Με το ανατρεπτικό μήνυμα “run more, drive less”, η Mercedes–Benz υποστήριξε τον ΣΕΓΑΣ και την κορυφαία αθλητική διοργάνωση για το 2017, τον 35ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ως επίσημος χορηγός.
Εκτός από τον μεγάλο αριθμό επιβατηγών και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων που εξυπηρέτησαν τις ανάγκες της διοργάνωσης, η Mercedes–Benz με την ομάδα των δρομέων της που συμμετείχε σε όλα τα αγωνίσματα των 5, 10 & 42 χιλιομέτρων έκανε αισθητή την παρουσία της παροτρύνοντας τον κόσμο να αφήσει τα αυτοκίνητά του και να απολαύσει την πόλη τρέχοντας.
Επιπλέον, θέλοντας για ακόμη μία χρονιά να συνδράμει τον Οργανισμό «Make-A-Wish Ελλάδος», προσέφερε σ’ αυτόν ποσό ίσο με το σύνολο του κόστους των συμμετοχών της ομάδας της Mercedes–Benz Ελλάς, ώστε με την ενέργεια αυτή να βοηθήσει για την πραγματοποίηση έστω και μίας ευχής ενός παιδιού που πάσχει από κάποια ασθένεια απειλητική για τη ζωή του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Πόσο αυξήθηκαν οι πωλήσεις της SEAT τον Οκτώβριο;
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η Citroen στην «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2017»
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μειωμένες τιμές για τα Renault Megane και Kadjar

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Καπετάν Παναγιώτης Τσάκος: Όπως με βοήθησαν και εμένα, έτσι θέλω να βοηθήσω τώρα τα νέα παιδιά να σταδιοδρομήσουν στη θάλασσα
Κέιτ Μίντλετον: Το «ξανθό σοκ», οι φήμες για περούκες και το πραγματικό brand value πίσω από τα μαλλιά της

Γιάννης Κούστας: Πώς η Σοφία Γιαννικοπούλου κέρδισε από τον εφοπλιστή 684 χιλιάδες ευρώ, χάνοντας 131,4 εκατ. ευρώ!
