• Big Story

    Όλο το παρασκήνιο πίσω από την επίθεση του Γ. Περιστέρη (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ) στην κυβέρνηση

    • NewsRoom
    Γιώργος Περιστέρης

    Γιώργος Περιστέρης. Επικεφαλής ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή


    Αρκετές μεγάλες εταιρείες με σημαντική ρευστότητα, μεταξύ αυτών η ΤΕΡΝΑ και ο ΑΚΤΩΡΑΣ, κατά τη διάρκεια της δημοπράτησης των τριών πρώτων τμημάτων της Ολυμπίας Οδού, διεκδίκησαν το έργο. Όμως, η απόφαση της κυβέρνησης να το δώσει στον ΤΟΞΟΤΗ του κ. Χρ. Καλογρίτσα με μεγάλη έκπτωση (έως 57%) διατάραξε τις ισορροπίες στον κατασκευαστικό κλάδο.

    Χαρακτηριστική είναι η έντονη αντίδραση του κ. Γιώργου Περιστέρη (επικεφαλής της εταιρείας ΤΕΡΝΑ) τη Δευτέρα, ο οποίος αν και ευνοημένος από την υπόθεση των πακέτων Junker, εξαπέλυσε βολές κατά της κυβέρνησης.

    Αφήνοντας αιχμές κατά της πολιτικής που ακολουθεί προσωπικά ο υπουργός Υποδομών, Χρ. Σπίρτζης, ο κ. Περιστέρης στην ανάλυση αποτελεσμάτων εξαμήνου σημείωσε σήμερα ότι οι κινήσεις που έγιναν από την κυβέρνηση στο πρώτο εξάμηνο του 2016 απομάκρυναν την προσπάθεια αύξησης επενδύσεων.

    Επεσήμανε ακόμα αναφερόμενος στις τράπεζες ότι “τα μεγάλα επιτόκια στέκονται τροχοπέδη στην επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας” ενώ τόνισε ότι “με την κατασκευή των μεγάλων οδικών έργων, στα οποία συμμετέχει και ο Όμιλός μας, συνέδραμε άμεσα στην οικονομία λόγω της τεράστιας εγχώριας προστιθέμενης αξίας, την αύξηση της απασχόλησης με χιλιάδες θέσεις εργασίας (μισθοί – ασφαλιστικές εισφορές)”.

    Χρήστος Σπίρτζης
    Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης.

    Πώς ξεκίνησαν όλα

    Μετά την απόφαση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης να “σπάσει” στην ουσία τη διαδικασία δημοπράτησης των τελευταίων τμημάτων του μεγάλου κατασκευαστικού έργου της Ολυμπίας Οδού (το σκεπτικό της απόφασης ήταν η δυνατότητα συμμετοχής περισσότερων κατασκευαστών, ώστε να μη συγκεντρωθεί στα χέρια των ολίγων το κέρδος από το έργο) εταιρείες όπως η ΤΟΞΟΤΗΣ του Χρήστου Καλογρίτσα μπήκαν στο παιχνίδι δυναμικά αποσπώντας όλα τα δημοπρατούμενα τμήματα με την ιδιαίτερα δελεαστική έκπτωση έως και 57%.

    Στο πλαίσιο της συμμετοχής περισσότερων και μικρότερων κατασκευαστικών, η εταιρεία του κ. Χρ. Καλογρίτσα κατάφερε μεταξύ άλλων να “πάρει” το έργο για την κατασκευή δεύτερου τμήματος «Αμαλιάδα – Δουναίικα». Η έκπτωση από την κυβέρνηση ήταν κάτι που απεύχονταν οι μεγάλες κατασκευαστικές, ωστόσο η εταιρεία του κ. Καλογρίτσα έκανε μεγάλες προσφορές, αφήνοντας έξω κατασκευαστικές όπως είναι η εταιρεία ΤΕΡΝΑ του κ. Γιώργου Περιστέρη.

    Μεγάλος ευνοημένος ο Γιώργος Περιστέρης

    Σημειώνεται ότι ο κ. Γ. Περιστέρης υπήρξε από εκείνους που έλαβαν τη μερίδα του λέοντος, πριν από λίγους μήνες στα πακέτα Junker. Μόλις τον περασμένο Μάιο το υπουργείο Μεταφορών έδωσε στην Τέρνα Ενεργειακή, θυγατρική του ομίλου ΓΕΚ-Τέρνα έργα 1,065 δισ. ευρώ.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/sfina-stous-megalous-o-ergolavos-tis-aristeras-christos-kalogritsas-analamvani-megalo-ergo-terastia-ekptosi/46059



    ΣΧΟΛΙΑ