ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ένα πρωτότυπο πρότζεκτ εν μέσω πανδημίας ξεκίνησε ο οίκος Dolce & Gabbana, που για πρώτη φορά φέρνει στο προσκήνιο τους έμπειρους τεχνίτες που βρίσκονται πίσω από τις εντυπωσιακές δημιουργίες του πολυτελούς οίκου μόδας.
Μέσα από μια σειρά βίντεο με τίτλο «DG: Fatton in Casa», δηλαδή «DG: Κατασκευασμένο στο Σπίτι», ο Dolce & Gabbana εστιάζει στη δύναμη της τέχνης και της δημιουργικότητας, που μας έχει φέρει όλους πιο κοντά κατά τη διάρκεια του lockdown.
Με φιλανθρωπικό χαρακτήρα, το νέο πρότζεκτ δίνει τη δυνατότητα σε όσους επιθυμούν, να μάθουν από την Elisa το πλέξιμο, από την Andrea πατρόν και από τον Gerlando κεντήματα.
Η απλότητα του ύφους σε συνδυασμό με την ιταλική μαεστρία των ανθρώπων που δουλεύουν πίσω από τις κάμερες κάνουν την καμπάνια πραγματικά εντυπωσιακή και ξεχωριστή.
https://www.instagram.com/p/B_5Jd0FKRkn/
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η δήλωση Τραμπ για την επίθεση σε αμερικανούς στη Συρία: Θα ανταποδώσουμε
- Συμφωνία στρατηγικής εταιρικής σχέσης Γαλλίας-Κύπρου θα υπογράψουν τη Δευτέρα στο Παρίσι ο Νίκος Χριστοδουλίδης με τον Εμανουέλ Μακρόν
- Παρουσία Δαβάκη στις εκδηλώσεις για την 82η επέτειo μνήμης του Ολοκαυτώματος στα Καλάβρυτα
- Ειρήνη Αγαπηδάκη: Αυξημένος ο προϋπολογισμός για την υγεία το 2026 με 600 εκ ευρώ επιπλέον