AUTO

Οργανωτικές αλλαγές στην Mercedes-Benz Ελλάς

  • NewsRoom


Σε συνέχεια της αποχώρησης του Νικολάου Πρέζα από τη Mercedes-Benz Ελλάς, ο οποίος διατηρούσε τον τίτλο του Sales & Marketing Director Mercedes-Benz Cars, η Εταιρεία προέβη σε γενικότερη αναδιάρθρωση του τμήματος Πωλήσεων & Marketing Επιβατηγών Αυτοκινήτων, η οποία δεν περιλαμβάνει τη στελέχωση της συγκεκριμένης θέσης.

Από τις 17 Φεβρουαρίου 2020, δύο έμπειρα και καταξιωμένα στελέχη της Εταιρείας αναβαθμίζονται ώστε να διοικούν την ομάδα των Πωλήσεων και Marketing των Επιβατικών Οχημάτων της Mercedes-Benz Ελλάς.

Πρόκειται για τον μέχρι σήμερα Fleet Sales & Used Cars MBC Senior Manager κ. Θεόδωρο Καραγιάννη, ο οποίος αναλαμβάνει την ευθύνη για το σύνολο των καναλιών πωλήσεων καλύπτοντας τη νέα θέση Mercedes-Benz Cars Sales Senior Manager και τον μέχρι αυτήν τη στιγμή Διευθυντή Επικοινωνίας κο Παναγιώτη Ριτσώνη, ο οποίος αναβαθμίζεται στη νέα θέση Mercedes-Benz Cars Marketing Senior Manager αναλαμβάνοντας την κεντρική ευθύνη των Προϊόντων, της Διαχείρισης, της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων. Τόσο ο κ. Καραγιάννης, όσο και ο κ. Ριτσώνης θα αναφέρονται απ’ ευθείας στον Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο της Mercedes-Benz Ελλάς, κ. Ιωάννη Καλλίγερο.

O κος Θεόδωρος Καραγιάννης είναι απόφοιτος Διεθνών Επιχειρηματικών Σχέσεων του πανεπιστημίου του Stafford και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) από το πανεπιστήμιο του London Metropolitan & Marketing του ALBA.

Στην οικογένεια της Mercedes-Benz Ελλάς εντάχθηκε τον Σεπτέμβριο του 2014, αναλαμβάνοντας με επιτυχία το τμήμα Εταιρικών Πωλήσεων, ενώ στην πορεία συνέβαλε σημαντικά στην ανάπτυξη πωλήσεων Μεταχειρισμένων Οχημάτων: «Mercedes-Benz Certified Pre-Owned» καθώς και στην δραστηριότητα ενοικίασης της εταιρείας, StarRent. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στον κλάδο του αυτοκινήτου έχοντας διαχειριστεί θέσεις ευθύνης Πωλήσεων & Marketing στις εταιρείες Toyota Ελλάς και Kosmocar-Αudi.