Η Mercedes GLC συνδυάζει απόδοση, άνεση αισθητική και αποδοτικότητα. Διαθέτει κομψή εξωτερική σχεδίαση με δυναμικά στοιχεία. Οι αεροδυναμικές γραμμές, η αθλητική σιλουέτα και οι θόλοι των τροχών, δημιουργούν μια ξεχωριστή φιγούρα.
Η μάσκα με αστέρι στη μέση πλαισιώνεται από φωτιστικά σώματα τεχνολογίας led υψηλής απόδοσης. Εξωτερικοί καθρέπτες σε χρώμα ίδιο με του αμαξώματος, θερμoηχομονωτικά σκουρόχρωμα κρύσταλλα για τους πίσω επιβάτες, ζάντες με αεροδυναμική διαμόρφωση για μείωση στροβιλισμών και ρέουσα εικόνα, όλα συνθέτουν ένα όχημα κύρους.
Στο πίσω μέρος φωτιστικά σώματα led με ανακλαστικά κόκκινου χρώματος, αναδεικνύουν τον όγκο του αυτοκινήτου. Δύο χρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης και ένα μικρό «σήκωμα» στο πίσω μέρος της πόρτας του χώρου αποσκευών εν οίδη αεροτομής προσθέτουν δυναμισμό.
Η κάμερα οπισθοπορείας είναι πίσω από το σήμα το οποίο περιστρέφεται όταν βάλουμε όπισθεν και εμφανίζεται η κάμερα η οποία παραμένει πάντα καθαρή και προστατευμένη, δίνοντας προσοχή στην λεπτομέρεια.
Το εσωτερικό αποπνέει έναν συνδυασμό πολυτέλειας, άνεσης και τεχνολογίας χωρίς υπερβολές. Υλικά υψηλής ποιότητας, θερμαινόμενα καθίσματα μαλακής αίσθησης συνθετικού δέρματος με πλήρη ηλεκτρική ρυθμισιμότητα, ταμπλό με ασημί λεπτομέρειες, ατμοσφαιρικός φωτισμός με δυνατότητα εναλλαγής χρωμάτων, τιμόνι με πάχος ιδανικό για να ενεργοποιεί τις νευρικές απολήξεις της παλάμης, φωτιζόμενοι αεραγωγοί του συστήματος κλιματισμού σε οβάλ σχήμα και επένδυση οροφής σε μαύρο χρώμα δημιουργούν μια ήρεμη και ξεκούραστη ατμόσφαιρα για όλους τους επιβάτες. Τα πίσω καθίσματα φιλοξενούν τρεις ενήλικες με χώρο για τα πόδια και το κεφάλι.
Το σύστημα πολυμέσων MBUX με την οθόνη αφής 11,9″ δεσπόζει στο κέντρο της καμπίνας, παρέχοντας εύκολη πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του οχήματος, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3″ επιτρέπει στον οδηγό να παρακολουθεί όλες τις πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο.
Το MBUX προσφέρει επίσης φωνητικές εντολές και δυνατότητες συνδεσιμότητας με το κινητό ασύρματα και ενσύρματα μέσω Apple car play & Android auto, κάνοντας την αλληλεπίδραση με το όχημα απλή και άμεση.
Από την πλοήγηση έως τις ρυθμίσεις του κλιματισμού, ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει το περιβάλλον του με ευκολία όπως επιθυμεί εκείνος και οι υπόλοιποι επιβάτες. Αποθηκευτικοί χώροι στις πόρτες, ντουλαπάκι και υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο ανάμεσα στα καθίσματα, ντουλαπάκι εμπρός από τον συνοδηγό, τσέπες στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων και χώρος αποσκευών από 470 lt – 1.530 lt (σε διθέσια διαμόρφωση) εξυπηρετούν όλες τις ανάγκες μετακίνησης.
Διαθέτει δύο θύρες usb-C εμπρός και δύο στα πίσω καθίσματα με επιπλέον δυνατότητα ασύρματης φόρτισης κινητού. Το σύστημα ψυχαγωγίας παρέχει ήχο υψηλής ποιότητας.
Η Mercedes είναι η μόνη εταιρεία που εξελίσσει την υβριδική τεχνολογία με diesel. Καρδιά του υβριδικού συστήματος είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 2.0lt, ο οποίος συνδυάζεται με έναν προηγμένο ηλεκτροκινητήρα, προσφέροντας συνολική ισχύ 333 PS και 750 Nm ροπής.
Αυτή η σύζευξη επιτρέπει στη GLC να επιταχύνει από 0-100 km/h σε μόλις 6,4 sec, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 217 km/h (δεν το διαπιστώσαμε), αποδεικνύοντας πως η υβριδική τεχνολογία δεν υστερεί σε απόδοση και μάλιστα όταν πρόκειται για ένα αυτοκίνητο βάρους 2.340 kg.
Το σύστημα 4MATIC τετρακίνησης εξασφαλίζει πρόσφυση και κορυφαία οδική συμπεριφορά, είτε σε αστικές μετακινήσεις είτε σε πιο απαιτητικές διαδρομές, προσαρμόζοντας τη δύναμη ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου.
Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9G-TRONIC 9 σχέσεων εξασφαλίζει ομαλές αλλαγές και άμεση απόκριση, κάνοντας την οδήγηση πραγματικά απολαυστική. Πίσω από το τιμόνι διαθέτει χειριστήρια (paddles) για χειροκίνητη αλλαγή σχέσεων με αρκετά γρήγορη απόκριση.
Πραγματικά εντυπωσιακό πως με φορτισμένη την μπαταρία χωρητικότητας 31,2 kWh και επιλογή EL (ELECTRIC) στο πρόγραμμα οδήγησης, η κίνηση γίνεται εξολοκλήρου από τον ηλεκτροκινητήρα μέχρι και ταχύτητα 140 km/h.
Προσφέρει πραγματική αυτονομία 112 km όπως διαπιστώσαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, γεγονός που σημαίνει πως εντός πόλεως για τις καθημερινές μας μετακινήσεις ο κινητήρας εσωτερικής καύσης άναψε ελάχιστα. Όμως η πιο αποδοτική επιλογή είναι η χαρτογράφηση hybrid.
M’ αυτή ξεχνάς να βάλεις καύσιμο (49lt τεπόζιτο) και η αυτονομία εύκολα ξεπερνά τα 1000km. Συνολικά ο οδηγός έχει στη διάθεσή του, πέντε προγράμματα οδήγησης: EL (Electric), H (Hybrid), Β (Battery Hold) διατήρηση της φορτισμένης μπαταρίας, S (Sport) για πιο απαιτητικές διαδρομές και I (Individual) όπου γίνεται προσαρμογή ακριβώς στις ανάγκες του οδηγού.
Εξαιρετικό το σύστημα το οποίο μέσω GPS και σε συνδυασμό με το Navi, «βλέπει» την στροφή που ακολουθεί και στην εμφανίζει στον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μάλιστα επεμβαίνει ελαφρώς στα φρένα αν χρειάζεται, χωρίς να είναι ενοχλητικά παρεμβατικό.
Το ίδιο καλά λειτουργεί και το σύστημα το οποίο διαβάζει αν υπάρχουν εμπόδια εμπρός και προσαρμόζει την ταχύτητα πάλι επεμβαίνοντας στο σύστημα πέδησης νιώθοντας κιόλας πως το πεντάλ του φρένου «τραβιέται» προς τα μέσα για καλύτερη αίσθηση στο πάτημα.
Το σύστημα διεύθυνσης παρέχει την απαραίτητη πληροφορία με το επιθυμητό «βάρος» στο τιμόνι και άμεση απόκριση στην παραμικρή μας κίνηση. Παρόλο που πρόκειται για SUV το στιβαρό πλαίσιο και το μακρύ μεταξόνιο εξασφαλίζουν σταθερότητα.
Η GLC γέρνει λίγο και εντυπωσιάσει με το κράτημά της ακόμη και στις απότομες εναλλαγές πορείας.
Ο συνδυασμός του πετρελαιοκινητήρα με τον ηλεκτροκινητήρα, η πολυτελής καμπίνα, η προηγμένη τεχνολογία και οι εντυπωσιακές επιδόσεις θέλγουν όσους αναζητούν ένα αυτοκίνητο που ξεχωρίσει για την αποδοτικότητα χωρίς να υστερεί σε απόδοση.
Ξεκινώντας από τα 85χ. ευρώ υπάρχουν επιλογές διαμόρφωσης για να φτιάξετε το αυτοκίνητο της αρέσκειάς σας. Χάρη στον υβριδικό της χαρακτήρα που συνδυάζεται με πετρελαιοκίνηση, η GLC 300de δεν έχει πρακτικά αντίπαλο όσον αφορά στο συνδυασμό οδηγικής εμπειρίας, πολυτέλειας και αποδοτικότητας.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Mercedes GLC 300de 4MATIC
Κυβισμός: 1.993 cc
Ισχύς: 333 PS (246ΚW συνδυαστική)
Χωρητικότητα μπαταρίας: 31,2 kWh
Ηλεκτρική αυτονομία (δοκιμής): 112 km
Ροπή: 750 Nm
Κίνηση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: αυτόματο 9 σχέσεων 9G-TRONIC
Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4.716 / 2.075 / 1.647 mm
Μεταξόνιο: 2.888 mm
Χώρος αποσκευών: 470 lt – 1.530 lt (σε διθέσια διαμόρφωση)
Βάρος: 2.340 kg
Επιτάχυνση 0-100km/h: 6,4 sec
Τελική ταχύτητα: 217 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 2,2 lt/100km, 21kwh/100km
Εκπομπές CO2: 10 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τιμή: από 84.750 ευρώ
- Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών: Ζητά την άμεση ενεργοποίηση της αυτόματης εγγραφής ανηλίκων στον προσωπικό παιδίατρο
- Τραμπ: Ρώτησα τον Μπέσεντ αν θέλει να βρεθεί στη θέση του Πάουελ της Fed – Να τι μου απάντησε
- Jefferies για Εθνική Τράπεζα: Υψηλής ποιότητας κερδοφορία, πλεονάζον κεφάλαιο και κορυφαία αποδοτικότητα
- Τραμπ: Δασμοί ως 250% στα φάρμακα – Θέλουμε τα φαρμακευτικά προϊόντα να παράγονται στη χώρα μας
