• AUTO

    Πώς τα πήγε στο crash test το νέο Toyota Yaris;

    • Τάκης Πουρναράκης

    To Toyota Yaris απέσπασε 5 αστέρια στην διαδικασία αξιολόγησης της παθητικής του ασφάλειας. Μια πολύ σημαντική διάκριση για ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης.

    Το Yaris φέρει ραντάρ και λογισμικό (Safety Sense) που έχουν την δυνατότητα να ξεχωρίζουν σχήματα όπως αυτά του πεζού, του ποδηλάτη ή σταματημένα οχήματα και να προειδοποιούν τον οδηγό ηχητικά και οπτικά πριν την σύγκρουση ώστε να φρενάρει μειώνοντας την σφοδρότητά της ή αποτρέποντάς την.

    Προσέξτε τους αερόσακους ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα.

    Επιπλέον έχει δυο αερόσακους ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, που προστατεύουν τα κεφάλια των επιβαινόντων στο εμπρός μέρος σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.

    Το Crash Test του νέου Toyota YarisΓια περισσότερα διαβάστε εδώ: https://www.mononews.gr/auto/pos-ta-pige-sto-crash-test-to-neo-toyota-yaris

    Geplaatst door mononews.gr op Woensdag 16 september 2020

     

    Αξίζει να δει κανείς στο βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα ο Euro Ncap την δουλειά που κάνουν οι δυο αερόσακοι ανάμεσα στα καθίσματα. Επίσης αξίζει να προσέξετε την ταχύτητα ενεργοποίησης των αερόσακων χάρη στους νέας γενιάς πιεζοηλεκτρικούς αισθητήρες.

    Το εμπρός μέρος παραμορφώθηκε αλλά η καμπίνα επιβατών έμεινε άθικτη στη μετωπική σύγκρουση

    Το Yaris πήρε 86% βαθμολογία στην προστασία επιβαινόντων, και 81% στην προστασία των παιδιών. Πήρε 78% στην προστασία των ευάλωτων χρηστών της οδού και 85% όσον αφορά στα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που φέρει (συστήματα που προειδοποιούν εγκαίρως τον οδηγό). Το αυτοκίνητο που δοκιμάστηκε είχε βάρος 1175kg.

    Πλαγιομετωπική σύγκρουση προσέξτε πως παρά το μέγεθος της ζημιάς η πόρτα του συνοδηγού έχει μείνει απαραμόρφωτη και μπορεί ν’ ανοίξει χωρίς να απαιτείται η παρέμβαση διασώστη/πυροσβέστη.

     

    Από τη σύγκρουση σε κολώνα με το πλάι το κεφάλι του συνεπιβάτη προστατεύεται από τον πλευρικό αερόσακο.

     

    Μέγιστες πιθανότητες επιβίωσης για τα παιδιά σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης χάρη στους πίσω πλευρικούς αερόσακους.

     

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση