Το σούπερ γιοτ σχεδιασμένο από τον Giorgio Armani, το Admiral Armani 72m, πωλήθηκε σε συμφωνία off market και μετονομάστηκε άμεσα σε No Rush.
Σύμφωνα με πηγές, αγοραστής είναι ο τριαντάχρονος δισεκατομμυριούχος Λεονάρντο Μαρία Ντελ Βέκιο, ένα από τα έξι παιδιά του αείμνηστου Λεονάρντο Ντελ Βέκιο, του Ιταλού δισεκατομμυριούχου ιδρυτή της Luxottica και προέδρου της EssilorLuxottica SA, του μεγαλύτερου κατασκευαστή οπτικών στον κόσμο.

Η Luxottica είναι μία από τις τρεις εταιρείες στις οποίες αναφέρεται ο Giorgio Armani στη διαθήκη του ως πιθανός αγοραστής του ομίλου Armani. Η σχέση μεταξύ Armani και Luxottica είναι ήδη υπάρχουσα και πρόκειται για μια μακροχρόνια στρατηγική συνεργασία που επικεντρώνεται στη συμφωνία αδειοδότησης για τα οπτικά Armani.
Ο Μιχάλης Χρυσικόπουλος, Global Managing Partner της International Yacht Company (IYC), εκπροσώπησε τον πωλητή, ενώ η Royal Yacht International, με έδρα το Μονακό, παρουσίασε τον αγοραστή.
Το σούπερ γιοτ
Μετά την πώλησή του, οι μεσιτικές εταιρείες πρόσφεραν μια πρώτη ματιά στο εσωτερικό του νέου σκάφους, το οποίο καθελκύστηκε τον Μάιο του τρέχοντος έτους και έκανε την επίσημη παγκόσμια πρεμιέρα του στο Monaco Yacht Show το 2025.

Το ειδικά σχεδιασμένο, πλήρους εκτόπισης σκάφος χάλυβα και αλουμινίου είναι το πρώτο από τα δύο σκάφη που σχεδίασε ο αείμνηστος Giorgio Armani σε συνεργασία με το Centro Stile του The Italian Sea Group (TISG) και ένα από τα δύο που απέκτησε ο Κύπριος επιχειρηματίας.
Το σατινέ χρυσό χρώμα χαρακτηρίζει το εντυπωσιακό σκάφος, διακοσμημένο με γεωμετρικούς όγκους που εναλλάσσονται με καμπύλες επιφάνειες, μεγάλα παράθυρα από το δάπεδο μέχρι την οροφή και σχεδιασμό ανώτερου καταστρώματος με αιωρούμενη βεράντα.

Η Armani/Casa και ο ίδιος ο Giorgio Armani υπογράφουν τους εσωτερικούς χώρους, οι οποίοι χαρακτηρίζονται από καθαρές γραμμές και μια απαλή, μινιμαλιστική παλέτα, που συμπληρώνεται από εκλεπτυσμένα υλικά και χειροποίητα φινιρίσματα.
Η διάταξη με επτά καμπίνες προσφέρει διαμονή για έως και 14 άτομα, περιλαμβάνοντας την καμπίνα ιδιοκτήτη σε ιδιωτικό κατάστρωμα και καμπίνα VIP πλήρους πλάτους, όπως και τέσσερις καμπίνες (οι οποίες μπορούν να λειτουργήσουν ως δίκλινες ή διπλές χάρη στα πρακτικά συρόμενα κρεβάτια), όλες τοποθετημένες στο κύριο κατάστρωμα.

Το κατάστρωμα του ιδιοκτήτη είναι ένα απολύτως ιδιωτικό καταφύγιο. Η σουίτα πλήρους πλάτους διαθέτει κρεβάτι king size, βεστιάριο και ιδιωτική τουαλέτα με ανεξάρτητη μπανιέρα και καμπίνα ντους.
Στην πρύμνη, το ιδιωτικό σαλόνι και μπαρ προσφέρουν επιπλέον χώρο για χαλάρωση, εξοπλισμένα με καναπέ επτά θέσεων που μπορεί να μετατρέψει τον χώρο σε ιδιωτικό κινηματογράφο.

