• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Airbnb: Αυξάνει τις τιμές της δημόσιας προσφοράς, με στόχο να φτάσει σε αποτίμηση τα 42 δισ. δολάρια

    • Bloomberg


    Η  Airbnb σχεδιάζει να αυξήσει το εύρος τιμών της αρχικής δημόσιας προσφοράς της (IPO), σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το Bloomberg, αυξάνοντας την δυνητική αποτίμησή της στα 42 δισεκατομμύρια δολάρια.

    Η εταιρεία, που εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο, σχεδιάζει τώρα να προσφέρει τις μετοχές της σε τιμή από 56 έως 60 δολάρια ανά μετοχή, από 44 έως 50 δολάρια που ήταν το προηγούμενο εύρος τιμών, αναφέρουν οι πηγές. Αυτή η κίνηση θα μπορούσε να αυξήσει τη δυνητική αποτίμηση της από τα 35 δισ. δολάρια όπου θα διαμορφώνονταν σύμφωνα με τις αρχικές τιμές, στα 42 δισ. δολάρια.

    Εκπρόσωπος της Airbnb αρνήθηκε να σχολιάσει την πληροφορία. Νωρίτερα η Wall Street Journal ανέφερε λεπτομέρειες για το αυξημένο εύρος των τιμών της IPO.

    Η Airbnb στο ενημερωτικό δελτίο της IPO που υπέβαλε στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των Η.Π.Α. υπογράμμισε την εξάρτησή της από τους επισκέπτες της που συνεχίζουν να ταξιδεύουν – απλά όχι σε μακρινούς προορισμούς όπως πριν από την πανδημία.

    «Κόντρα σε ένα κατά τα άλλα εξαιρετικά αρνητικό σκηνικό για τα ταξίδια, υπάρχουν αρκετοί τομείς της επιχείρησής μας που έχουν δείξει ανθεκτικότητα, ιδίως, εσωτερικά ταξίδια, ταξίδια μικρών αποστάσεων, ταξίδια έξω από τις 20 κορυφαίες πόλεις μας και μακροχρόνιες διαμονές», δήλωσε η εταιρεία.

    «Ενώ πιστεύουμε ότι τα ταξίδια θα αλλάξουν ως συνέπεια του Covid-19, η προσαρμοστικότητα της επιχείρησής μας υποδηλώνει ότι είμαστε σε καλή θέση για να εξυπηρετήσουμε αυτήν τη δυναμική αγορά, καθώς συνεχίζει να εξελίσσεται και να ανακάμπτει».

    Ενώ οι κρατήσεις της Airbnb σημείωσαν βουτιά τον Απρίλιο, οι άνθρωποι εκμεταλλεύτηκαν τις πολιτικές απομακρυσμένης εργασίας, καταφεύγοντας σε ενοικιάσεις κατοικιών για διακοπές σε περιοχές στις οποίες μπορούσαν να φτάσουν οδικώς.

    Η ελαστικότητα της εταιρείας και η ικανότητά της να μετατοπίζεται γρήγορα στα εγχώρια ταξίδια, της επέτρεψε να πετύχει καλύτερα αποτελέσματα από τους ανταγωνιστές της.

    Μετά από ένα δύσκολο δεύτερο τρίμηνο, η αύξηση των ατόμων που πραγματοποίησαν βραχυπρόθεσμες διακοπές, ανέδειξε το τρίτο τρίμηνο στα πιο κερδοφόρα της Airbnb με βάση τα κέρδη προ τόκων, φόρων, αποσβέσεων και αποσβέσεων.



    ΣΧΟΛΙΑ