιστούν, καθώς αποτελούν σήμα κατατεθέν του brand.
Το νέο logo έχει τυπωθεί ήδη στις ζώνες και τα μπλουζάκια της συλλογής για το επόμενο φθινόπωρο, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι αναμένεται να φέρει στον οίκο κέρδη 370 εκατομμυρίων δολαρίων το 2019.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τουλάχιστον δύο νεκροί και δεκάδες τραυματίες σε ισραηλινή επίθεση στη Σαναά
- Επίσκεψη του αρχηγού των Χερσαίων Δυνάμεων της Ρουμανίας στην Ελλάδα
- ΗΠΑ: Συνάντηση Μητσοτάκη με τον αντιπρόεδρο της Exxon Mobil και τον πρόεδρο της Lockheed Martin
- Κυρανάκης προς διοίκηση ΟΣΕ: «Όχι» στην άσκηση αναίρεσης για τις αποζημιώσεις σε οικογένεια θύματος των Τεμπών
