Όταν χτυπά το τηλέφωνο και είναι η Rolls-Royce, η απάντηση είναι προφανής: ναι! Αλλά πώς κατάφερε ένα ελληνικό, νησιώτικο οινοποιείο να βρεθεί στο επίκεντρο ενός από τα πιο αποκλειστικά, επετειακά λευκώματα της αυτοκινητοβιομηχανίας για τα 100 χρόνια Phantom;

Πηγή: Santo Wines

Για τον Γενικό Διευθυντή της Ένωσης, Ματθαίο Δημόπουλο, αυτό δεν ήταν τυχαίο, αλλά το αποτέλεσμα στοχευμένων στρατηγικών ενεργειών. Όπως αναφέρει, το λευκό κρασί της Σαντορίνης απευθύνεται στην υψηλή κατηγορία κοινού και είναι διεθνώς αναγνωρισμένο. Ωστόσο, αυτό δεν ήταν ο μοναδικός λόγος.

1

Η εταιρεία διοργάνωσης της εκδήλωσης στο λαμπερό ξενοδοχείο Peninsula, σχεδιασμένο από τον διάσημο Peter Marino, ήρθε σε επαφή με τη Santo Wines απευθείας, καθώς εντόπισε τις κοινές αξίες μεταξύ του εμβληματικού κατασκευαστή οχημάτων πολυτελείας και της μικρής επιχείρησης, για τα παγκόσμια δεδομένα, Santo Wines.

Και οι δύο μοιράζονται μια μακρά ιστορία και απευθύνονται στο ίδιο κοινό: ανθρώπους που εκτιμούν συνειδητά την παράδοση και την πολυτέλεια. Κληρονομιά, δεξιοτεχνία, καινοτομία και προσήλωση στην υπεροχή: το κοινό έδαφος αποτέλεσε παράγοντα καρποφορίας για μια υπέροχη συνεργασία.

Rolls-Royce Phantom, The Peninsula London

Η επίσημη παρουσίαση του αποκλειστικού αφιερώματος 100 Years of the Phantom πραγματοποιήθηκε στο πεντάστερο ξενοδοχείο του Λονδίνου, The Peninsula. Ενώ η αρχική προσέγγιση έγινε από την εταιρεία διοργάνωσης, η Santo Wines συνεργάστηκε απευθείας με τον κορυφαίο βρετανικό εκδοτικό οίκο St James Publishing House.

Το βιβλίο για την εκατονταετία του ιστορικού μοντέλου Phantom περιέχει αναφορές και αφιέρωμα στο οινοποιείο της Σαντορίνης, στο έργο του και στις ετικέτες Santo Wines.

Ο οίκος St James, που εκδίδει αποκλειστικά αφιερώματα υψηλής ποιότητας, ανέθεσε σε συγγραφέα το κείμενο για τη Santo Wines μέσω συνέντευξης και παρουσίασης της εταιρείας από τα δικά του μάτια. Το βιβλίο δεν διατίθεται προς πώληση, αλλά απευθύνεται αποκλειστικά στα μέλη του κλαμπ της Rolls-Royce.

Η συμμετοχή στο 100 Years of the Phantom αποτελεί σημαντική διάκριση για την Ένωση Συνεταιρισμών Σαντορίνης, καθώς το αξιακό σύστημα, το πρεστίζ και η ιστορική βαρύτητα της Rolls-Royce προσδίδουν ιδιαίτερο νόημα στην αναγνώριση.

Το 100 Years of the Phantom είναι ένα high-end, σκληρόδετο και πλήρως εικονογραφημένο βιβλίο, αφιερωμένο σε έναν αιώνα ιστορίας ενός από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της παγκόσμιας αυτοκίνησης.

Η έκδοση, υπό την επιμέλεια του Rolls-Royce Enthusiasts’ Club και με αυστηρά εκδοτικά κριτήρια, συγκεντρώνει διεθνή brands που αντανακλούν κληρονομιά, αυθεντικότητα και διαχρονικές αξίες, ανάμεσά τους η Santo Wines και άλλες δύο ελληνικές εταιρείες.

Η ψυχή της Σαντορίνης – το αφιέρωμα στη Santo Wines εντός του αποκλειστικού βιβλίου

Με 30.000 φυσικά αντίτυπα παγκοσμίως, τα οποία διανέμονται αποκλειστικά σε μέλη, συλλέκτες, ανώτερα στελέχη του Τύπου και VIP κοινό, το βιβλίο λειτουργεί ως διαχρονικό μέσο προβολής σε ένα εξαιρετικά επιμελημένο περιβάλλον πολυτέλειας.

