AUTO

Δοκιμάζουμε το πιο πολυσυζητημένο Citroen των τελευταίων ετών…


Το Citroen C4 Cactus επαναφέρει στο προσκήνιο κάποιες από τις βασικές αξίες του αειθαλούς και αγαπημένου 2CV, ως ένα προσιτό, σχετικά λιτό, εύχρηστο και οικονομικό μεταφορικό μέσο με χώρους πρακτικότητα και στιλ στο ζενίθ. Δεν χωρά αμφιβολία πως ξεχωρίζει σαν την μύγα μέσα στο γάλα ανάμεσα σε άλλες τετράτροχες σημερινές εκτελέσεις, έχοντας για λάβαρα εκτός από το ξεχωριστό περίβλημα, τα εξωτερικά προστατευτικά «airbumps» σήμα κατατεθέν, τα οποία είναι τοποθετημένα στις πλευρές και τους προφυλακτήρες. Σημειώστε λοιπόν εδώ, όσοι δεν το γνωρίζετε, πως είναι κατασκευασμένα από εύκαμπτο υλικό και περιλαμβάνουν θύλακες αέρα, απορροφώντας τα μικρά χτυπήματα χωρίς να γίνεται ζημιά στο ξεχωριστό αυτό γαλλικό οικογενειακό.

Με μήκος 4,16 μ., τo C4 Cactus έχει διαστάσεις που το τοποθετούν μεταξύ στα σούπερ μίνι και τα μικρομεσαία, με μεταξόνιο πάντως πολύ κοντά σ’ αυτό της C4 (2.595 χιλ.), κάτι που προδιαθέτει και για τους γενναίους χώρους στην καμπίνα. Ο οικογενειακός χαρακτήρας τονίζεται περισσότερο από τον χώρο αποσκευών που φτάνει αισίως τα 358 λίτρα. Με προσωπικότητα και σχετικά λιτό από πλευράς κουμπιών και χειριστηρίων, αλλά αρκετά λειτουργικό εσωτερικό, το C4 Cactus υιοθετεί και εντός την εικόνα που έχει ήδη δημιουργήσει το εξωτερικό τμήμα. Το λειτουργικό ταμπλό χαρακτηρίζεται από μία μεγάλη οθόνη αφής 7» στο κέντρο, απ’ όπου ρυθμίζονται διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου, δεν υπάρχει όμως στροφόμετρο, κάτι που αποτελεί μία έλλειψη. Οι εύκαμπτες εσωτερικές χειρολαβές στις πόρτες υπερθεματίζουν την απλότητα της κατασκευής, χωρίς φυσικά εκπτώσεις στη συναρμογή.

Ο δοκιμασμένος 1,6 BlueHDI πετρελαιοκινητήρας με τους 100 ίππους και τα 254 Nm ροπής του PSA Group κινεί αξιοπρεπώς το πιο αμφιλεγόμενο Citroen των τελευταίων ετών. Εννοείται πως ξεχωρίζει για την οικονομική λειτουργία του (είδαμε 5,8 λτ./100 χλμ.), όπως επίσης και για το ιδανικό τράβηγμα του. Η ανάρτηση είναι στημένη με προτεραιότητα στην άνεση, που είναι εντυπωσιακά καλή για μικρό αυτοκίνητο (αν και στις απότομες εγκάρσιες ανωμαλίες δεν αποφεύγονται κάποιες αναπηδήσεις). Η ενδοτική ρύθμιση συνεπάγεται με αυξημένες κλίσεις στις στροφές. Σε καμία περίπτωση όμως δεν επηρεάζουν την τροχιά του αυτοκινήτου και η οδική συμπεριφορά είναι ασφαλής σε κάθε περίπτωση. Προφανώς δεν εμπνέει για «ταρζανιές», αλλά πολύ γρήγορα θα εκτιμήσεις τον αγχολυτικό χαρακτήρα και τις πιο ώριμες προτεραιότητες. Με τιμή από 17.227 ευρώ (η έκδοση με το σύστημα All Grip Control ξεκινά από 17.891 ευρώ) και ικανοποιητικό επίπεδο εξοπλισμού, ο διαφορετικός αυτός Γάλλος αποζητά με περηφάνια την ψήφο εμπιστοσύνης σας σε μια εποχή όπου όλα μας φαίνονται ίδια. Ρίξτε μια ματιά…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Φοροφυγάς ο Λιούις Χάμιλτον!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η «οικολογική ευαισθησία» της BMW