• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Mytheresa: Το ηλεκτρονικό κατάστημα ειδών πολυτελείας κάνει πρεμιέρα στη Wall Street με κεφαλαιοποίηση 2,23 δισ. δολ.

    • Bloomberg


    Η μητρική του ηλεκτρονικού καταστήματος πολυτελών ρούχων και αξεσουάρ Mytheresa συγκέντρωσε 407 εκατ. δολάρια κατά την αρχική δημόσια προσφορά (IPO) για την εισαγωγή της εταιρείας στο αμερικανικό χρηματιστήριο.

    Όταν η Mytheresa αρχίσει να διαπραγματεύεται στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης αργότερα την Πέμπτη, αναμένεται να έχει χρηματιστηριακή αξία περίπου 2,23 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ.

    Η πανδημία είχε μικτές επιπτώσεις στους λιανοπωλητές του διαδικτύου, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mytheresa, Michael Kliger σε συνέντευξή του. Ενώ το ξέσπασμα του ιού προκάλεσε διαταραχές στις αλυσίδες εφοδιασμού, οι περιορισμοί που επιβλήθηκαν σε ολόκληρη την Ευρώπη ενθάρρυναν περισσότερους ανθρώπους να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους online.

    «Η λογική μας ήταν πάντα να εστιάζουμε στους βασικούς πελάτες μας, τον πραγματικό πελάτη ειδών πολυτελείας και να κατανοήσουμε τι άλλο μπορεί να επιθυμεί και να βρίσκει συναρπαστικό», δήλωσε ο Kliger. «Δεν πρόκειται για αλλαγή κατεύθυνσης, αλλά για να γίνουμε πιο προσιτοί για τους πελάτες μας. Γι ‘ αυτό προσθέσαμε αθλητική ένδυση, ρούχα για σκι, παιδικά και ανδρικά ενδύματα”.

    Το Mytheresa, το οποίο εξειδικεύεται στα γυναικεία ρούχα και αξεσουάρ, διαθέτει περισσότερα από 250 εμπορικά σήματα, συμπεριλαμβανομένων των Gucci, Prada και Givenchy και έχει πελάτες σε περισσότερες από 140 χώρες, σύμφωνα με τον ιστότοπό της. Η εταιρεία εδρεύει κοντά στο Μόναχο, στη Νότια Γερμανία.

    Η εταιρεία εμφάνισε καθαρά έσοδα 6,35 εκατ. ευρώ (7,7 εκατ. δολάρια), με καθαρές πωλήσεις 450 εκατομμυρίων ευρώ για τη χρήση 2020, σύμφωνα με στοιχεία που κατέθεσε στο χρηματιστήριο. Κατά τα επόμενα χρόνια, στοχεύει στην αύξηση εσόδων από 22% έως 25% ετησίως, δήλωσε ο Kliger. Το Mytheresa θέλει να διατηρήσει τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ως ποσοστό των εσόδων, περίπου στο 8%.

    Το διαδικτυακό κατάστημα έχει τις ρίζες του πάνω από 30 χρόνια πριν, σε μια πολυτελή μπουτίκ στο Μόναχο. Το 2006, ξεκίνησε μια μικρή επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου και έχει πλέον εξελιχθεί σε μια εταιρεία με περισσότερους από 700 υπαλλήλους.

    Οι βασικοί του ανταγωνιστές είναι μεταξύ άλλων, το Yoox Net-a-Porter της Richemont και το Matchesfashion της Apax Partners.

    Burberry: Τα νέα lockdown έπληξαν τις πωλήσεις του ομίλου

    Bill Gates: Επενδύσεις 1 δισ. δολαρίων από το fund του δισεκατομμυριούχου – Το νέο στοίχημα

    CVC Capital: Σε συζητήσεις για την εξαγορά της Birkenstock έναντι 5 δισ. δολαρίων

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