Μέσα σε αυτό το εκδοτικό σύμπαν, η Santo Wines έχει καταφέρει να εδραιωθεί ως διεθνές brand με αυθεντικότητα και χαρακτήρα, μέρος μιας αφήγησης που διαρκεί στον χρόνο, όπως ένα εξαιρετικό Vinsanto.

Όπως και το βιβλίο, αποκλειστική ήταν και η βραδιά στο νεόκτιστο, υπερπολυτελές Peninsula, κατά την οποία οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν σαντορινιά κρασιά ενώ απολάμβαναν τον χώρο και τα αυτοκίνητα.

Τα κρασιά που παρουσιάστηκαν στην εκδήλωση ήταν τα Sparkling Brut, Assyrtiko, Nykteri, Grande Reserve και Vinsanto.

Η εκδήλωση χωρίστηκε σε δύο μέρη: στο πρώτο, η παρουσίαση του βιβλίου έγινε μόνο για καλεσμένους του Rolls-Royce Club, ενώ στο δεύτερο, συμμετείχαν τα μέλη του London Press Club.

Η Κατερίνα Φιλίππου, υπεύθυνη Μάρκετινγκ της Santo Wines, αναφέρθηκε σε μια εξαιρετική συνεργασία με τον εκδοτικό οίκο St James και το London Press Club.

Το σημαντικό μήνυμα για την ίδια είναι πως ένα μικρό ελληνικό οινοποιείο κατάφερε να ξεχωρίσει σε παγκόσμιο επίπεδο, αποδεικνύοντας ότι η πολυτέλεια δεν απαιτεί μεγάλο όνομα – αρκεί η προσήλωση, η αγάπη και ο χαρακτήρας.

Συνεχίζει τονίζοντας ότι αυτό το μήνυμα είναι σημαντικό όχι μόνο για τον πρωτογενή τομέα και τις επιχειρήσεις, αλλά για όλους τους Έλληνες γιατί «όταν το προϊόν σου καταλήγει σε ένα κρυστάλλινο ποτήρι μέσα σε πεντάστερο ξενοδοχείο, αυτό έχει νόημα», αναφέρει.

Οι δράσεις της Santo Wines δεν σταματούν εδώ. Η Ένωση Συνεταιρισμών Σαντορίνης προσφέρει μοναδικές εμπειρίες γευσιγνωσίας με θέα την Καλντέρα, μέσω του οινοτουριστικού κέντρου, των εγκαταστάσεων παραγωγής και του καταστήματος.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Santo Wines (@santo_wines)

Πέρα από τη συνεργασία της ένωσης με 1.200 αγρότες και την παραγωγή των ετικετών Santo Wines, προωθεί επίσης τα παραδοσιακά σαντορινιά εδέσματα μέσω του πρώτου ελαιοτριβείου του νησιού στον Μονόλιθο, δίπλα στο εργοστάσιο ντομάτας.

Στο μέλλον του νησιού και της Santo Wines έρχεται ένα νέο έργο: η δημιουργία ενός δεύτερου σημείου οινοτουριστικής εμπειρίας στο νότιο τμήμα του νησιού, με ένταξη τεχνολογίας και εικονικής πραγματικότητας.

Μέσα από αυτές τις εμπειρίες, οι επισκέπτες θα βυθίζονται στη γνώση για τους αμπελώνες, την παραγωγή και την ιστορία του Σαντορινιού κρασιού. Η τεχνολογία συμπληρώνει το παλιό εργοστάσιο ντομάτας, το οποίο αναπαλαιώνεται και αποκτά νέα ζωή χάρη στην πρωτοβουλία της Santo Wines.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Santo Wines (@santo_wines)

Η ηφαιστειακή ταυτότητα της Σαντορίνης αναδείχθηκε σε διεθνές κοινό connoisseur, με τον ίδιο τρόπο που η Rolls-Royce αναδεικνύει την τελειότητα στον κόσμο της αυτοκίνησης.

Διαβάστε επίσης: 

O’Madeleine: To ονειρεμένο ελληνικό superyacht της Golden Yachts στα κορυφαία σκάφη ναύλωσης του 2025

Σήλια Κριθαριώτη: Ντεμπούτο στο επίσημο πρόγραμμα εβδομάδας υψηλής ραπτικής Παρισιού τον Ιανουάριο 

Κώστας Κλεάνθους: Αυτό είναι το σούπερ γιοτ Admiral Armani 72m που πωλήθηκε 150 εκατ.