AUTO

To νέο 3008 ήρθε στην Ελλάδα!


Ανανεωμένος σχεδιασμός, επαναφορτιζόμενες εκδόσεις, ευφυείς τεχνολογίες και νέο PEUGEOT i- Cockpit® με οθόνη αφής 10 ιντσών.

Προκειμένου να διατηρηθεί η προχωρημένη αισθητική, το μπροστινό μέρος του νέου PEUGEOT 3008 έχει εξελιχθεί με ένα στυλ που εξακολουθεί να είναι διακριτό και ταυτόχρονα μοναδικό ενώ συνδυάζει τη φινέτσα και το δυναμισμό. Η νέα μάσκα χωρίς πλαίσιο επιβεβαιώνει το στυλ, χαρίζοντας στο αυτοκίνητο περισσότερο κύρος και διατηρώντας ταυτόχρονα την αρμονία των γραμμών του. Σύμφωνα με τον σχεδιαστή του, η νέα μάσκα εκτείνεται και κάτω από τα φωτιστικά σώματα και μοιάζει να τα ενσωματώνει αρμονικά. Τέλος, στην άκρη του καπό διακρίνεται πλέον το λογότυπο του μοντέλου, όπως στα μοντέλα ολόκληρης της γκάμας της Peugeot.

Για να τονιστεί ακόμα περισσότερο ο σπορ χαρακτήρας, το εμπρός μέρος διαθέτει πλευρικές εισαγωγές αέρα σε μαύρη γυαλιστερή απόχρωση, ενώ οι μαύρες ρίγες ενσωματώνονται στο νέο προφυλακτήρα από το 1ο επίπεδο εξοπλισμού. Ανασχεδιασμένα είναι επίσης και τα εμπρός φωτιστικά σώματα ώστε να ταιριάζουν με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Διαθέτουν τεχνολογία LED από το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού, ενώ ιδιαίτερη εντύπωση προκαλούν τα φώτα ημέρας DRL σε σχήμα «δοντιού λιονταριού». Η συγκεκριμένη φωτεινή υπογραφή ταιριάζει απόλυτα με το στυλ των σημερινών Peugeot, ένα αισθητικό χαρακτηριστικό που κάνει τα μοντέλα αναγνωρίσιμα με την πρώτη ματιά.

Στο πίσω μέρος, τα νέα μοντέρνα φωτιστικά σώματα υιοθετούν τεχνολογία Full LED (και για το φως της όπισθεν), και περιλαμβάνουν τους τριπλούς, 3D, αναγνωρίσιμους πλέον «όνυχες» της μάρκας. Τα φλάς διαθέτουν λειτουργία scroll. Τα φώτα διαθέτουν σκουρόχρωμο κάλυμμα, που ταιριάζει αισθητικά με τη μαύρη λωρίδα μεταξύ τους, και δίνει την εντύπωση του φαρδύτερου αμαξώματος. Από το πλάι, ξεχωρίζουν οι νέες ακτινωτές ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών τύπου ‘SAN FRANCISCO’, που διατίθενται στις εκδόσεις GT Pack, εξασφαλίζοντας έτσι τη μοναδικότητα της συγκεκριμένης έκδοσης.

Το νέο PEUGEOT 3008 θα διατίθεται στους παρακάτω χρωματισμούς :

– Μπλε Célèbes (νέα απόχρωση)

– Μπλε Vertigo (νέα απόχρωση)

– Λευκό Πέρλα

– Γκρι Artense

– Γκρι Platinium

– Μαύρο Perla Nera

– Κόκκινο Ultimate

 

PEUGEOT i-Cockpit

Το  PEUGEOT i-Cockpit® έχει αναβαθμιστεί παρουσιάζοντας μία ακόμα πιο μοντέρνα εμφάνιση σε ένα μοντέλο στην κορυφή της γκάμας :

– Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με την οθόνη των 12,3 ιντσών, είναι εύκολα διαμορφώσιμος και περιλαμβάνει ψηφιακή τεχνολογία απεικόνισης που ονομάζεται «Normally Black», εξασφαλίζοντας κορυφαία ποιότητα και καλύτερη αναγνωσιμότητα των ενδείξεων, με ανώτερη χρωματική αντίθεση.

– Η νέα οθόνη αφής των 10 ιντσών, είναι υψηλής ανάλυσης και συνοδεύεται από επτά κομψούς διακόπτες τύπου «πλήκτρα πιάνου» (‘toggle switches’) που είναι ιδιαίτερα κομψοί και δίνουν τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης σε βασικές λειτουργίες άνεσης : ηχοσύστημα, κλιματισμός, 3D Connected σύστημα πλοήγησης με φωνητική αναγνώριση εντολών, παράμετροι λειτουργίας αυτοκινήτου, εφαρμογές smartphone, και alarm.

– Οι Υβριδικές εκδόσεις εφοδιάζονται με ένα ειδικό πλήκτρο που παρέχει πρόσβαση στις λειτουργίες της ηλεκτροκίνησης.

Στο επίπεδο της κεντρικής κονσόλας, όλες οι εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσεως με αυτόματο κιβώτιο, διαθέτουν πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό τους και ειδικό επιλογέα προγραμμάτων οδήγησης, που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ των προγραμμάτων ‘Normal’, ‘Sport’ και Eco.

Στις εκδόσεις με υβριδικό επαναφορτιζόμενο σύστημα κίνησης, ο συγκεκριμένος επιλογέας ρυθμίζει τη λειτουργία μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης : Electric (εργοστασιακή επιλογή κατά την εκκίνηση) / Hybrid / Sport / 4WD (αποκλειστικά στην έκδοση HYBRID4 300).

