• Business Of Fashion

    Η Anna Wintour σας μαθαίνει πώς να είστε σωστοί leaders online!

    • NewsRoom


    Η μόδα είναι ένας κόσμος όπου οι πάντες περιμένουν συνεχώς το “επόμενο μεγάλο πράγμα” (“the next big thing”), όπου οι σχεδιαστές πρέπει να συνεχίσουν να ανακαλύπτουν τον εαυτό τους ή να κινδυνεύουν να πέσουν στην αφάνεια.

    Στην κορυφή αυτού του κόσμου, η Anna Wintour παραμένει μια εντυπωσιακά ανθεκτική και σημαντική παρουσία. Η εικόνα της δεν αλλάζει ποτέ: τα μίντι φορέματά της με τα έντονα prints, τα άψογα μαλλιά, τα μεγάλα κολιέ και φυσικά τα σκούρα γυαλιά ηλίου, τα οποία δυσκολεύουν τους πάντες να μάθουν τι σκέφτεται.

    Στο νέο online MasterClass στο οποίο διδάσκει διοίκηση (leadership), η αρχισυντάκτρια της Vogue αποκαλύπτει τουλάχιστον κάποια από αυτά που σκέφτεται.

    Περιγράφει επίσης την καθημερινή της ρουτίνα (έχει ξυπνήσει μέχρι τις 5 το πρωί και παίζει τένις προτού εσείς έχετε μυρίσει τον πρωινό σας καφέ), ξεκινάει μια συνάντηση στη Vogue και συμμετέχει στην επιτροπή σχεδιασμού του Met Gala.

    Η Wintour, η οποία είναι επικεφαλής τη Vogue για περισσότερες από τρεις δεκαετίες, περιγράφει επίσης αυτό που αναζητά σε μια συνέντευξη για δουλειά (υπογραμμίζει ότι δεν είναι αυτό που φοράτε) και σε μια συνάντηση στο γραφείο της (δεν τις αρέσουν οι μεγάλες συζητήσεις).

    Σε μια συνέντευξη με το Assosiated Press, η ίδια αποκαλύπτει τι την ώθησε μα συμμετέχει στο online Masterclass.

    «Ήρθαν αυτοί σε μένα. Αλλά με την πάροδο των χρόνων, μου έχουν ζητηθεί πολλές φορές από νέους σχεδιαστές και φοιτητές συμβουλές. Έτσι φάνηκε μια σπουδαία ευκαιρία να χρησιμοποιήσω το MasterClass για να μιλήσω πραγματικά για τη δική μου καριέρα και ιδιαίτερα την εμπειρία μου με το CFDA Vogue Fashion Fund, όπου συμβουλεύουμε τόσους νέους σχεδιαστές, προσπαθώντας απλά να βοηθήσουμε τους νέους να σκεφτούν τον τομέα της δημοσιογραφίας ή της μόδας», αναφέρει.

    Στην ερώτηση πως έχει καταφέρει να παραμείνει διαχρονική σε ένα χώρο που αλλάζει συνεχώς, απαντά:

    Νομίζω ότι είναι εξαιρετικά σημαντικό να καταλάβει κανείς το όραμά του. Εάν θέλετε να κάνετε μια σύγκριση, δείτε έναν σπουδαίο σχεδιαστή: Είναι πολύ ενδιαφέρον για μένα να βλέπω τη Μαρία Γκρατζιά (Chiuri) στη Dior, πώς έχει επαναπροσδιορίσει τους κώδικες αυτού του οίκου… με τον τρόπο που ο Karl Lagerfeld όταν ήταν ζωντανός πάντα έκανε στη Chanel. (Επίσης) βλέπω μερικές φορές όταν οι άνθρωποι επιτυγχάνουν να μένουν μέσα σε μια ζώνη άνεσης … μέσα σε έναν πολύ μικρό κόσμο. Αυτό που πάντα προσπαθώ να κάνω είναι να προκαλώ τον εαυτό μου με το να ασχολούμαι με την τέχνη, να πηγαίνω στο θέατρο, να ταξιδεύω, να περπατάω στους δρόμους, να βλέπω τι φορούν οι άνθρωποι και πάντα να έρχομαι σε αντιπαράθεση με νέους ανθρώπους που αμφισβητούν τις επιλογές μου».



    ΣΧΟΛΙΑ