Οι συρόμενες γυάλινες πόρτες οδηγούν σε ένα τραπέζι 14 θέσεων, μπαρ, ξαπλώστρες και πισίνα υπερχείλισης με γυάλινο πάτο. Στο μπροστινό μέρος, το υπαίθριο σαλόνι διαθέτει χώρο για ηλιοθεραπεία και εξωτερική εστία.
Οι καμπίνες των επισκεπτών είναι εξίσου πολυτελείς, με ιδιωτικά μπάνια διακοσμημένα με χαλαζία Azul Macaubas, μια σπάνια, φυσική πέτρα από τη Βραζιλία, γνωστή για το εντυπωσιακό, φωτεινό μπλε χρώμα της. Συνοδεύονται και από μάρμαρο Silk Georgette ή πιο απαλούς τόνους χαλαζία Taj Mahal, ένα υλικό που συνδυάζει αισθητική και τεχνική υπεροχή.

Η VIP σουίτα βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του σκάφους και διαθέτει δικό της σαλόνι με καναπέ-κρεβάτι και ιδιωτικό μπάνιο επενδυμένο με Velvet Onyx, ενώ μπορεί επίσης να χωριστεί σε δύο ξεχωριστές καμπίνες.
Τα αξεσουάρ Armani/Roca σε γκρι χρώμα σε όλους τους χώρους, όπως και τα υλικά των μπάνιων, έχουν επιλεγεί για να ταιριάζουν με τη σαμπανιζέ απόχρωση του γιοτ.

Οι χώροι χαλάρωσης στο No Rush είναι εξαιρετικοί. Το κύριο σαλόνι είναι ο χώρος συνάντησης των θαμώνων του σκάφους και ένα πραγματικό δείγμα της προσοχής του Armani στις λεπτομέρειες του σχεδιασμού.
Το δάπεδο από ιβουάρ όνυχα έχει στο κέντρο του ένα ειδικά σχεδιασμένο χαλί Armani Casa, πάνω στο οποίο βρίσκονται καναπέδες από ξύλο καρυδιάς Canaletto και τραπεζάκια με φινίρισμα από φύλλα πλατίνας. Μπροστά από τον χαλαρό αυτό χώρο, η τραπεζαρία με καρέκλες Armani Casa «Lea» μπορεί να φιλοξενήσει έως και 14 άτομα.

Μια ξεχωριστή λεπτομέρεια είναι οι διακοσμητικές γυάλινες κουρτίνες, οι οποίες δημιουργήθηκαν από πολυστρωματικό γυαλί με πυρήνα από μεταλλικό πλέγμα που πλαισιώνονται από αλουμίνιο σε χρώμα σαμπάνιας που τοποθετήθηκε από τρεις ειδικούς Ιταλούς τεχνίτες.
Η τηλεόραση του σαλονιού κατεβαίνει από το ταβάνι. Άλλοι χώροι για τους επισκέπτες στο No Rush ακολουθούν το ίδιο στυλ, που χαρακτηρίζεται από ήρεμες αποχρώσεις και φυσικό φως, αισθητική που ευθυγραμμίζεται με την πολυτέλεια του Armani.

Οι πιο ειδικοί χώροι περιλαμβάνουν περιοχή για παιχνίδια και ένα πλήρες κέντρο ευεξίας στο κάτω κατάστρωμα με γυμναστήριο, σάουνα, αίθουσες περιποίησης με φινίρισμα από φύλλα χρυσού και υγρό μέταλλο, καθώς και ατμόλουτρο από ιβουάρ όνυχα. Παράλληλα, οι αίθουσες συσκέψεων έχουν διακριτικά ενσωματωθεί για ιδιωτική ή επαγγελματική χρήση.
Το κατάστρωμα της γέφυρας φιλοξενεί έναν μεγάλο καναπέ σε σχήμα C, ένα μπαρ και μέσα ψυχαγωγίας, ενώ το κύριο κατάστρωμα προσφέρει επιπλέον χώρο ψυχαγωγίας με έναν καναπέ 11 θέσεων και δύο ξαπλώστρες με φινίρισμα από καρυδιά Canaletto και χρυσές, σαμπανιζέ πινελιές. Το σκάφος διαθέτει και ελικοδρόμιο που προσφέρει εύκολη πρόσβαση σε αυτό.

