ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η 17χρονη Λίλα Μος δεν βλέπει την ώρα να κατακτήσει τον χώρο της μόδας, καθώς μετά τη συμμετοχή της στην καμπάνια ομορφιάς του οίκου Marc Jacobs, τώρα έκλεισε μια ακόμα μεγαλύτερη «δουλειά» σε έναν άλλο οίκο μόδας.
Η νεαρή Λίλα ακολουθεί την επιτυχημένη συνταγή της καταξιωμένης Κέιτ Μος, που φυσικά, ως μαμά της, την συμβουλεύει σε κάθε της βήμα.
Η μικρή κόρη της Κέιτ Μος κατάφερε να γίνει η νέα μούσα του οίκου Miu Miu και, μέσα από τον φωτογραφικό φακό του Juergen Teller, η Λίλα ποζάρει ως σύγχρονη αμαζόνα για τις ανάγκες της φωτογράφησης της νέας καμπάνιας του ιταλικού οίκου.
Η φωτογράφηση έγινε στην τοποθεσία που έλαβε χώρα και η επίδειξη του οίκου για τη συλλογή «Cruise 2020»: στον Ιππόδρομο του Bois de Boulogne d’Auteuil στο Παρίσι.
Πηγή έμπνευσης της νέας συλλογής είναι το dresscode την υψηλής κοινωνίας που συμμετέχει σε επίσημες εκδηλώσεις όπως το Kentucky Derby και το Royal Ascot.
Από τη συλλογή ξεχωρίζουν τα ιδιαίτερα καπέλα, τα ψηλόμεσα χρωματιστά παντελόνια, οι ώμοι με όγκο και τα «ζωηρά» prints που πάντα αγαπάει ο οίκος.
https://www.instagram.com/p/B417E4En2Pa/?utm_source=ig_web_copy_link
https://www.instagram.com/p/B40a9RdH1c3/?utm_source=ig_web_copy_link
https://www.instagram.com/p/B4x2KJ6nUCu/?utm_source=ig_web_copy_link
https://www.instagram.com/p/B4ud4ABHdrd/?utm_source=ig_web_copy_link
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ο ιμιτασιόν «Καραμανλής» και οι παρακρουσμένοι σύντροφοι, ο κύριος πτέραρχος και το χαλινάρι της Νέμεσης
- Πάρος: Ελληνίδα τουρίστρια πλήρωσε 17,5 ευρώ τη χωριάτικη σαλάτα – Της χρέωσαν ξεχωριστά το λάδι 2,5 ευρώ
- Στο 1,5 δισ. ευρώ το πακέτο της ΔΕΘ – Τον Σεπτέμβριο η ρύθμιση για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο
- Ενεργειακή μετάβαση στα λιμάνια -“Καμπανάκι” για την ανεπαρκή πρόοδο των υποδομών OPS στην Ευρώπη
