• Business Of Fashion

    Burberry: Σε τροχιά αναδιάρθρωσης μετά τα lockdowns – Τα επόμενα σχέδια της εταιρείας

    • Bloomberg

    Marco Gobbetti, CEO ομίλου Burberry


    Η Burberry Group Plc δήλωσε ότι θα προχωρήσει στη βελτιστοποίηση των λειτουργιών front-office και λιανικής στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης που πραγματοποιεί για την εξοικονόμηση κόστους, μετά από τα παγκόσμια lockdowns που προκάλεσαν πτώση των πωλήσεων της σχεδόν κατά το ήμισυ τους τελευταίους τρεις μήνες.

    Ο βρετανικός οίκος μόδας δήλωσε ότι συγκρίσιμες λιανικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 45% το τρίμηνο, αποτέλεσμα που ήταν ελαφρώς καλύτερο από αυτό που ανέμεναν οι αναλυτές. Η Covid-19 οδήγησε στο κλείσιμο των καταστημάτων πολυτελών ειδών σε όλο τον κόσμο.

    Η εξοικονόμηση ύψους 55 εκατ. στερλίνων (69 εκατ. δολαρίων), ακολουθεί μετά από τον προηγούμενο στόχο για 140 εκατ. στερλίνες. Πληροφορίες αναφέρουν ότι στις κινήσεις που δρομολογεί η εταιρεία περιλαμβάνονται και περικοπές θέσεων εργασίας.

    «Προτείνουμε επίσης να προχωρήσουμε στον περαιτέρω εξορθολογισμός των λειτουργιών που βασίζονται στο front-office, καθώς και να βελτιώσουμε την αποδοτικότητα της λιανικής σε ορισμένες γεωγραφικές περιοχές εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου», δήλωσε η Burberry την Τετάρτη.

    Η εταιρεία πίσω από την εμβληματική καμπαρντίνα, ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι θα παγιώσει τις προσφορές της στα έτοιμα ενδύματα, τα αξεσουάρ και τα παπούτσια, καθώς στοχεύει στην αναβάθμιση της ποιότητας των προϊόντων, ενώ παράλληλα επιδιώκει να γίνει πιο ευέλικτη. Η αναδιοργάνωση είναι μέρος ενός σχεδίου που έχει τεθεί σε εφαρμογή από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Marco Gobbetti, του οποίου η υλοποίηση θεωρείται άμεσα αναγκαία μετά την εμφάνιση της πανδημίας και των επιπτώσεων της.

    Η πανδημία έπληξε τα σχέδια ανανέωσης της Burberry, αφότου η εταιρεία προσέλαβε τον σχεδιαστή Riccardo Tisci, πρώην επικεφαλής του γαλλικού οίκου μόδας Givenchy, το 2018. Με τον Tisci, η Burberry προσπαθεί να προσελκύσει το ενδιαφέρον των νεότερης ηλικίας αγοραστών, προσθέτοντας νέα αξεσουάρ στις κολεξιόν της και προσπαθώντας να αλλάξει την εικόνα της πολυτελούς εταιρείας που απευθύνεται σε λίγους, ευκατάστατους αγοραστές.

    Η Burberry, μαζί με τις άλλες εταιρείας της βιομηχανίας πολυτελών ειδών, αντιμετωπίζει μια πρόκληση: η πλειονότητα των πωλήσεων της βασίζεται στα φυσικά καταστήματα. Το μάθημα από τα lockdowns έδειξε ότι πρέπει να επιταχύνει την μετατόπιση της στις on line πωλήσεις προκειμένου να προσελκύσει περισσότερους πελάτες που ξοδεύουν για αγορές μέσω του διαδικτύου.

    Η εταιρεία δεν παρείχε εκτιμήσεις για τα αποτελέσματα της στο σύνολο του έτους, αλλά αναμένει ότι το τρέχον τρίμηνο που λήγει τον Σεπτέμβριο «θα συνεχίσει να επηρεάζεται ουσιαστικά από την πανδημία».

    Η μετοχή της εταιρείας έχει καταγράψει απώλειες 29% από τις αρχές του έτους.



    ΣΧΟΛΙΑ