• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Παραιτήθηκε και έκανε τα 667.000 ευρώ που έπαιρνε 9,3 εκατομμύρια!

    • Bloomberg


    Η ιδιοκτήτρια εταιρεία των brands Gucci και Balenciaga θεώρησε ότι θα μπορούσε να δώσει στον «βασιλιά των skinny jeans» αμοιβή μικρότερη του 1 εκατ. δολαρίων για την τελευταία χρονιά του στον οίκο Yves Saint Laurent. Όμως, έκανε λάθος, αφού ένα γαλλικό δικαστήριο αποφάσισε την περασμένη εβδομάδα, μετά την αγωγή που κατέθεσε ο σχεδιαστής Hedi Slimane εναντίον του οίκου Kering SA, ότι η αμοιβή του Slimane ήταν πολύ μικρότερη από εκείνη που θα έπρεπε και, συγκεκριμένα, έπρεπε να λάβει ακόμη 9,3 εκατ. ευρώ καθαρά για τον τελευταίο χρόνο εργασίας του στον οίκο. Το 2016, ο 49χρονος σχεδιαστής είχε λάβει ως αμοιβή λιγότερα από 667.000 ευρώ, παρά το γεγονός ότι την τετραετία που ο ίδιος ήταν διευθυντής δημιουργικού στον Yves Saint Laurent, που ανήκει στον όμιλο Kering, οι πωλήσεις του οίκου σχεδόν τριπλασιάστηκαν.

    Πριν ενταχθεί στο δυναμικό του Yves Saint Laurent, ο Slimane ήταν ήδη ένας από τους πλέον καταξιωμένους σχεδιαστές, έχοντας θητεύσει, μεταξύ άλλων, στην Dior Homme του ομίλου LVMH, όπου και ήταν υπεύθυνος για την ανδρική κολεξιόν για περισσότερο από δέκα χρόνια. Ήταν επίσης εκείνος που έφερε πίσω στη μόδα τα στενά τζιν και τα εξίσου στενά κοστούμια. Προσφάτως, δε, ο όμιλος LVMH ανακοίνωσε ότι είχε ξαναπροσλάβει τον Hedi Slimane για να αναλάβει creative director της Celine.

    Το κακό «διαζύγιο» με τον Yves Saint Laurent

    Η αποχώρηση του Slimane από τον οίκο Saint Laurent το 2016 εξελίχθηκε σε ένα πολύ δύσκολο «διαζύγιο», με τον όμιλο Kering και τον σχεδιαστή να αντιμάχονται για διάφορα θέματα, μεταξύ των οποίων ήταν και μια ρήτρα αποκλειστικής συνεργασίας 10 εκατ. ευρώ, την οποία η εταιρεία επιχείρησε να παρακάμψει, όπως και η πνευματική ιδιοκτησία των φωτογραφιών του στο online αρχείο του οίκου.

    Κατά τη διάρκεια της τετραετούς θητείας του στον εμβληματικό οίκο μόδας που ίδρυσε ο Yves Saint Laurent, ο Slimane μίκρυνε το όνομα του brand σε «Saint Laurent», μετέφερε το στούντιό της από το Παρίσι στο Λος Άντζελες, ανανέωσε το ύφος των καταστημάτων του, αλλά και το στιλ των ρούχων του, δίνοντας έναν πιο rock-and-roll και νεανικό χαρακτήρα, κερδίζοντας «οπαδούς» όπως η Lady Gaga.

    Παράλληλα, οι πωλήσεις του Saint Laurent ξεπέρασαν το ορόσημο του 1 δισ. ευρώ το 2016.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Νέα, συνδρομητική υπηρεσία από την BMW: Πληρώνεις με τον μήνα και οδηγείς τα κορυφαία μοντέλα

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο μεγάλος πόλεμος: Γιατί ο χρυσός θα φτάσει στα 1.400 δολ. η ουγγιά



    ΣΧΟΛΙΑ