Τα νέας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, έρχονται να συμπληρώσουν τις πολλές ενσωματωμένες ευφυείς τεχνολογίες που διαθέτει ήδη το μοντέλο :

Σύστημα νυκτερινής ορατότητας (Night Vision), μοναδικό στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, αναγνωρίζει την παρουσία πεζών και ζώων στην πορεία του αυτοκινήτου τη νύχτα ή κατά την οδήγηση σε συνθήκες μειωμένης ορατότητας. Αυτό το σύστημα εξασφαλίζει τον εντοπισμό τους σε αποστάσεις 200-250 μέτρων, πέρα από την εμβέλεια των φώτων πορείας, και εμφανίζει την υπέρυθρη εικόνα τους στην ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού.

Adaptive («Ενεργό») Cruise Control με λειτουργία Stop and Go (με αυτόματο κιβώτιο EAT8), με επιπλέον τη λειτουργία της αυτόματης επανεκκίνησης του αυτοκινήτου, εφόσον η διάρκεια της στάσης δεν ξεπεράσει τα 3 δευτερόλεπτα. Σε αντίθετη περίπτωση, η επανεκκίνηση πραγματοποιείται με ένα απλό πάτημα στο γκάζι ή άγγιγμα στο χειριστήριο αλλαγής ταχυτήτων (paddle) πίσω από το τιμόνι.

Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης πορείας στα όρια της λωρίδας κυκλοφορίας. (σε συνδυασμό με το Adaptive Cruise Control με Stop and Go), Το σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει τη θέση του στη λωρίδα κυκλοφορίας και απαιτεί από τον οδηγό να διατηρεί πάντα τα χέρια του στο τιμόνι.

Τελευταίας γενιάς σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης (αναγνωρίζει πεζούς & ποδηλάτες, νύχτα και μέρα, από ταχύτητες που κυμαίνονται από 5 έως140km/h ανάλογα την έκδοση) με προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης.

Αναβαθμισμένη λειτουργία αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης (stop, απαγορευτικό, απαγόρευση προσπεράσματος).

 

Κινητήρες

Το νέο 3008 προσφέρεται με 2 υβριδικούς επαναφορτιζόμενους κινητήρες :

– HYBRID4 300 e-EAT8 / κίνηση και στους 4 τροχούς / εκπομπές C02 από 29g.χλμ. και αυτονομία ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, έως 59χλμ. (βάσει πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP),

– HYBRID 225 e-EAT8 / κίνηση στους 2 τροχούς / εκπομπές C02 από 30g.χλμ. και αυτονομία ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, έως 56χλμ. (βάσει πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP),

Εξαιρετικά αποτελεσματική και δυνατή, η έκδοση HYBRID 4 300 e-EAT8 είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού ενός κινητήρα PureTech 200hp (ή 147kW) και δύο ηλεκτροκινητήρων: ο ένας στο μπροστινό μέρος σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8 που αποδίδει 110hp (ή 81kW), και ο δεύτερος τοποθετημένος στον πίσω άξονα, με απόδοση 112hp (ή 83kW).

Η λειτουργία 4WD, επίσης διαθέσιμη με πρόγραμμα Electric, επιτρέπει βελτιωμένη πρόσφυση στην άσφαλτο ή σε δύσβατα εδάφη. Το αποτέλεσμα είναι η άψογη πρόσφυση: είτε σε βρεγμένους, λασπωμένους, χιονισμένους δρόμους, είτε σε στροφές, η δύναμη κατανέμεται ηλεκτρονικά και στους 4 τροχούς του αυτοκινήτου.

Η έκδοση HYBRID με την κίνηση στους δύο τροχούς με 225hp (ή 165kW) συνδυάζει έναν κινητήρα PureTech απόδοσης 180hp (ή 132 kW) με έναν ηλεκτροκινητήρα 110hp (ή 80kW) με αυτόματο κιβώτιο e-EAT8.

Με βάση την αποτελεσματική πλατφόρμα EMP2 (Efficient Modular Platform), και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, επιτρέποντας την τέλεια ισορροπία μεταξύ άνεσης και οδηγικής ευχαρίστησης. Δεν επηρεάζεται η ευρυχωρία και οι διαστάσεις του χώρου αποσκευών πάνω από το δάπεδο. Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 13,2 kWh και διατίθενται δύο τύποι ενσωματωμένων φορτιστών, ικανοποιώντας όλες τις χρήσεις και όλες τις λύσεις φόρτισης των πελατών. Στον στάνταρ εξοπλισμό ένας μονοφασικός φορτιστή 3,7 kW και προαιρετικά ένας μονοφασικός φορτιστής 7,4 kW.

Κινητήρες Βενζίνης

3κύλινδροι με κυβισμό 1,2 lt. :

– PureTech 130 S&S BVM6,

– PureTech 130 S&S EAT8.

4κύλινδρος με κυβισμό 1,6 lt:

– PureTech 180 EAT8.

Κινητήρες Diesel

4κύλινδροι με κυβισμό 1,5lt:

– BlueHdi 130 S&S BVM6,

– BlueHDi 130 S&S EAT8.

Το νέο PEUGEOT 3008 παράγεται στη Γαλλία στο εργοστάσιο της Sochaux (25).

Η τιμή του ξεκινά από τα 24.900 ευρώ και φτάνει έως τα 45.800 ευρώ.

Διαβάστε επίσης:

Τα 5 αυτοκίνητα που ξεχώρισα το 2020

Για σκι με το Volvo XC60

BMW e bike: Γυμνάζεσαι ενόσω μετακινείσαι!



ΣΧΟΛΙΑ