• AUTO

    Ποια αυτοκινητοβιομηχανία συμμετείχε ενεργά στην εβδομάδα μόδας;


    Κάθε χρόνο πραγματοποιείται στην πρωτεύουσα της Γαλλίας το Παρίσι η εβδομάδα μόδας. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό event που ξεχειλίζει από εφευρετικότητα και μοντέρνες τάσεις σε ότι αφορά στη σχεδίαση, μαγνητίζοντας βλέμματα από ολόκληρο τον πλανήτη. Στη φετινή διοργάνωση υπήρχε περισσότερο εγχώριο «γαλλικό χρώμα» αφού έλαβε μέρος και μια αυτοκινητοβιομηχανία. Η Citroën πήρε μέρος στο επίσημο πρόγραμμα, με δύο μεγάλες εκδηλώσεις ανοιχτές στο κοινό. Η μία έλαβε χώρα στο La Maison Citroën, που βρίσκεται στην οδό Saint Didier του 16ου διαμερίσματος και η άλλη στη Galerie Joseph, στο 116 της Rue de Turenne του 3ου διαμερίσματος της Γαλλικής πρωτεύουσας, εκεί όπου βρισκόταν και η νέα έκδοση του Ε-MEHARI Styled By Courrèges.

    Είτε χάρη στην καινοτόμα αντίληψη σχεδίασης για τις αντιπροσωπείες στην πόλη, που εκφράζεται με το concept La Maison Citroën, είτε με την “παράταση” του καλοκαιριού, χάρη στο υπερμοντέρνο ανοιχτό περιορισμένης παραγωγής νέο E-MEHARI Styled By Courrèges, το πνεύμα της Citroën είναι πιο ζωντανό από ποτέ. Συνεπώς ήταν απολύτως φυσική συνέπεια, η συμμετοχή της Citroën στο μεγάλο γεγονός του Σεπτεμβρίου, στο Paris Design Week.

    Το πρόγραμμα περιλάμβανε μια σειρά από εκθέσεις, συνέδρια ανταλλαγής απόψεων, εγκαίνια αλλά και βράδια εκδηλώσεων που είχαν όλα τον ίδιο σκοπό: να βγάλουν το design από τα στενά όρια του ενδιαφέροντος μόνο σε επαγγελματίες του είδους, κάνοντας events ανοιχτά σε όλους. Τέτοιες ήταν και οι δύο εκδηλώσεις που συμμετείχε η Citroën στο πλαίσιο του Paris Design Week.

    Αυτός ο ζεστός χώρος των 150 τ.μ. απέχει πολύ από τις τυπικές εκθέσεις πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων. Έχοντας κερδίσει μια σειρά από επαίνους και βραβεία, δείχνει με τρόπο χειροπιαστό τη νέα εμπειρία που λανσάρει η Citroën για τα σημεία πώλησης αυτοκινήτων. Οι επισκέπτες πήραν μια γεύση από την πραγματική αλλά και τη ψηφιακή νέα εποχή στις πωλήσεις που φέρει η Citroën με αυτό το concept που δημιουργήθηκε τον περασμένο Μάιο. Το concept αυτό, σύντομα θα επεκταθεί τόσο στην υπόλοιπη Γαλλία, όσο και παγκόσμια, με ανάλογες δημιουργίες στο Βέλγιο, στην Κολομβία, στο Μαρόκο, στην Κίνα και στην Ιαπωνία.

    Το αποτέλεσμα της συνεργασίας ανάμεσα σε δύο από τις πλέον εμβληματικές Γαλλικές εταιρείες, είναι αυτή η νέα έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού 4θέσιου cabriolet που αποκαλύφθηκε ως έκθεμα της Galerie Joseph (116 Rue de Turenne, Paris 75013). Θα παραχθεί σε μόλις 61 αντίτυπα – αριθμός που παραπέμπει στη χρονιά ίδρυσης της Courrèges – και η ιδιαιτερότητα της ειδικής αυτής έκδοσης περιορισμένης παραγωγής, υπογραμμίζεται από την πλήρη αντίθεσή της σε σχέση με το ολόλευκο αμάξωμα του αρχικού πρωτοτύπου: το E-Mehari Styled by Courrèges είναι λαμπερό μαύρο. Vinyl Black. Οπότε να θυμάστε πως όλοι οι σχεδιαστικοί τομείς συνδέονται στενά μεταξύ τους, είτε πρόκειται για ένδυση, είτε πρόκειται για αυτοκίνητα ή τρόπο ζωής…

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Νέο Dacia Duster: Δες πρώτος πως θα είναι…

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Citroen C3 Aircross: Με πολλές προσδοκίες…

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τι συμβαίνει αλήθεια με τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ;



    ΣΧΟΛΙΑ