Η ισχύς προέρχεται από δύο κινητήρες Caterpillar, που προσφέρουν τελική ταχύτητα 17 κόμβων, ταχύτητα κρουαζιέρας 14 κόμβων και αυτονομία 6.000 ναυτικών μιλίων με ταχύτητα 11 κόμβων. Τα βασικά χαρακτηριστικά μεγέθη του σούπερ γιοτ είναι πλάτος 13,2 μέτρα, βύθισμα 3,4 μέτρων και όγκος 2.104 GT.
Ο αγοραστής
Ο Ντελ Βέκιο, ο γιος του Ιταλού δισεκατομμυριούχου Leonardo Del Vecchio και ιδρυτή της Luxottica, είναι σημαντικός κληρονόμος με σημαντικά μερίδια στην Delfin (εταιρεία χαρτοφυλακίου της EssilorLuxottica), Διευθύνων Σύμβουλος Στρατηγικής στην EssilorLuxottica και ενεργός επενδυτής σε διάφορους τομείς, γνωστός επίσης για το πάθος του για αγώνες ως οδηγός της Ferrari Challenge.
Είναι ενεργός στον κλάδο της πολυτελούς φιλοξενίας, της μόδας, και της τεχνολογίας, κληρονομώντας την περιουσία και την επιχειρηματική κληρονομιά του πατέρα του.
Η τιμή
Η εκτιμώμενη αξία της κατασκευής του No Rush εκ νέου σήμερα σε ναυπηγείο αγγίζει τα 155 εκατ. ευρώ, ενώ σύμφωνα με εκτιμήσεις η πώλησή του συμφωνήθηκε ιδιωτικά στα 150 εκατ. ευρώ.
Η εκτίμηση αυτή ευθυγραμμίζεται με τα χαρακτηριστικά του No Rush, ενός 72μετρου σούπερ γιοτ με όγκο 2.104 GT, το οποίο μόλις καθελκύστηκε το 2025 και αποτελεί πλήρως εξατομικευμένο project με υπογραφή Giorgio Armani και Armani Casa.
Ως νεότευκτο σκάφος, η αξία του δεν θα έχει υποστεί απόσβεση χρήσης, ενώ η εμπλοκή ενός κορυφαίου οίκου μόδας προσθέτει σημαντικό premium στην τιμή. Το σούπερ γιοτ διαθέτει πολυτελή εσωτερικά, πλήρη εξοπλισμό ευεξίας, ελικοδρόμιο και custom φινιρίσματα υψηλής αισθητικής, που αυξάνουν το κόστος επανακατασκευής στα 155 εκατ. ευρώ.
Λόγω της off-market ιδιωτικής συναλλαγής, η τελική τιμή πιθανολογείται ότι συμφωνήθηκε περίπου στα 150 εκατ. ευρώ, δηλαδή ελάχιστα κάτω από το εκτιμώμενο κόστος αντικατάστασής του, κάτι σύνηθες σε τέτοιες περιπτώσεις όπου η διαπραγμάτευση φαίνεται να είναι περιορισμένη και ο αγοραστής αποφασισμένος.
Διαβάστε επίσης:
Boucheron: Άλλος ένας οίκος πολυτελείας επενδύει στην παρουσία του στην Κίνα
Brunello Cucinelli: Αυξάνει τις προβλέψεις για τα έσοδα το 2025 έως και 12%
Chanel: Η στρατηγική της εταιρείας που διχάζει αλλά συνεχίζει να πουλάει
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Chanel: Ένα καλάθι σουπερμάρκετ με την υπογραφή του Karl Lagerfeld έσπασε κάθε ρεκόρ σε δημοπρασία
- Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία κατάσχεσε πάνω από 2,2 εκατ. μέτρα λαθραίου υφάσματος από την Κίνα στο πλαίσιο έρευνας για τελωνειακή απάτη
- Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος που απειλεί τις αγορές το 2026
- Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, τι θα γίνει σε Metlen και Intralot, τι θα κάνει τώρα η Βρεττού, νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική, νέο deal για Δελαπόρτα, τα dinners Χούρι και Χατζηιωάννου, και γιατί το matsuhisa θα γίνει…Προκοπούπολη