ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ευθεία επίθεση στη Louis Vuitton έχει εξαπολύσει η Gucci, η οποία, απ’ ό,τι φαίνεται, θεωρεί ότι τα διακοσμημένα με κρύσταλλα γυαλιά ηλίου και οι βαμμένες τσάντες του σχεδιαστή Alessandro Michele μπορούν να γίνουν σχεδόν τόσο κερδοφόρες όσο και οι τσάντες από καμβά του οίκου Louis Vuitton.
Παρουσιάζοντας αύξηση 45% πέρυσι, τα ετήσια έσοδα του οίκου Gucci διαμορφώθηκαν στα 6,2 δισ. ευρώ, υπερβαίνοντας τα έσοδα της ανταγωνιστικής Hermes International. Τώρα, το ιταλικό brand, το οποίο ανήκει στην γαλλική Kering, έχει βάλει πλώρη να πιάσει τα 10 δισ. ευρώ, όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της εταιρείας σε επενδυτές την Πέμπτη.
Αν και δεν έχει δώσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, η Gucci ανέφερε επίσης ότι στοχεύει να διευρύνει το περιθώριο λειτουργικών κερδών τουλάχιστον στο 40%, από 34% που ήταν πέρυσι, πλησιάζοντας σε απόσταση αναπνοής τη Louis Vuitton, που εκτιμάται ότι έχει το υψηλότερο περιθώριο κέρδους στον κλάδο.
Για να επιτύχει τους νέους στόχους της, η Gucci σχεδιάζει να αυξήσει την επιφάνεια των καταστημάτων της με ρυθμό της τάξης του 3% ετησίως και να τριπλασιάσει τις online πωλήσεις, οι οποίες πέρυσι ανήλθαν σε 270 εκατ. ευρώ.
Ταυτόχρονα, θα εστιάσει περισσότερο στο δικό της δίκτυο καταστημάτων, καθώς θέλει να μειώσει την εξάρτησή της από τις εταιρείες διανομής.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Intralot και τα μυστήρια της Intracom, τι συμβαίνει με την Βιοχάλκο, o Πιέρ «έκοψε» τον υπερ-Τειρεσία, γιατί λιποθύμησε ο Γιάννος ο Α’ και η αλησμόνητη περιπέτεια της Νιάρχου με την τζαμπατζού δημοσιογράφο
- Bentley Residences στο Μαϊάμι: καθορίζοντας νέους ορίζοντες για τις κατοικίες υψηλών προδιαγραφών
- Startups: Ποιες εταιρείες «σήκωσαν» τα περισσότερα κεφάλαια το πρώτο μισό του 2025
- Η Μέρκελ πίσω από τις γραμμές: Δεν φώναξε ποτέ — τα είπε όλα με υπονοούμενα
