• AUTO

    Γιατί η VW μειώνει το δίκτυο των αντιπροσώπων της;


    Σίγουρα μετά το σκάνδαλο με τους ρύπους η ζωή γα την Volkswagen δεν είναι η ίδια. Πολλά ακούστηκαν πολλά γράφτηκαν, αρκετά ιθύνοντα κεφάλια αποπέμφθηκαν, ωστόσο η επόμενη μέρα εκτός από αμηχανία και ερωτηματικά φέρνει και νέες κινήσεις προκειμένου να αντιμετωπιστεί το μέλλον με αισιοδοξία. Σκοπός η μείωση του κόστους και η μετάβαση στη νέα εποχή χωρίς πισωγυρίσματα. Η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε πως σκοπεύει να μειώσει το ευρωπαϊκό δίκτυο των αντιπροσώπων της και να το αντικαταστήσει με πωλήσεις μέσω διαδικτύου, ακολουθώντας πιστά το δόγμα, ουσιαστικά τον νέο τρόπο πωλήσεων.

    Η εταιρία δημιουργεί κοινή ηλεκτρονική πύλη με όλους τους αντιπροσώπους της, προκειμένου να συμμαζέψει το δίκτυο της. Πρωταρχικός στόχος τι άλλο από τη μείωση του κόστους παραγωγής σε όλες τις μάρκες που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα της, ενώ παράλληλα αυξάνει ραγδαία τις επενδύσεις της στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα οποία θα μας απασχολήσουν προσεχώς.

    Πρωταρχικός στόχος αποτελεί η μείωση του δικτύου της κατά 10%, αυξάνοντας παράλληλα τα κέρδη πωλήσεων σε κάθε αντιπρόσωπο από το 1% σε 2%, ώστε να δοθούν τα ανάλογα κίνητρα πωλήσεων σε όσους τυχερούς απομείνουν ενεργοί. Η μείωση του κόστους κατασκευής αυτοκινήτων θα προέλθει κυρίως από τη μεγαλύτερη χρήση νέων τεχνολογιών πληροφορικής, επιτρέποντας με αυτό τον τρόπο στους αντιπροσώπους να μειώσουν το χρόνο που απαιτείται για την εξυπηρέτηση των αυτοκινήτων σε ποσοστό μάλιστα που προσεγγίζει το 70%.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Σε ποια κατάσταση βρίσκεται η αγορά αυτοκινήτου;
    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Απόφαση σταθμός: Αποζημίωση 16.250 ευρώ σε Έλληνες κατόχους POLO για το σκάνδαλο της Volkswagen
    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Ραγδαίες αλλαγές στη Volkswagen – «Κόβει» αντιπροσωπείες, ξεκινά πωλήσεις online



    ΣΧΟΛΙΑ