• Business Of Fashion

    Κ. Τσίπη (Group Rich): Tο ελληνικό κόσμημα πρέπει να πάρει τη θέση που του ανήκει στην παγκόσμια αγορά

    Θοδωρής και Κορίνα Τσίπη


    Λανσάροντας το νέο brand «Rich Passion», ο Θοδωρής και η Κορίνα Τσίπη της «Groupe Rich», επιδιώκουν να προσδώσουν μία ποιοτική και προσεγμένη διάσταση στην τέχνη του ασημένιου κοσμήματος.

    Η εταιρεία «Groupe Rich» έχει επί 50 συναπτά έτη παρουσία στην εγχώρια αγορά, στο χώρο του σχεδιασμού και της κατασκευής χρυσών και ασημένιων κοσμημάτων, διατηρώντας παράλληλα συνεργασίες με οίκους διεθνούς ακτινοβολίας.

    Οι συλλογές Rich Passion αποτελούν προϊόν ελληνικής κατασκευής, καθώς σχεδιάζονται και παράγονται εξ’ ολοκλήρου στην Ελλάδα. Εμπνευσμένες από το μεγαλείο που εκπέμπει η απλότητα των γεωμετρικών σχημάτων, μορφοποιήθηκαν σε απόλυτα κομψές γραμμές, μοντέρνες και minimal.

    “Οι νέες σύγχρονες εγκατάστασης του εργαστηρίου της εταιρείας αλλά και το τμήμα ποιοτικού ελέγχου δίνουν στην Groupe Riche τη δυνατότητα να καινοτομεί και να ανταποκρίνεται άμεσα και γρήγορα στην κατασκευή ποιοτικών κοσμημάτων αλλά και στην επισκευή αυτών, κάτι που θεωρείται ως το συγκριτικό μας πλεονέκτημα στην ελληνική αγορά”, επισημαίνει η Κορίνα Τσίπη.

    “Τα 6.000 χρόνια παράδοσης στο ελληνικό κόσμημα είναι εκείνο που προκαλεί το ενδιαφέρον μας να συνεχίσουμε ως μια υγιής επιχείρηση που όχι μόνο θα το κατασκευάζει αλλά και θα το προωθεί παγκοσμίως. Άμεσος στόχος μας είναι η αύξηση των εξαγωγών, καθώς με βεβαιότητα υποστηρίζουμε πως το ελληνικό κόσμημα πρέπει να πάρει τη θέση που του ανήκει στην παγκόσμια αγορά”, τονίζει.

    “Ο δυναμισμός, το κάλλος και η απλότητα σε μια τέλεια ισορροπία, ιδανικά εναρμονισμένα με την υψηλή ποιότητα, ταυτοποιούν τις νέες συλλογές κοσμημάτων «Rich Passion». Το ιδιαίτερο στοιχείο, αυτό που πραγματικά δίνει την λάμψη στο νέο brand είναι η αμέριστη αγάπη, ο ζήλος στην προσεγμένη εργασία και η εγγυημένη ποιότητα”, αναφέρει ο Θοδωρής Τσίπης, δημιουργός και σχεδιαστής της «Rich Passion».

    Από την παρουσίαση της συλλογής Rich Passion
    (από αριστερά) Νίκη Σερέτη, Κωσταντίνα Μιχαήλ, Θοδωρής Τσίπης, Κορίνα Τσίπη,

    “Η απόδοση της κομψότητας στα κοσμήματα δεν είναι κάτι εύκολο καθώς απαιτεί υψηλό σχεδιασμό, αφαιρετική αισθητική και προσεκτικές πινελιές. Είναι γνωστό άλλωστε, πως η ομορφιά ενυπάρχει στην απλότητα, εκεί όπου το «less is more», όπως ακριβώς είναι διατυπωμένο από την Coco Chanel, και συναντά την αδιαμφισβήτητη εφαρμογή του στον απαιτητικό και συχνά εξελισσόμενο κλάδο της αργυροχρυσοχοΐας”, προσθέτει.

    Δεν είναι τυχαίο ότι η Groupe Rich επέλεξε για την παρουσίαση του νέου brand ασημένιων κοσμημάτων της ένα καλλιτεχνικό σημείο συνάντησης της Αθήνας, την οικία του Αγγέλου και της Λητώς Κατακουζηνού.

     



    ΣΧΟΛΙΑ