• AUTO

    Ο Χάμιλτον κοιτά στον καθρέπτη!


    Είναι ο πιο πετυχημένος οδηγός στην ιστορία της F1 με 7 παγκόσμιους τίτλους, 103 νίκες, 104 pole, 197 βάθρα και πάνω 4.600 βαθμούς.

    Ο 38χρονος Βρετανός αποκάλυψε ότι μερικές φορές έχει πιάσει τον εαυτό του ν’ αναρωτιέται αν «το έχει ακόμα». Αν ακόμη μπορεί να κάνει τη διαφορά οδηγώντας.  εν μέσω των δυσκολιών της Mercedes στη F1 αφού τελείωσε δεύτερη σεζόν χωρίς νίκη κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στα 17 χρόνια που αγωνίζεται στη F1.

    Ο Χάμιλτον πήρε τον πρώτο του τίτλο πίσω το 2008 και εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την αλλαγή των κανονισμών το 2014 όταν η F1 μπήκε στην υβριδική εποχή. Με τη Mercedes κέρδισε έξι παγκόσμιους τίτλους σε επτά χρόνια. Ωστόσο, μετά την εκθρόνισή του από το Φερστάπεν της Red Bull το 2021, ο Χάμιλτον δεν επανήλθε καθώς η Mercedes δεν έχει ανταγωνιστικό μονοθέσιο μετά τις περσινές αλλαγές κανονισμών.

    Ο Χάμιλτον ανέβηκε στο βάθρο έξι φορές φέτος: «Τελικά, όταν έχεις δύσκολες περιόδους όπως αυτή, πάντα θα υπάρχουν στιγμές που θα πεις: Φταίω εγώ ή μήπως το μονοθέσιο; Το έχω ακόμα; Ή ξεθύμανε; Επειδή σου λείπει αυτό, ξέρεις… Όταν συμβαίνει η μαγεία και όλα ενώνονται, το μονοθέσιο και εσύ, και αυτή η σπίθα, είναι εκπληκτικό. Και αυτό ψάχνεις συνέχεια μετά. Είμαι άνθρωπος. Αν κάποιος στον κόσμο σας πει ότι δεν έχει δεύτερες σκέψεις, λέει ψέματα. Είμαστε όλοι άνθρωποι. Οι περισσότερες από τις επιδόσεις μου στους αγώνες ήταν πολύ καλές. Είμαι ευχαριστημένος, οι κατατακτήριες δοκιμές όμως είναι ένας τομέας που πρέπει να βελτιωθεί. Παλεύουμε ως ομάδα για να διατηρήσουμε σε θερμοκρασία λειτουργίας τα ελαστικά και να πάρουμε το μέγιστο της απόδοσής τους.

    Υπήρχαν αγώνες που εγώ απέδιδα καλά και ο Τζόρτζ όχι και άλλοι που συνέβαινε το αντίθετο. Οι διακυμάνσεις αυτές αφορούν μικρές λεπτομέρειες στις ρυθμίσεις του μονοθεσίου».

    Ο Χάμιλτον που έχει συμβόλαιο με τη Mercedes για το 2024 και το 2025, τερμάτισε φέτος 3ος στη βαθμολογία με 234 βαθμούς. Αντίθετα ο έτερος οδηγός της Mercedes, Τζόρτζ Ράσελ τερμάτισε 8ος συγκεντρώνοντας 175 βαθμούς.

    Διαβάστε επίσης

    Audi RS Q e-tron: Έτοιμο για το Ράλι Ντακάρ 2024

     



    ΣΧΟΛΙΑ