• Bons Vivants

    Aυτό είναι το σπάνιο Rolex που πουλήθηκε 3,3 εκατ. ευρώ σε δημοπρασία

    • Bloomberg
    The Rolex Split-Seconds Chronograph 4113. Πηγή: Monaco Legend Group

    The Rolex Split-Seconds Chronograph 4113. Πηγή: Monaco Legend Group


    Ένα σπάνιο Rolex με χρονογράφο κλασμάτων δευτερολέπτου πουλήθηκε σε δημοπρασία στο Μόντε Κάρλο έναντι 3,3 εκατ. ευρώ (3,5 εκατομμύρια δολάρια), σημειώνοντας ρεκόρ τιμής για το συγκεκριμένο μοντέλο.

    Πρόκειται για το Rolex 4113, κατασκευής 1942, ένα από τα μόλις 12 που κατασκευάστηκαν ποτέ. Ενώ μόνο εννέα εξ αυτών είναι γνωστό ότι υπάρχουν σήμερα.

    Πουλήθηκε το Σάββατο στη δημοπρασία του οίκου Monaco Legend Group. Η προηγούμενη υψηλότερη τιμή πώλησης για το ίδιο μοντέλο ήταν 2,4 εκατομμύρια ελβετικά φράγκα (2,6 εκατομμύρια δολάρια) και πληρώθηκε σε δημοπρασία του οίκου Phillips στη Γενεύη το 2016.

    Παρά την πρόσφατη υποχώρηση των τιμών μεταπώλησης για ρολόγια Rolex, Patek Philippe και Audemars Piguet που είχε κορυφωθεί το 2022, οι συλλέκτες εξακολουθούν να είναι πρόθυμοι να καταρρίψουν νέα ρεκόρ τιμών όταν πρόκειται για σπάνια και μοναδικά κομμάτια.

    Το Rolex 4113 θεωρείται ασυνήθιστο ρολόι και πιστεύεται ότι είναι ο μοναδικός χρονογράφος κλασμάτων δευτερολέπτου, επίσης γνωστός και ως rattrapante, που κατασκευάστηκε ποτέ από την εταιρεία με έδρα τη Γενεύη. Έχει διάμετρο κάσας 44 χιλιοστών (1,73 ίντσες), γεγονός που το καθιστά ένα από τα μεγαλύτερα ρολόγια που κατασκεύασε ποτέ η Rolex.

    Το ρολόι προέρχεται από τη συλλογή του Auro Montanari, ενός από τους πιο σημαντικούς συλλέκτες και μελετητές ρολογιών παγκοσμίως. Είναι επίσης συγγραφέας αρκετών βιβλίων με το ψευδώνυμο John Goldberger, συμπεριλαμβανομένου του «100 Superlative Rolex Watches», όπου το συγκεκριμένο Rolex 4113 απεικονίζεται στο εξώφυλλο.

    Το ρολόι δημοπρατήθηκε μαζί με το μαχαίρι τυριού που χρησιμοποίησε ο Montanari για να ανοίξει την κάσα του ρολογιού και να αποκαλύψει τον εσωτερικό μηχανισμό του, σε βίντεο του 2013.

    Διαβάστε ακόμη:

    Πολυτελή ρολόγια: Εντυπωσιακό ροζ χρυσό με πράσινο καντράν η νέα τάση της μόδας

    Rolex: «Pepsi» και «Starbucks» ήταν οι κερδισμένοι του Μαρτίου στα πολυτελή ρολόγια

    Dufour (CEO Rolex): Γιατί θεωρεί ότι τα ρολόγια δεν είναι επένδυση



    ΣΧΟΛΙΑ